26 Ağustos 2009 Çarşamba

Cemil İpekçi




Yok muhafazkar eşcinselmiş, yok öyleymiş, yok böyleymiş...

Var mı Cemil İpekçi gibisi peki bana onu söyleyin? Ondan başka kimin götü yiyor onun yaptıklarını yapacak?

Kaç kişi bu zamana kadar televizyona çıkıp açık açık 'ben eşcinselim' diyebildi? Kaç kişi sevgilisini koluna takıp 'Bu benim sevgilim' diye poz verebildi? Kimin ibnelikle ilgili espri anlayışı bu kadar gelişmiş? Kimin ibneliğiyle ilgili sistemli olarak yıllardır yorum yapıldığı halde bir adım bile geri adım atmadan bunun arkasında durdu?

Kimse ondan bayrağı eline alıp sokaklarda koşmasını beklemiyor. Sadece olduğunu saklamıyor ve bunun arkasında duruyor. İşte medya karşısındaki insanlardan minimum beklediğimiz şey bu. Yalan söylemesinler yeter.

O yüzden Cemil İpekçi'yi çok seviyorum.

Bir de nişanlısına hasta olduğumu da dip not olarak belirteyim. Tutarlar kendisi. Fena halde tutarlar hem de.

Afiyet olsun abla.

26 yorum:

  1. cemil paralar seni! sen kim o kim! haddini bil!

    YanıtlaSil
  2. Ay madime feda olsun bu laco! Cemil zaten yaşlı bir kadın yetemiyordur ona. Ye canım.

    YanıtlaSil
  3. madinin en samimi yazısı bence bu be, cemile kötü bişi dememiş ki onu herkes sever hem, hangi modacı gidip mardinde okul açıyor.

    YanıtlaSil
  4. yok be paralamaz.Madi daha madice.Ayrca Cemil İpekçi namuslu biri,öyle evlenmeden yatmaz!hahahhaa

    YanıtlaSil
  5. cemile seni seviyorum diyo be ne demiş... eski nişanlısı daha çekiciydi bence...

    YanıtlaSil
  6. bence madiclarayı farklı farklı kisiler yazıyor mesela bu oe

    YanıtlaSil
  7. her zaman doğru ata oynar zaten aileden gelen siyasi güç ve medya desteğine sahiptir. akp'nin kadrolu elemanıdır görevini mükemmel şekilde yerine getirmektedir. diğerleri ekranlardan hatta kendi barlarından kovulurken cemil ağa devlet ihalesi alabilmektedir. bu akp'nin şovu tuttukları kons ise cemil ağa. bu adamı hiç sevmem muhafazakarmış ama önüne gelen erkeğe sokak ortasında rahatsızlık verecek derecede iş atması başkalarının alanına saygı göstermemesi bir çeşit eşcinsel magandalık mıdır zannetmiyorum ama rahatsız edici itici samimiyetsiz ve kusturacak kadar çirkin biri bence eşcinsellik değil patavatsızlık galiba. biraz çevreye saygı cemil ağa insanlara saygı lütfen ama zor. sanatına ise laf söylenmez işini iyi yapar o ayrı konu. ama sokakta insanları rahatsız eden birine hoşgörü göstermem herkes diğerine saygılı olacak olmak zorunda.

    YanıtlaSil
  8. arti 1 sekerim bende yerim

    YanıtlaSil
  9. Hayrola günah mı çıkartıyosun şimdi de?

    YanıtlaSil
  10. bu yorumlarda en ifrit olduğum, senle aynı üslubu kullanmaya çalışıp ancak avam olmayı becerebilenler. o da bir yetenek, inkar etmemek lazım.

    YanıtlaSil
  11. Ne diyeyim helal olsun Cemil'e.O yaşa geldiğimde benim de yanımda bu yaşta ve güzellikte biri olacak mı acaba?Bu arada Madiciğim,eşcinselliğinin arkasında durması konusunda sana katılıyorum.Bununla kıyaslandığında, Tarkan gibilerinin yanlarında kızlarla görülmeleri,aslında ben hetero yum demeleri ne kadar acıklı. Kimse cinsel kimliğini açıklamak zorunda değil ama aslında olduğundan farklı görünebilmek uğruna da milleti enayi yerine koymaları iğrenç.Ayol her yerinizden kadınlık akarken heteroyum demek ne oluyor?Sus bari sus...

