17 Ağustos 2009 Pazartesi

Melis Alphan'a bir soru?

Milliyet gazetesinin moda yazarı Melis Alphan bugün tweeter'da bu zamana kadar kullandığı en iyi maskara'nın YSL'nin ki olduğunu açıkladı. Alphan'ın bu küçük tavsiyelerini iyi değerlendirmek lazım çünkü kendisi bu işin okulunda okuduğu için moda konusuna bilimsel verilerle yaklaşıyor.

O en iyi maskara YSL diyorsa doğrudur mutlaka. Genç gay'ler bundan sonra kulübe giderken YSL maskara süreceksin gözünüze. Biriktirmeye başlayın paraları.

Hazır Melis Alphan'dan tavsiyeler almaya başlamışken ben de ona çok önemli bir sorunumu yansıtmak istiyorum.

Bikini bölgemdeki kılları almak için (Arkadan bikini ama), SeSu'nun soğuk ağda bantlarını kullanıyorum. Ama her seferinde istediğim sonucu elde edemiyorum yani bir bebek kıçı kadar pürüzsüz olmuyor.

Tavsiye edebileceğiniz uygun bir ağda markası var mı?

24 yorum:

  1. bobi brown'da iyidir ama YSL deneyelim bakalim bilimsel tavsiye sonucta ;)

    YanıtlaSil
  2. Ayol ağdayı boşver, lazer epilasyon yaptır. Ağdadan sonra kıl mıl döner ne me lazım kıçını kurtaramazsın. İltihaplı göte de kimse yanaşmaz:) Lazerden sonra kaymak gibi oluyor kız. valla..

    YanıtlaSil
  3. Chanel Chanel... sonrasında kirpikleriniz Türkan Şoray gibi olmazsa hepinize veriyim.

    YanıtlaSil
  4. benimkini kocam tras ediyor.. ben de onunkini tras ediyorum... hatta puruzsuz bolgeyi sonra opuyorum... boyle kil bir konu da eglenceli hale geliyor...

    YanıtlaSil
  5. senin vermeye teşne olduğun belli, cahenl2i kendine aracaı yapma! vericeksen adam gibi ver!

    YanıtlaSil
  6. Yalnız konu makyaj ve güzellik malzemeleri olunca her ibnenin söyleyecek bir sözü oluyor. Bu konuda bu kadar cahil olduğum için kendimi straight hissettim bi an. Ürperdim. Çığlık attım. Haykırdım.

    YanıtlaSil
  7. bu arada kıllı götten daha kötü birşey varsa o da kıl dönmeli göttür.

    YanıtlaSil
  8. en iyi maskara dior show. ağda konusunda en iyisi old school evde ısıtılandır. hem daha az acıtıyo hem de pürüzsüz sonuçlar :)

    YanıtlaSil
  9. Kıl dönmeli götten daha kötüsü de var, koca göt!

    YanıtlaSil
  10. Melis Alphan Londra Moda Akademisi'ni bitirse ne olur bitirmese ne olur.Yazılarında moda namına hiç bişi yok anca ne almış ne giymiş onu yazsın işi gücü yok başka sallayın onu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  11. Alakasız olacak ama YSL gerçekten şahane bir maskara, o son çıkanı ama. Lancome'un sarsılmaz maskara krallığını bitirdi resmen. Ayrıca şunu da belirteyim, kozmetik satan mekanlarda bir ibne görürseniz sakın bırakmayın, bu işten anlıyorlar!

    YanıtlaSil
  12. Ayy bu kendi rüküşmü rüküş giyinen, uzun basma entarilerle dolaşan kız milletin kıyafetlerini eleştirip, moda ahkamı kesmiyor mu kimlere kaldı bu işler..

