27 Ağustos 2009 Perşembe

Fırtına dindi mi? (Anında madilik!!)

Az önce tanımadığım bir telefondan cep telefonuma şöyle bir mesaj geldi. (Bu konuya girmeden önce kendi telefon kullanımımla ilgili bir açıklama yapmak zorundayım. Kullandığım 73. telefon, güncellediğim 183. rehber . Ve itiraf ediyorum telefon çalınca bazen panik yapıyorum).

Konumuza geri dönersek eğer şu anda İstanbul Moda Haftası kapsamında yapılmakta olan Hakan Yıldırım defilesinde, Konyalı Kadın ve Metin Gürsoy birliktelermiş. En son gelen dedikoduya göre Oben Budak'ın evindeki sıkıcılığa tapınma ayini vol: 33'te hiç birbirleriyle konuşmadıkları öğrenilmişti.

Genç ikili (puahahaha) barıştıklarına göre o zamana Madi Clara Air Force aralarını tekrar bozmak için devrede. En kısa zamanda neden küs olduklarını açıklıyorum, böylece okudukları zaman tekrar küserler. Hatırlatma mahiyetinde yani.

Takipte kalın!

5 yorum:

  1. Of salak madi cebine gelen mesaj ne ayol?

    YanıtlaSil
  2. madi sana hastayım ya. keşke sendeki espri yeteneği ve kendini anlatabilme becerisi hetero bir erkekte olsaydı.. (eyvah şimdi benim dişi olduğumu anlayıp kovar bu lubunyalar siteden.:)

    YanıtlaSil
  3. MADİ BEKLETME HEMEN AÇIKLA

    BEKLİYORUZ

    YanıtlaSil
  4. Madime,sen şok gazetesinde yazmalısın ahahahah

    YanıtlaSil
  5. Ablacım galiba bu haberi okuduktan sonra ağzımın içine biraz kustum.

    Ay nasıl oluor kadın kadına seks ...ben hiç bilmiyorum.
    The only thing they need is a two headed big black dildo

    YanıtlaSil