    YanıtlaSil
  12. kuşum aydından farkı nedir yaptığının, kendisine lanetlenmiş gözüyle bakan kesime şirin gözükmek adına muhafazakar bi eşcinselim diye demeç veriyor buna yalakalık denmez de ne denir? bir "padişahım çok yaşa" narası eksik.

    bu kadının yaptığına freak show denir. kendisi sirkte gösteri yapabilir bizde anlamış oluruz hem muhafazakar hem ibne nasıl olunuyor.

    YanıtlaSil
  13. svi generis yoksa cemile apla sana mı sulandı yol ortasında. ...olmazsa hindistan'a giderim lafı yüzünden ben de tiskindim bundan

    YanıtlaSil
  14. muhafazakar eşcinsel. boyle oksimoron da az gorulur bacim.

    YanıtlaSil
  15. nişanlanmasaydı ben de takdir edecektim. ama "nişan" ne anacım allaaşkına! gelinlik giyecek yaşı çoktan geçmesi bir tarafa, asla olmayacak evliliğin hangi nişanı? katılıyorum, sirke çeviriyor yaşantısını, parodi gay'i oluyor cesur olayım derken. şeker kadın, o ayrı.

    YanıtlaSil
  16. seksüel tercihinin sonuna kadar arkasında olan ve acık bir homo olan bir diğer ünlü için (bkz:harunkolcak)

    YanıtlaSil
  17. Cemil İpekçi sonuçta eşcinsellik konusunda en azından sağduyu çerçevesinde açıklamalar yapmıyor mu? Evet bence yapıyor. Cemil İpekçi'nin egzantrik biri olduğunu bu blog'u okuyan okumayan herkes bilmiyor mu? Evet biliyor. Biz bu adamın kişilik özelliklerini değiştirebilir miyiz? Hayır, sevgilini bile değiştiremiyosun. O zaman neden insanları değiştiremeyecekleri özellikleri yüzünden yargılayıp duruyoruz bunu anlamıyorum. Bazıları yargılanmayı hakediyor (bkz. korkaklığı ve ikiyüzlülüğü yüzünden Kuşum Aydın, "Psikoterapiyle düzeldim" diye açıklama yapan, muhtemelen o seanslar için New York'un en pahalı psikoterapistine eşşek yüküyle para ödeyen ,ödeyebilme gücü olan, yeryüzünün en oynak kalçalı gazete röportajı heterosu Tarkan) Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama başa dönersek Cemil İpekçi'nin tüm bu isimler arasında en derli toplu gay imajını çizdiğini, en ciddiye alınır eşcinsellik söylemini ürettiğini düşünüyorum. Muhafazakar eşcinsel olmak evet oksimoron ama bu oksimoronla yaşayan binlerce gay var dünyada. İnternette araştırırsanız bir sürü Müslüman, Katolik ya da Yahudi gay topluluğu bulabilirsiniz. Hatta Muhsin Hendrikcs adında "Inner Circle" isimli bir filmi yönetmiş gay bir imam da var Güney Afrika'da yaşayan. Şimdi bunları farklılık olarak kabul etmemeli miyiz, edemez miyiz? Cemil İpekçi'nin sahip olduğu lükslere hemen hemen hiçbirimiz sahip olmadık. O yüzden hem onun kadar açık hem de onun kadar uyumlu olma şansımız da yoktu. O yüzden sempatik gelmiyor olabilir. Ama biz Cemil İpekçi'nin farklılığına tahammül edemeyeceksek bizim farklılığımıza kim tahammül edecek?

    Öpücükler

    YanıtlaSil
  18. harun kolçak açık mı ? eşref abi parçalar onu...

