17 Ağustos 2009 Pazartesi

Eleştirilere yanıtımdır

Uzun zamandır çeşitli attırıklarınızda küçüklü büyüklü iğnelemerle karşılaşıyorum.


Yok efendim neden eskisi gibi dedikodu yokmuş, gençleri out etmeliymişim, imlaya dikkat etmeliymişim, yeter artık OB'lerle ilgili şeyler başka şeyler yazmalıymışım... vs vs

İmlaya dikkat edilmiş yazı okumak isteyenler için Radikal'den Hakkı Devrim'i tavsiye ediyorum. Gayet düzgün yazıyor. Hiç de imla hatası yok.
Benim gözümü bazen madilik son derece bürüdüğü için imlaya hatta harflere bile dikkat etmiyorum. Bununla da uğraşmak istemiyorum açıkçası.

Dedikodulardan, yazdıklarımdan memnun olmayanlar için de... Ben kimseye bir söz ya da garanti verdiğimi hatırlamıyorum.
İstemeyen okumaz. Kimseyi de zorla buraya bağlayacak halim yok.
Beğenmeyen paşa oğluna da almasın. Ben elektrikçiyle gayet memnunum.
Daha iyisini yapabilen varsa da buyursun yapsın.


Yani açıkçası hiç kimse umrumda değil. Siz de buna dahilsiniz. Beğenmiyorsanız 'anlıyorum ve devam etmek istiyorum' u tıklamazsınız olur biter.

Kisses

Clara von Der Meinhofff

13 yorum:

  1. ayyy sende ne alingan ipneymissin be madicim, olacak elbet elestiri, taslama, yergi bu ne sinir sen bak keyfine :) takipcin cok...

    YanıtlaSil
  2. ay kadın eleştiriye gelemiyorsun üfff

    YanıtlaSil
  3. Umrunda olmasaydı böyle bir savunma yapma gereği duymazdın, ama içime bir huzur doldu sen böyle bir çırpınışta bulununca. Sana işkence etmek için tüm bu zayıf noktalarından faydalanıcam ilerleyen günlerde.

    Hadi yaladım klitorisinden :p

    YanıtlaSil
  4. kız ne o muayyen gününde misin bugün öyle afralar tafralar.. ibne ibneye şakalaşıyoruz işte

    YanıtlaSil
  5. Madi'cim, bak biz de blogcuyuz hem de 3 yıldır. Şimdi sen yenisin edebiyatı yapmayacağım ama insanlar üretemeyince üretenlere deli oluyorlar, en güzelini bile yeriyorlar. Ya takmican ya alışcaaan. Alışmak en kötü zehirdir o yüzden sen takmamaya bak.

    Bıraktım eleştiriyi kadının teki benim blogu birebir copy paste yaptı zamanında. O daha fena emin ol. Madilik bile değil. Çünkü madilikte fesat yok, en azından seninkinde :) Sen hakedene madilik yapıyorsun, haksızlığını görmedim daha.

    Yola nası beğeniyorsan öyle devam.

    YanıtlaSil
  6. Böyle eleştirilere kulak asmadığın için sende biteceksin yakında Hande Yener gibi madiciiim.

    YanıtlaSil
  7. ben buyuk keyifle okuyorum :)) kafana gore takil..sonucta bu sana ozel bir blog :) best

    YanıtlaSil
  8. clara'cım seni sonuna kadar destekliyorum, ama kadınlar arası böle kıskançlıklar oluyo, keşke muhatap alıp yazmasaydın bile

    benim sana naçizane bi önerim olucak ama. şu baştaki içerik uyarısını bi kaldırıver be şekerim, ne de olsa bilen biliyor içeride ne gibi madiliklerle karşılaşacağını. ha bilmeyene de bi madilik yapmış olursun ekstradan fena mı?

    YanıtlaSil
  9. 20.40da yorum yapan faghag teyzenin derdinin ne olduğunu ben çözemedim, çözebilen beri gelsin. Madiciğim çok haklı, beğenmiyorsanız girmezsiniz kardeşim, eziyet etme isteği neden? Sadistseniz sizi ibne BDSM kulüplerine alalım..

    YanıtlaSil
  10. Madicim ama ablan Perez Hilton hanımefendinin blogunda kendileri ünlülerin fotoğraflarına kaş-göz ,yerine göre meme-çük çiziyor,en ince detayına kadar afişe ediyor herkesi,didikliyor hepsinin hayatını.Senin yaptığın madilik tatlı su madiliği ayol!Biliyoruz OB kadın ötesi,efendim Vj.Bülen emlak kraliçesi...Bu kız kurularını da buruşuk pussylerini de zaten biliyoruz.
    yok mu şöyle ilginç fotoğraflar,kimsenin bilmediği haberler,duyunca tüm kadınların vibratörünü hışımla kapatıp yerinden oynatacak haberler,havadisler?

    YanıtlaSil
  11. 20.40'ta yorum yapanlar kovalasın seni :p
    Seni de klitorisinden yaladım, ya da klitorisine kaktüs soktum, sadistim ya :p

    YanıtlaSil
  12. Madicigim sonra bir ara Atıl Kutogluna da deginsen.Baslıgını da buldum: DEVRİK MODACI
    Adm battı battı..Cosmopolitanın evde kalmış yayın yonetmeni ile kapı kapı basın gezilerine katılıyorlar..Nerde beleş oraya yerleş..heryerde gorur oldum bu ikiliyi..Devrik modacı baya batık durumdaymış..

    YanıtlaSil
  13. ayh madikoz madi karısı, bu yazdığın yazıda da hiçbir yazım hatasının olmaması da bizi ne çok umursadıının en büyük göstergesidir! bizsiz hiçsin ayol sen..

    YanıtlaSil