25 Ağustos 2009 Salı

Elveda karanlık anket

Ay bitti sonunda madi anket.
Bir matem havası gibi benim sevgili bloğumun üstüne çökmüştü yandan. Sağ tarafa her baktığımda Fethullah Hoca falan gibi şeyler görüyordum son zamanda.

Çok sıkıldım gerçekten. O yüzden ne kazananla ne kaybedenle ilgili hiç bir şey söylemek istemiyorum. Bir de artık heteroseksüel oldum. Evet, biraz feminenim kabul ediyorum ama kesinlikle gay değilim. Neyse yunuslarla yüzme çalışmam var o yüzden gitmem gerek.

Sabun köpüğü gibi, krema gibi, buz gibi bir şampanya balonu gibi bir şeyler istiyor canım. Kisses.

8 yorum:

  1. O karanlık senin ruhunda pis lubunya!

    YanıtlaSil
  2. bir yandan Kuşum Aydına bir yandan Oben Budaka laf atmış hehee

    YanıtlaSil
  3. ramazanda aşka geldi bu, 1 ay sonra görüşürüz madiiiiiii ^^ kisses, too

    YanıtlaSil
  4. sen ne enteresansin, her boku yaynlamiyosun..bu arda yeni bi duyu aldim, seni saglam bi sikicekler.. (sevdigin cinsten diil malesef)

    YanıtlaSil
  5. ay şu tehdit edenlerin götü sıksa da bir adları ile tehdit etseler de biz de gördüğümüz yerde onların amına koysak! pislikler.

    YanıtlaSil
  6. hocalardan korktun mu yoksa ?

    YanıtlaSil
  7. aman tehdit tehdit nereye kadar şekerim ,yiyorsa yapın madicim bir haber ucurur bize hemen size fisting yaparız :)

    YanıtlaSil