    YanıtlaSil
  19. künto kime yapıldığı önemli mi, insan gibi davranılmaya alışık değil bazıları. Ben günde 3 defa aşık oluyorum öyle güzel kızlar var ki ama öküz gibi bakmıyorum mesela sınırları çizebilmek önemli hatun da bana bakarsa hemen sevgili olunup oracıkta sevişilmiyor sonuçta. Belki sevgilisi var belki ben birazdan başka şehre gideceğim belki ortam tanışmaya müsait değil falan eşcinseller de birini beğenebilir ama bunu itici bir şekilde göstermek var bir de insan gibi göstermek var. Günde yüzlerce nü kadının arasında ben cinsellik düşünmeden çalışabiliyorsam sokakta da köpek gibi dört ayak üzerine çöküp insanları rahatsız etmeyi anlayamam. Bir sürü eşcinsel arkadaşım var onların çevreleri var ama beni bu kişi haricinde iğrendiren biri çıkmadı itici olmamak lazım abazanlığın bokunu çıkarmamak lazım hele bunu bodrumda asla yapmamak lazım. sonra da çıkıp ben muhafazakar eşcinselim falan deyince ben de keşke o gün bi güzel benzetseydik diyorum. eşcinsel imajı bu adama kaldıysa düşünün artık bu toplumun cinselliği nerelerde sürünüyor. ben kimseyi bir heteroseksüel olduğu için desteklemiyorum aynı durum eşcinseller içinde geçerli. ayrıca bari bu blog da dürüst olun abartmayın türk kızları da çok şey istiyor rocco mu olalım madiclara mı karar verin. iyi sevişince güvenilmez oluruz aramayınca sevmiyor oluruz arayınca götünüz kalkar aldatmadan aldattı oluruz bir türk hatunla evleneceğime narkozsuz penisimi keserim daha iyi. bir espri anlayışımız bari erkeksi kalsın be. beni bu türk kızları delirtti bi kez dürüst olun be. ulan amma yazdım şimdi madi küfredecek bu sıkıcı yoruma kimse kızmasın elden bu kadar geliyor. ben de isterdim madi gibi yazabileyim ama imkansız olduğunu görüyorsunuz. iffetleri sebebiyle cinsellikten kaçarak yorumlar yapan hetero bayanlara da hastayım 30 sene orgazm olamadığı herifin altına yatan böylece kendini kurtaran iffetli yurdumun iffetli kadınları hepinizin zafer bayramını kutluyorum. ah nerede o eski orgazmlar

    YanıtlaSil
  20. svi generis , cemile apla ne yaptı da sinirlendirdi seni ? Lütfen bizi merakta bırakma. sanki sana pandik atmış gibi kızgınsın

    YanıtlaSil
  21. bu svi generis ne saçmalıyo allah aşkına? Git çocuğum bi defter al ona karala, doldurma boş beleş şeylerle buraları. Hadi tatlım hadi.

    YanıtlaSil
  22. 14:19 adını yaz sallama bol keseden çocuk falan diye bence bütün muhafazakarlar kendini yaksın biz de rahat edelim. bu toplum hasta diyorum eşcinsellerin değil muhafazakar ve normal ayağına yatanların cinselliği sorunludur diyorum. hollanda örneği var gelişmiş ülkelerde acaba cinsellik yerine asıl problemler ile uğraşıldığı için halk daha huzurlu olmasın sakın. muhafazakar eşcinsel deyince aklıma haider geliyor geberdi de kurtulduk nazi artığı morondan. madiclara hariç kimsenin git falan demeye hakkı olduğunu sanmıyorum muhafazakarları sevmiyorum yaşam tarzıma tehdit olarak görüyorum. sen bir silgi al o kararmış ruhundaki kara delikleri sil bence. hepimiz aynı müthiş ölçülü sanal mükemmel karakterler olmak zorunda mıyız hepimiz mükemmeliz ben itiraf edeyim mükemmel falan değilim böyleyim işine gelirse adamım! Benim maskem yok tabularım yok kimse kusura bakmasın müthiş cevaplar falan da beklemesin yırtık da değilim hayal kırıklığına uğrattı isem özür dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. cemile ablanın ne yaptığını söylemedin ama :(

    YanıtlaSil
  24. abla nişanlı beni de tutuyo

    YanıtlaSil
  25. site yazarı abla, yazılarını eğlenerek ve hatta bazen gülümseyerek takip ediyorum ama bir noktaya değinmek istiyorum nacizane..diğer kızlarımız cemile ablanın yaptıklarını yapamıyor, kendilerini açığa çıkarmıyorlar falan diyorsun ya..site yazarı ablacığım acaba sizde sitenin bir kenarına resmini koysanız da sizi de tanısak...bakın perez hilton'un götü yiyor mesela..çatır çatır herkese bokunu da atıyor ortalıkta da erkek gibi dolaşıyor..yoksa o.b.ler sizi bir köşede kıstırır diye mi korkuyorsunuz ahahahahaa korkmayın ayol siz o ikisini de haklarsınız valla..hadi abla(lar) biraz cesaret..

    YanıtlaSil
  26. ob'lerden dayak yiyecek kadar sıska olan var mıdır ki ?

    YanıtlaSil