14 Ağustos 2009 Cuma

Hande Yener'in teknoloji merakı



Büyük bir keyifle izliyorum Hande Yener'in dibe doğru gidişini . Kahkahalarla gülerek ve şampanylarla kutlayarak.

Borçlar arttıkça, albümler satmadıkça ve hiç kimse ondan bahsetmemeye başlayınca tekrar gündeme gelebilmek için elinden gelen her şeyi yapıyor. Zavallı.

Yaşlanıyor üstelik. Durum onun için çok daha zor.

Umarım eskiden tezgahtar olduğu günlerdeki SSK'sını bozdurmamıştır. Hiç olmazsa tüm borçlar ödendikten sonra belki bir emekli aylığı kalır eline.

Şimdi Eurovision'a sardı biliyorsunuz. Bu sene ne yapıp ne edip Eurovision'a gitmek için deli bir kampanya içinde. Çünkü parası bitti ve Hadise'nin bu yıl imzaladığı anlaşmaları gördüğü için tekrar gündeme gelmek ve para kazanıp, borçları ödeyebilmek için tek şansı Eurovision'a gitmek.

Ve Eurovision'a kim gitsin anketlerinden de hep birinci çıkıyor. Bak sen şu işe!

Hande Yener Eurovision anketlerinde birinci çıkıyor ve çünkü bir hackerla anlaşmış. Hacker tüm Eurovision oylamalarının yapıldığı sitelere girip, oylarla oynayıp Hande Yener'i birinci gösteriyormuş. Yani paçozluğun bu kadarına da pes gerçekten.

Ay bu tür küçük taşra madiliklerini ve fesatlıklarını etrafındaki hangi kıt akıllı gay veriyor acaba? Keşke hacker'a falan para vereceğine akıllılık yapıp SSK primlerini ödese.

Yaşlılık falan çok zor.

E, bir de bakmak zorunda olduğu bir aşiret adam var. Zor işler bunlar şekerim!

18 yorum:

  1. Trt yöneticileri tutucudur, böyle paçoz kıyafetlerle göndermezler zaten. Ayrıca İngilizce de bilmiyor.

    YanıtlaSil
  2. TRT Hande Yener'i gönderir mi göndermez mi bilmiyorum ama sitelerdeki anketlerde Hande Yener'in birinci olması, kadının hackerlığından değil, ESC fanı lubunlarının hepsinin bu yıl "handee handee" diye kıçlarını yırtmasındandır. Zira aynı Hande Yener geçenlerde bir yürüyüşe de katılmış idi kendilerinin desteklerini "arkasında" hissetmek için.

    YanıtlaSil
  3. :) sadece gülümsüyorum sanırım Hande'nin para için yırtındığı gibi sende "Yazmak" gibi yetenek isteyen birşey için yırtınıyorsun. Biraz daha kitap okumanı salık veriyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. parası bitince çantacısı ve onun erkek kardeşi kıçına tekmeyi basacaklar, haberi yok zavallımın...

    YanıtlaSil
  5. bu emb..lini kim alsın ayol eurovision a küntünun dediği gibi o iğrenç kıyafetlerle göndermezler katılıyorum elbiselerini de ne alırsan 5 ytl sepetin den alıyodur belki :D hani resim yayınlıyacaktık nerde çekemedinmi hala ?

    YanıtlaSil
  6. gitsin gitsin, bir kez daha tapon Lady Gaga imajı ile tüm dünyaya rezil olsun

    YanıtlaSil
  7. Burcu Gunes gidicek galiba. Aslina Madi bi anket yap bence, kim gitsin.. odri madi clara meydani.. bakalim handenin hackeri burayida hekleyecekmi :p

    YanıtlaSil
  8. Tehlikeli sularda yüzüyosun madiş. Bu gayler saçlarını yolabilir her an. Hande Yener, Madonna ve bir de içinde bilimum orkit pedlerini, makyaj malzemelerini ve kayganlaştırıcılarını taşıdıkları çantaları gayler için namus meselesi gibi birşeydir, harcanmandan korkuyorum.

    Ya bir de kendisini sevmem, etmem ama Eurovision için iyi bir aday bence. Why not?

