6 Ağustos 2009 Perşembe

Darbe mi şeriat mı?

Darbe mi şeriat mı anketiyle ilgili beni şaşırtan 646 kişinin darbe demesi değil de 98 kişinin şeriat istemesi oldu.

Ben herhalde şöyle en fazla 5-10 kişi şeriat ister diye düşünüyordum ki eğer sonuç böyle olsaydı oturup şeriat isteen gay'lerin kim olduğunu deşifre edecektim. Malesef oturup şu an 100 kişilik namaz kılıp, oruç tutan gay bulmamama imkan yok.

Ha bu arada benim fikrimi merak edenler için elbette darbe!

En azından ortalıkta iki asker görürüz.

12 yorum:

  1. nasıl deşifre etmeyi düşnüyorsun? şapkalarına bakarak mı?

    YanıtlaSil
  2. şeriat'ta darbeyle gelebilir. bakınız: pakistan ve ziya-ül hak. bence darbeyle gelen şeylerden uzak durmak seçimle gelen şeylere sıcak bakmak lazım. zannımca da seçimle şeriat falan da gelmez en azından senin anketinde bile durum gözüküyor di mi? Kırk katır mı kırk satır mı dersek insanlar haliyle katırı da satırı da seçebilir ancak huzur mu batıyo demokrasimizin nesi var?

    YanıtlaSil
  3. clara senin anketlerinde bir spastiklik var. Aynı ip adresi defalarca oy kullanabiliyor. Yani o 98 kişinin tamamı Cemil İpekçi olabilir.

    YanıtlaSil
  4. Pöff. içi geçmiş ibnenin.

    YanıtlaSil
  5. İyi de bu siteye üye olan herkes gay değil ki. Dedikodu severler de var. Şeriatı istemiş olabilirler.

    Gerçi Rtük başkanı eski hocamızı gördükçe şeriatten bir farkımız olmadığını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. Gay olmayanların gay dedikodusuyla işi ne çoocuğum. Hepimiz ibneyiz :)

    YanıtlaSil
  7. Yahu buraya yazıp duran "Ankara'dan hetero bağyan" lar falan var. Serdargut da bakıyor, o da mı öyle Alla Alla

    YanıtlaSil
  8. şeriat isteyen mal ibneler kimler acaba? ne zannediyorlar şeriat gelince emine şenliklioğullarının hepsini okuyup üfleyip hetero yapacaklarını mı?

    YanıtlaSil
  9. tabi doğal olarak da en sevdiğin şarkı "in the navy", di mi claracıım?

    YanıtlaSil
  10. bakın ben darbe dedim ama son ankette multiple answers seçeneği vardı ben de hepsini işaretledim böylece sonuçları etkilemeyeceğim. Ayrıca 3 seçenekte aynı derecede sakat. maidclara cesaretine hayranım bu fetocular adnancılar falan seni rahat bırakmaz. madiclara okumak için eşcinsel olmak şart mı ama serdargut ile de bir tutulmak istemem :)

    YanıtlaSil
  11. Burayı okumak için eşcinsel olmak gerekmiyor , evet serdar turgut tam bir abaza gerçekten

    YanıtlaSil
  12. 8 Ağustos 18:12... Şeriat gelirse Emine Şenlikoğlu okuyup üfleyip bizi hetero yapmaz elbet ama sen heralde darbe olunca Genelkurmay'a iç oğlanı kalem müdiresi olabileceğini zannediyosun.. Kalın kafalı!

    YanıtlaSil