11 Ağustos 2009 Salı

Fotoğrafçı ve heyecanla tartışılan penisi

Bu konuyu buradan yakalamak isteyeceğiniz aklıma gelmezdi. Ama madem merakla ve heyecanla objektifini gen ve yakışıklı erkeklere doğrultan fotoğrafçının penisini tartışmak istiyorsunuz tabii ki Clara'nın da bu konuda söyleyecekleri

Yüksek öğrenimimi yaptığım üniveriste dönemlerinde elbette sadece süper hızlı motor kızlarla takılıyordum.

Ve diğer sınıf arkadaşlarımız hayatlarını kariyer oluşturmaya hazırlarlarken biz penisleri üstüste dizip kule yapıyorduk.
Ve o yıllarda bir kız arkadaşımın yolu, bu fotoğrafçılık hobisiyle uğraşan beyle kesişti. Ve evet birinci kaynaktan söylüyorum beyefendinin penisi ufakmış.

Ama bunun yanı sıra gerçek bir centilmen olduğunu ve insanları etkilemeyi çok iyi bildiğini de ekleyelim mutlşaka.

Fotoğrafçı beyin pipisinin küçüklüğü kadar başarısız olduğu bir başka alan daha var ki o da hediye seçmleri bu arada. Arkadaşıma Paris'ten dünyanın en çirkin Gucci çantasını hediye getirmişti. Hiç unutamıyorum.

Pembe, minik bir Gucci. Tıpkı pipisi gibi. Pembe ve minik.

19 yorum:

  1. gucci çantayı görünce kendi miki gelmiş aklına..sekerim napıcaksın beyefendi adamı yataktan aç karına kalktıktan sonra ???

    YanıtlaSil
  2. şu bol fotoşoplu fotolar çeken, ergen kızların yüreğini hoplatan başkentli fotoğrafçı mı?
    tripod olduğunu düşünüyodum ama değilmiş peh...

    YanıtlaSil
  3. pembe pipi ahahaha :)

    YanıtlaSil
  4. biraz ipucu yaff

    YanıtlaSil
  5. kim bu fotoğrafçı.. biraz daha ipucu veremez misiniz?

    YanıtlaSil
  6. clara nın oray olmadığı belli oldu. bu ne ya. bir editör tut kendine.

    YanıtlaSil
  7. "pembe ve minik" sex & the city'deki richard'ın pink & long & beautiful dick'ini hatırlattı bana

    YanıtlaSil
  8. Evet bu konunun burdan yakalanması benim için de sürpriz oldu. Ben sanıyordum ki adamın entellektüel birikimi falan tartışılır harıl harıl.

    YanıtlaSil
  9. yazdıklarını yayınlamadan önce bir kez oku lütfen, harf ve yazım yanlışları ile dolu... okuyucuya biraz saygı...

    YanıtlaSil
  10. Fotoğrafçı ve penis kelimesini başlıkta görünce başka birinden bahsediliyor sandım. Gerçi herkes biliyordur, medyatik bir fotoğrafçımızın devasa bir penisi var, hatta kendisine Mr. Turkey diyorlar. Kadınlardan bu sebeple uzak duruyor olmalı, "ben bunu alamam" diye mızmızlanıyorlarsa çocuk da erkeklere yönelir tabii.

    YanıtlaSil
  11. Her şey çok güzel de hiç ipucu yok bunda.Anlayan bizi de aydınlatsın..Hade:)

    YanıtlaSil
  12. cok acık yazilan biri nasil olur da anlasilmaz ? gaylerin zeka seviyesi hakkinda bir test hazirla clarosh, senin mekana takilanlarda is yok baksana hepsi bilgili bilgili gezen pembe minik pipinin sertdar falan gibi birsey oldugunu anlamiyor bir turlu

    YanıtlaSil
  13. kim bu fotografçı? osmanlı bıyıkları var mı cemil ipekçi gibi, bol photoshoplu kanlı fotolar mı çekiyor? bildik mi? :d

    YanıtlaSil
  14. Sayın adsiz 17:59, gay lerin zekalarıyla ilgili bir genelleme yapmayı ancak homofobik biri düşünebilirdi...Ama yine de sağol az zekamla da olsa sayende kim olduğunu anladım...

    YanıtlaSil
  15. karar verin artık büyük mü küçük mü ?

    YanıtlaSil
  16. genelleme yapmadığım ortada, senin mekana takılanlar dedim farkındaysan

    YanıtlaSil
  17. ben büyük alamıyorum zaten sorun yok yanee :D

    YanıtlaSil
  18. mr. turkey hakkında ipuucu istiyorum ben...

    YanıtlaSil
  19. haha kendini bi bok sanan mehmet turgut değil mi bu fotoğrafçı? nesine bitiyormus gerzek ergenler, peehh... ben de merak ettim kimmiş bu büyük penisli mr. turkey...diyiverin

    YanıtlaSil