    YanıtlaSil
  13. ablacım melis alphana kadar uzanmana gerek yok, seni de karınca yumurtası yağı derneğine üye yapmak lazım,ağdadan sonra sürüceksin, her epilasyon sonrası 3-4 gün kadar kullan bak nası ipek gibi oluyor her bir kanadı. krem gibi sürülenleri var üstelik öyle ishal olmuş gibi gezmek zorunda da diilsin.

    YanıtlaSil
  14. kozmetik satan mekanlardaki ibneler dediğin uzman arkadaşlar eminim senin cebinde beş parasız ezik bir biçimde sadece testerları denemek için mağazaya geldiğini birinci saniyede anlayıp öyle bir eziklemişlerki kıçında yara olmuş acısını bu sektörü ayakta tutan bizlerden çıkarıyorsun aptal ibne

    YanıtlaSil
  15. benimkini bol kıllı seviyorlar.. agda gibi sorunum olmuyor.

    YanıtlaSil
  16. şekerim soğuk ağda bantları bizim gibi akdenizli hanım kızların kafası kadar kara ve inatçı kılları için değil ki... sarı ve cılız tüylü kuzey hanımları kullanıyor onları.

    yukarıda adsız 22 16 nın dediğinden şaşma, eski tarz gibisi olamaz... arada kese ( istersen peeling diyebilirsin daha havalı olur) yapmayı da ihmal etme. hadi öperim pürüzsüz yerlerinden : ))

    YanıtlaSil
  17. Ayol poponuzu bebek poposu gibi yapacaksınız sonra ortalık çocuk tacizcisi kaynayacak. Bırakın doğal kalsın, sizi seviyorsa olduğunuz gibi sevsin, gerekirse kıllarınızı elleriyle traş etsin, etmiyorsa ucuna boncuk taksın tesbih çeksin. Hem kıllar deliğin genişliğini de örter az biraz. Adamlar koca kuyuyu görünce içine düşecem diye korkmaz. Biraz işlevsel düşünün ayol, herşeyi biz mi söyliicezzzz???

    YanıtlaSil
  18. ulan bi ben mi maybelline mascara kullanıyorum?

    YanıtlaSil
  19. madicim, ex kuşum aydın'ın feminite ve gaylik açılımıyla/röportajıyla ilgili bir yazı bekliyoruz senden

    YanıtlaSil
  20. Ben Mascara kullanmiyorum, gözlerim dogal güzel...
    Catlayin ibneler...
    By the way.... sacma bir soru ama, bareback takilan var mi aranizda? :-)

    YanıtlaSil
  21. ysl super sekerim. sasmicaksin. meliscim opuyorum.

    YanıtlaSil
  22. ay lazeri sordum acısına dayanamzsın dediler; bu konu hakkında bilgi istiyorum.

    YanıtlaSil
  23. Acıyo tabi laser nerede görülmüş acısız kazanç. No pain no gain yani... Ama ağdadan bin kat fazla da acımıyor. Ağdayı her ay yaptırıyorsun bunu 2 ay arayla 3-4 defa yaptırıyorsun tertemiz oluyorsun. Kadınlarda bu seans adedi daha fazla, çünkü tüyleri daha ince ve açık renk. Ama biz ibneler şanslıyız tabii. Tüyler koyu ve sert olunca lazer daha iyi görüyor ve daha çabuk sonuç alınıyor. Acıya dayanmak için emla diye kremler var. Alıyorsun kremden, bir seferde 2 tüp sürüyorsun lazer yapılacak yeri bol bol kremliyorsun. Sonra strech naylon ile kremli bölgeyi sarıyorsun . Bunu laserden yarım saat-40 dakika önce yapıyorsun. Krem o bölgeyi uyuşturuyor acın yarı yarıya hafifliyor.

    YanıtlaSil
  24. melis gibi basith/baya bir tipleme söylemişse inanmamak gerek. ucuzcu H&M kızı. bence onun parası sadece Avon'a falan yetiyordur da YSL bir lansmandan promosyon gelmiştir.

    YanıtlaSil