29 Ağustos 2009 Cumartesi

Resimdeki dolap ibnesini bulun

30 yorum:

  1. Aaa hiç olacak iş mi? Minibüs dolusu kızla geziyor... dolayısıyla kendini ispatlamış bi starımız.

    YanıtlaSil
  2. Ay bunun hepsi diye bir şıkkı yok mu! Biri gerçek ama hepsi kadın!

    YanıtlaSil
  3. ciktigi ilk günden beri ben ibneyim diye her bir DNA'si ayri bagiriyor... bu herigin en tilt oldugum yani hangi yani karar veremedim; 'Windsor castle'da büyümüsmüs sanki' edalari mi, ahlakci- toplumcu görünmeye calisan o ikiyüzlü röportajlari mi, yoksa o igrenc ötesi bayagiliktaki müzigi mi... tek kelimeyle tiksiniyorum bu yaratiktan.. kendisi tiksindigim, iki insandan biri bu ülkede... digeri de bana kalsin.. bize karsi bir acilim yok malum, güme gitmeyelim..

    YanıtlaSil
  4. Güvenliğinden kapıcısına kadar herkesin bildiği bir gay neden dolap gayi olsun ki?Eski güvenliği bizim ofiste çalışıyordu erkek arkadası konsere çıkmadan milletin gözünün önünde öpüşüyormuş zaten ne olduğu belli değil mi


    Dolapta veriyordur o ayrı..Abicim tam ibne japon denebilecek birisi...sana kılım

    kılsın

    kıllarrr....

    YanıtlaSil
  5. serdarin yanindaki micheal jackson un oryantel hali:) turkish type:)

    YanıtlaSil
  6. cevap veriyorum:
    hepsi

    YanıtlaSil
  7. zayıflığından kırılıyor, ölmüş ağlayanı yok, hangi kız bakacak ona bu haliyle. gay olma sebebi bu, şimdi de bunu söyler :)

    YanıtlaSil
  8. e tabii bastırılmış kendisi. bu kadar karı-kız neyin paravanı olacak başka.

    YanıtlaSil
  9. Aaaaaa hiç olacak iş değil. olur sizde cebinizde ki paraları kızlara harcayın onlarda sevgiliniz diye yanınızda dolaşşın....Bunlardan en mega starımız malum eski avukatı aynı zamanda sevgilisi olan ve sevgilisinin kardeşide bu durumdan gayet magazin olarak faydalınırken starımız ayda 40000 TL lik bir ödeme yapıyor du....Şimdi bu durumda yeni sevgilisi olsam banada bu parayı ödermi ?

    YanıtlaSil
  10. yukarıda belirtilen yorum bilgimiz olmadan girilmiştir matinberenjian bloğunudan habersiz giriş yapılmıştır...

    YanıtlaSil
  11. bence kızları eve gönderdikten sonra zeytini şöförünün neresine koysa diye epey bir düşünüyor sanırım....

    YanıtlaSil
  12. Oyy oyy oyy Antalya sahnelerinin vazgeçilmez biblosu Birol, Serdarcığına ve demetciğine Antalya'yı gezdiriyor. Yirimm, yirimm, yirimmm..

    YanıtlaSil
  13. Sene 2004 müydü neydi. Bodrum'da Serdar O'ya gittmiştim. Aha bu herif en önde otruyordu, Serdar'da onun gözünün içine baka baka şarkı söylemekten, jest yapmaktan bir hal olmuştu.

    YanıtlaSil
  14. Vay bacınızı yarıyım :D

    YanıtlaSil
  15. öyle bir dönem ki bu dönem. ünlü biri bilmemnerde kafeye gidiyor. o anda kafede olan kişi hemen bunu gelip internette anlatıyor. ben şunu şurda gördüm diye. bu en basit şekli. internetin hayatımıza bu kadar girdiği bir dönemde artık bazı şeyleri saklamak imkansız.
    bu nedenle ünlü olan gayler tamamiyle farklı bir strateji izlemek durumundalar.

    kuliste erkekle öpüşüp öne geçince gazeteciye kadın sevgilisinden bahsetmek ikiyüzlülük tabi.
    kimse eşcinsel olduğunu açıklamak zorunda değil. gazetecilerin bu türlü soruları da özel hayatım konusunda konuşmak istemiyorum diyerek geçiştirilebilir. en azından bu konuda konuşmamaları gerekir. yoksa öbür türlü komik oluyorlar.

    YanıtlaSil
  16. kenardan azıcık gözüken demet'in exine bakmaktan kendimi alamadım... harbi taş cocukmuş bir kere daha demet'in bu işlerden çok iyi anladıgına karar verdim
    bir daha dünyaya gelirsem demet akalın olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. Resimdeki dolap ibnesi olsa olsa Demet Akalın'ın ex eşidir :)Diğerlerinden biri zaten Demet,diğer ikisinin de dolaplık hali mi var? Her şey ortada.

    YanıtlaSil
  18. Ay Serdoş çok madi çıkmış

    YanıtlaSil
  19. bir zamanlar bir gece klübünde demet ile sevgilisini görmüştüm , kesinlikle resimlerinden daha yakışıklı bir velet :D
    bir üstteki yoruma katılıyorum .. reenkarnasyonum demet olsun

    YanıtlaSil
  20. aranızda şu ilk pop stardan küllerinden doğan kömürcünün oğlu ile bilgisi olan var mı nedir durumu?

    YanıtlaSil
  21. Oğuz Kayhan bana da kayar mı acaba?

    YanıtlaSil
  22. soldaki kart lubunya dolap beygiri deildir. yanındaki çekik pigme dolap midillisidir.

    YanıtlaSil
  23. serdar' a japon diyorlar ama taylandli ladyboy lara daha cok benziyo esasen..

    YanıtlaSil
  24. serdar en soldakine kaset yapmıştı 2002'de ama tutmamıştı

    YanıtlaSil
  25. milliyetçi muhafazakar ha bir de askerlik ile ilgili hile yapmaktan tutuklanmışlığı vardır. çok komik ülke lan burası.

    YanıtlaSil
  26. bence en ibnesi oguz kayhan

    YanıtlaSil
  27. resimdekilerin üçü de oğuz'u hayal ediyordur eminim.

    YanıtlaSil
  28. kraliçe irol japon gülüne antalyada çok ekmek yedirmiştir

    YanıtlaSil
  29. antalya sahnelerinin düşmüş kraliçesi birol yemedigi nane kalmadı..artık dışardan erkek ithal etmeye başladı...

    YanıtlaSil
  30. bravo küntoşş harıka tespit!

    YanıtlaSil