24 Ağustos 2009 Pazartesi

Madi Clara'da büyük kampanya

Ramazan dolayısıyla her yerde iftariyelik, kumanya dağıtımı, iftar çadırı gibi çeşitli kampanyalar yürütülüyor. Biz de Türkiye Kötülük Tes(t)isleri olarak bu mübarek ayda bizlerle beraber cehennemin en alt katında yanacak olan siz sevgili okurlarımızı unutmadık.


Madi Clara'da ramazan boyunca bir kadın alana ikincisi bedava.

Üstelik biri Konyalı, biri Mersinli


22 yorum:

  1. bu mersinli de hep aynı pozu veriyo ya dili dışarda yada şu fotodaki gibi zorla sırıtma ifadesi

    YanıtlaSil
  2. kare muhteşem :p

    YanıtlaSil
  3. ahahaha ben istiyorum bu kumanyayi

    YanıtlaSil
  4. size bayılıyorum..madilik size çok yakışıyor..sakın kaybolup gitmeyin..

    YanıtlaSil
  5. nişantaşı'nda bir iftar yemeği falan mı bu?
    etrafımızı muhafazakarlar gayler sarmış ayol :)

    YanıtlaSil
  6. çakma james bond(arkadaki) ve yeni flörtü...ayol bu beyaz ceket bu lubunyanın üstüne mi yapışmış kontrol edilsin...pislikten mi yapışmış yoksa tutkalla mı yapışmışş ikiside birbirinden kadın.

    YanıtlaSil
  7. Konyalı kadın haberlerine bayılıyorum Madicim :)

    YanıtlaSil
  8. berber kalfası ile etli ekmek ustası.

    YanıtlaSil
  9. ne yapsın annem dudaklara o kadar şırınga yersen seninde ondan farkın kalmaz lol

    YanıtlaSil
  10. bizim gitmeyeceğimiz kesin ama sen kesin gideceksin ne yazıkki..Madi,ben sana Arka Sokaklar dizisinden,Ali karakteriyle tanınan Alp Korkmaz'ı ayarlıcam..çok yakışıklı biri..

    YanıtlaSil
  11. madiiiiii sıkım 13 cm..ne yapmam gerek.ayrıca yasımda 18..hahahaha

    YanıtlaSil
  12. öncelikle yorum bu postla ilgili olmayacak.bu blog o.e nin mi y.k in mi diye sormayın artık.yani gay olduğunu belirten kişiler size neden ucube gibi geliyor.burayı sadece gayler okumuyor.bende gay değilim.sadece sivri dilli blog olması beni sevindiriyor.o kadar az bu tarzda site var ki ülkede sizde öküzlüğünüzde haklısınız yani.en çok izlediğiniz yarışmadaki kişilik-ucube olan- ramazanda dua etmişti geçen sene.diğer bıyıklı gay mor mayosuyla dindar ayakları yapıyo.ulan acıklasın işte gay olunca muhafazakarlık da yapıp skor u 1-1 yapmaya çalışıyolar.benim şu ana kadar gay arkadaşım olmadı bile ,gay lerin hakkı cok ta skim de diyebilirim ama sonra sıra nelere gelecek onu bilmiyoruz.yarın da benim kız arkadaşımla öpüşmeme kafayı takacak badem bıyıklılar belki,yada içkime .ramazanda içilecek arkadaşım içilecek. ske ske olacak.10 yıl daha yaza gelecek ramazan.yalancı goy goy cu pop cu -gazeteci-her ne boksa işte onları daha ezmeli bu blog.yazarının adı önemli deil yani.yoksa siz gidin sakallı profesör le onun benzeri adamı izleyin sabah akşam..-oray anladı kim olduklarını.-neyse bunları neden yazdım yukardaki şapkalı madonna madonna diyo ulan küfretcem.madonna öyle goy goy la madonna olmadı.dine dee devlet başkanı na da giderini yaptı.bunlar tv de bazen gay gibi bazen cüppeli gibi konuşuyo ne olduğu belirsiz duruşsuz insanlar.duruş derken memur gibi her boka tavır anlamında deil.ne seviyosan yap kardeşim.ayrıca burayı okuyan köşe yazarları da bloglardan araklayıp yazılarını yazmasınlar.tamam mı cengiz.tamam mı ayşe ö.?melis?elif?-----bu arada o.e ye arkadaşımmış gibi oray demek te havalı oldu be..-

    YanıtlaSil
  13. kız bunlar nedir? ne rezillik tir bu ?

    YanıtlaSil
  14. o mersinli ile konyalı siksin seni de rahatla artık ibne!

    YanıtlaSil
  15. This photo calls for a double-headed dildo...

    YanıtlaSil
  16. hırsız kedi bakışlı . Şu suratın ortasına tavayı geçiricen, al sana starbucks protestosu

    YanıtlaSil
  17. ahahah bu nedir?

    Adsız dedi ki...

    o mersinli ile konyalı siksin seni de rahatla artık ibne!

    ahahah bune bee

    YanıtlaSil
  18. yazıık uğraşmayın çocuklarla !..
    herkesler onları ağzı kokuyor, pis, yıkanmıyor diye tanıdı, onlarda allah kulu...

    YanıtlaSil
  19. soldaki mersinliyi yanında travesti kılıklı çakma bir mankenle bugün amerikan hastanesi'nin orada gördüm birkaç saat önce.. günüm o andan itibaren karardı.. ne zaman geçecek bilemiyorum.. çok kolpa bir adam yahu.

    YanıtlaSil
  20. o gördüğün hande yener'dir, korkma geçer

    YanıtlaSil
  21. çok yakışmışlar birbirlerine, ajdar la konyalı

    YanıtlaSil