    YanıtlaSil
  9. bence kesinlikle hande gitmeli.. kesin kazanır bence!! ve bence kesinlikle saclarını kemal yapmalı! kıyafetlerini de öyle... cok sevioum hande ile kemali. ikisi de cok yol kat etti kalite adına. Turkce sozlu electronik muzigi onlar yarattı. Turkiyede kimse daha once elektronik muzik yapıyor muydu? dinliyor muydu??
    bunları unutmayın!!
    Bende Hande'nin bütün kasetleri var. Kemal'in de bütün kasetleri vr bende!!
    Kim ne derse desin... bence cok iyi bir ikililer. Hande ve Kemal..10 numaralar! Bence erovizyona ikisi birlikte bir sarkı yapmalı.
    Hatta bence sevgili olsunlar, cunku cok yakısıyorlar kliplerinde falan.
    Ben cok begeniyorum... Hande kemalle sevgili olsun. Kemal'in kardesiyle birlikte şimdi. Onu da seviyorum. Ama o cocuk biraz kabız.
    Kemalle Hande sevgili olsun.. birlikte saclarını boyasınlar.. bence ck gusel renkle sacları var ikisininde...
    Diğer çocuk bence Hande'yi hak etmiyor....Kemal Handenin sevgilisi olmalı! Kemal Handeyi hak ediyor bence!!!
    Seni çok seviyorum Kemal... Hande'yi de cok seviyorum ama en çok seni..... Bu satırları okudugunu biliyorum Kemal... lutfen benimle evlen. Ya benimle ol ya da hande ile!
    k
    emal nerdeysen çık dışarı
    Güller soluyor elimde
    Yok bunun başka bir çıkarı
    yeller esiyor tenimde, ateşimde...

    YanıtlaSil
  10. bu hande yener ile ilgili kuyruk acısı nerden merak ettim? ayrıca yukardaki luzumsuzzz ibnenin tekine sormak istiyorum 5 tl lik kıyafet giymek ne zamandan beridir alay konusu? sana bir tavsiye ucuz hayatını pahalı çanta ve ayakkabılarla kapatamazsın kimse yemez.

    YanıtlaSil
  11. Eurovision'a bence Almora gitmelidir;

    http://www.youtube.com/watch?v=ewaaByQc6FI

    YanıtlaSil
  12. Hande Yener'le sorunun ne senin allah aşkına? Her ortamda gayleri desteklediğini söyleyen bi kadın sonuçta. Orijinalse orijinal, değilse değil. Kim çıkıp gayler hakkında olumlu iki laf ediyor? Hande Yener Madonna değil de sen Arif Mardin misin?

    YanıtlaSil
  13. ayrıca tamam ben de çok başarılı bulmuyorum uzun zamandır. ama ibneyiz diye vefasız mı olmamız lazım illa ki. senin bi etiğin vardı herşeye rağmen. noldu o bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  14. Elektronik müzik yapması başarılı olduğunu göstermiyor. Eski şarkıları hiç değilse bir şey anlatıyordu. Ayrıca son albümü 50 bin basılmış , ama 37 bin satmış, yani elde kalmış. En çok satan 15. albüm !

    YanıtlaSil
  15. Kendimi tekrarlamıyorum orjinalim ben diyor Sayın Yener ama Nasıl delirdim ve sonraki bütün albümleri aynı. Manasız uzun introlar, saçma sapan sözler, anlamsız nakaratlar...Sanki bir oturuşta 100 tane şarkı kaydetmiş her sene onar onar yayınlıyor...
    Hande Yener gitsin bence de Eurovision'a bir güzel rezil olalım tüm Avrupa'yada belki aklımız başımıza gelir. Ya da Burcu Güneş at gibi sıfatıyla katılsın. Al birini vur ötekine...

    YanıtlaSil
  16. hande ye(NE)r :)))) yakında...

    YanıtlaSil
  17. tarkan gidiyormuş eurovision'a...hande'ye geçmiş olsun, sonra da tarkan'a el fatiha

    YanıtlaSil
  18. biraz yukarda kaldi ama, vefasizlik bi yana, hafizaniz da mi silindi kardesim sizin? nerden aliyor hande 'ilk elektronik muzisyeni' unvanini yahu? ilk hangi yilda basladi? aylin aslim manyak bi ilk album yapmisti, senin gibi sarkisi vardi, hande o zaman 'yalanin batsin' diyodu. Sonra bi suru baska sarkilar, sarkicilar... Hande'ye dank ettiginde artik bu muzik dunyada coktan ayaga dusmustu.
    sonra ayse hatun onal cikti, o da 'ben ilkim' falan demez mi? Lutfen kimseye haksizlik etmeyelim, haketmedikleri payeleri vermeyelim. Biraz arastiralim dinleyelim yahu!

    YanıtlaSil