4 Ağustos 2009 Salı

Resimdeki en mutlu hamileyi bulun

30 yorum:

  1. Niye ikisi ayrı yerlere bakıyorlar ? Adam sırf kafadan ibaret resmen. Deniz'e yanlışlıkla kafa atsa, çocuk düşer mazallah

    YanıtlaSil
  2. Bu kadının neresi hamile karnı dümdüz

    YanıtlaSil
  3. bu kadın giderek daha da ata benziyor.

    YanıtlaSil
  4. OB Deniz'i gölgede bırakmış. Ay gibi parlıyor paşam.

    YanıtlaSil
  5. OB ışıl ışıl parlıyor..

    YanıtlaSil
  6. YAHU NEDR BU OB FOTOLARI..???
    BÖÖÖÖ GELDI ARTK..
    IBNELIKTEN TIKSINICEM ARTK..
    BIRAZDA YKSKLI BI SEYLER KOY..

    YanıtlaSil
  7. ob'yi gördüm asmalıda, bir tek gözleri süper allahı var şimdi; göz dışında hiç bir özelligi yok bir de bu foto yeni mi çkilmiş, bu kız kaç aylık hamile hala karnı yok nerde duruyor bu bebek :s

    YanıtlaSil
  8. yeniyim! kimiş bu ob dedim, okudum. iyi de ben bu yazıları götümle yazarım buna köşe verilir mi yahu... burdan özkök'ü kınadığımı belirtmek isterim

    YanıtlaSil
  9. ob hamile kalamaz! allah ona da doğurma yetisini vermedi biliyorsunuz bülent ablası gibi.

    YanıtlaSil
  10. halleten ,bnelikten soğukttun bizi bu Onur abladan böö geldi

    YanıtlaSil
  11. tabii ki sağdaki:)))

    YanıtlaSil
  12. Onura bastürk kaç dolla? san-şır-yi (31)

    YanıtlaSil
  13. ya bu ob olayı nedir ben anlayamadım :(

    YanıtlaSil
  14. bu arada ankette %89 ise %11 olmalı %13 nasıl oluyo abla ben anlamadım ay yoksa malmıyım

    YanıtlaSil
  15. Onurbaş'ın Sezen'i var,sizin de var mı? Sezenciler gecesini düzenleyen kankisine bile kaset yaptılar, tabi ki doğan müzik'ten..

    YanıtlaSil
  16. Bence hergün oturup şükretmelisin madi, Allah Onur Baştürk diye bi tip yaratıp senin eksenine yerleştirmeseydi hayatın çok sıkıcı olacaktı heralde.

    Silkelen ve kendine gel, bugün Onur Baştürk için ne yaptım diye kendine bi sor bakalım.

    YanıtlaSil
  17. klasik çirkin türk ünlülerimiz işte, bunları kimler beğeniyor ki merak ediyorum

    YanıtlaSil
  18. bu kız bebeği doğurmuycak galiba, dokuz ay sonra ortasından bölünerek yeni oluşumunu oluşturucak ob (oj tonlamasıyla) nin yanında goblin gibi bi karış durmasından onu anladım ben. ayh içimdeki tüm tutkuyu söndürdü bu adam ve bu kadın (bilin bakalım hangisi adam hangisi kadın) neyse ki zor durum oksijen kiti olarak kullandığım jensen ackles fotoğrafını açtım da sakinleştim. hohhh...

    YanıtlaSil
  19. aslında bunların aynı yarışmaya katıldıklarını duydum da o zaman ob nin çevresi pek olmadığından dakkayanın yarışmayı aldığını öğrendim.. haksızlık bu ob ye

    YanıtlaSil
  20. yahu bu OB çekememezliği nedir ki? etliye sütlüye karışmaz, kimseye zararı yoktur... en fazla hepimiz kadar ibne... çalışmış didinmiş hürriyette köşeyi kapmış... vallahi burada bi ibne çekememezliği var... acaba yıllardır akşam gazetesinden öteye gidememiş birileri mi kıskançlık ediyor... hatta o birileri ıkına ıkına anca haftada bir yazı sıçabiliyo... OB ise dünyayı geziyo, kendini de okutuyo işte iyi ya da kötü... kıskanmayın...

    YanıtlaSil
  21. Nesini kıskanacağız o tuzluk adamın. Dediğim gibi çalışma didinme mevzusu falan değil bu torpil. Adam Sezen'in konserlerinin protokol davetlisi.

    YanıtlaSil
  22. bence 14:24 saatli adsiz dedi ki'yi sen dedin...hep biliyorum farkindayim, hadi hadi kapasana çenemi !...

    YanıtlaSil
  23. ob'den zerre hazetmem ama göz var nizam var o akşam gazetesinden öteye geçemeyen --ay ben amerika gördüm o yüzden harfler yuvarlanıyor agzımdan çıkarken--ci oray beyi tip olarak donunda sallar bu herif.ee bir de konum farkı var tabi.sahi 'akşam' ne be??

    YanıtlaSil
  24. Kıskanmamı? ben inanmıyorum ki bir gay bir gayi kıskansın sadece rekabettir bu kıskançlık biz gaylerin kanında canında olsa inanın piyasada öldürmediğimiz manti kalmazdı :)

    YanıtlaSil
  25. hem ıkına ıkına haftada bir, bazen o bile yok hem de bu ob muhabbetleri kasmaya basladi, herif zaten tip olarak gicik ve çirkin, hürriyet'e döşediği yazilar da ortalama alti türk zekası ne gerek var bir de buradan pompalamaya ? ob'ye son bize ozgurluk... yeter yawwwwwwwww

    YanıtlaSil
  26. 'resimdeki' serisinin hitlerinden oldu be bu!

    YanıtlaSil
  27. bugün yine sezen'den yazmıştı , geçen hafta da yazmıştı dediğim gibi sezen'in basın sözcüsü

    YanıtlaSil
  28. OB'ye hepiniz kurban olun. Lubunyalar

    YanıtlaSil
  29. onura bastürk kaç dolla? :)

    YanıtlaSil
  30. sevgılı madiciğim ne bu kinin bu çocuaa hıı?=)istedin de vermedi mi?!ablan kurban olsun sana,,ama sen eşcinselliği hormonal bi durumdan çok kişiye kalmış bi tercih ve MARJİNALLİK olarak algılamışsın.o gay,bu dolap gay'i ,şu da oyuncu diyip piyasadaki en has benim mi diyorsun?!

    YanıtlaSil