23 Ağustos 2009 Pazar

Cadi avı başladı ve bir eksiğiz





Kuşum Aydın'ın muhteşem bir açıklamasını duydunuz mu ? Küçük şişme bebek hanım 'Feminen bir tarzım var, feminen olmak eşcinsel olmak değildir. Ben eşcinsel değilim. Dedikodu gazeteleri zamanında buna benzer şeyler yazmıştı; adımı vermeden, ama kimsenin elinde bu zamana kadar bir kanıt olmadı.' şakıdı biliyorsunuz.

Bunu anlamak için daha nasıl bir kanıta ihityacımız var bilmiyorum. Minesota testi mi yapsak, 600 soruluk?

-Küçükken hemşire olmak isterdim.

Evet.

-Estetiğe karşı değilim

Evet

-Sadece gay'ler papyon takar

Hayır

Mürekkep lekelerini bir şeye benzetmesini isteyip, buradan karakter tahlili de yapabiliriz.

-Ne görüyorsunuz burada Aydın bey?

-Pembe pembe bulutlar görüyorum ablacım. Rengarenk kelebekler uçuyor. Böyle Adana sahillerinde koşan Adidas şortlu, yanık tenli bronz göğüsler görüyorum.
Seda Sayan'ın dudaklarını görüyorum. Beraber program yapıyoruz bacımla, beni işe alıyor tekrar, biraz daha para kazanıyorum. Ay pardon doktor bey. Ağzımdan kaçtı. savaş uçakları görüyorum, pompalı silahlar görüyorum. Ben gay değilim.

Aydın sırf karnını biraz daha para götürmek için gözümüze baka baka bu saçmalıkları sıçarken, odatv'de okuduğum habere göre Fatih Ürek'in Bodrum'da çalıştığı ve işletmecisi olduğu bar her gece polis, maliye, emniyet gibi kurumlar tarafından taciz edilircesine her gece ısrarla basılmasından sonra kapanma aşamasına gelmiş.

Ürek TRT'ye çıkamıyor. Yasaklı. Ve hepimiz bunun nedenini çok iyi biliyoruz. Yılan dansı. Bu alanda çok başarılı çünkü.

Ve tam da bu dönemde korkak, ödlek, pısırık Aydın gay olmadığını açıklıyor. İşte Türkiye'deki ünlülerin en kadar aptal olduklarına başka bir örnek daha.

Şekerim seni biz ibnelerden başka kim savunacak var şu an? Ve sen onları da karşına alıyorsun. Türkiye'de cadı avı tekrar başladı. Gay'lerin görünürlüğünü yavaş yavaş kaldırıyorlar ortadan. Ve böyle bir anda ekranda görünen en büyük ibnelerden biri olarak sen yoksun.

Ne sanıyorsun mesela? Gay değilim dediğin için senin gay olmadığını inanacaklar ve tekrar TRT 1'e mi çıkacaksın?

Hadi kuşumm, yallah. Sen sana yapılan tüm muammeleyi hak ediyorsun.

Aptalsın kendine yalan söylüyorsun.

Cahilsin bizi aptal yerine koyuyorsun.

Yalancısın. Korkaksın. Açgözlüsün...

Bu cadı avında yalakalığın yüzünden belki geç yakalanabilirsin ama sen de tek başınasın.

Ve seni ilk önce diğer cadılar yakacak!!

37 yorum:

  1. Zamanında programına dolma dudak nükü katılmıştı, konu Tarkan'dan açılınca " o zaman hepimize şişme tarkan yapsınlar bacıım" demişti. Bir de Zerrin'i konuk ettiğinde ağlamıştı ve şöyle dedi "Size güzel görünmek için rimal sürdüm hepsi aktı ühüüü" ...

    YanıtlaSil
  2. Clara, bugünekadar yazdığın en harika yazı.

    YanıtlaSil
  3. Aydının gay olmak ve bunun kötü bir şey gibi görülmesi ile ilgili söylediklerini eleştirmeden önce türlü saçmalıkla doldurduğunuz bu blogunuzdaki homofobik söylemlerinizi gözden geçirseniz daha mı insana yakışır bir harekette bulunursunuz merak ediyorum...

    Yazık kısa zamanda iş bulursunuz umarım...Hayat pahalı şerefsizlik bedava

    YanıtlaSil
  4. Aydın'ına da Fatih'e de şapka çıkarıyorum ben. Zira düşünecek olursak yaptıkları şey bizim gündelik hayatta, ayrımcılık ve kötü muameleden kurtulmak için yaptığımız şeyle aynı. Sadece onlar bu ikiyüzlü oyunu daha sistemli sürdürmek zorundalar.

    Kaldı ki ne Aydın'ın ne de Fatih'in eşcinsellere karşı bir vefa borcu kesinlikle yoktur. Hatta en kırıtkan eşcinsel bile 'İNSANLAR BU İKİSİ YÜZÜNDEN BİZİ DE FEMİNEN SANIYOR' der :) Eşcinseller ne Aydın'a ne Fatih'e hiçbir zaman sahip çıkmadı hatta çoğu kez taşladı, bu saatten sonra mı sahip çıkılacağını iddaa ediyorsun gerçekten madiş ?

    Ha komik mi? Komik tabi, neyin ne olduğu gün gibi ortadayken bu açıklamayı yapmak. Ama bizim için komik, toplum için değil. Hani bir söz var türke ibne dersin kızar, sikersin aldırmaz diye. Türkün kafa yapısı bu olduktan sonra istediğin kadar kıvır, aksini iddaa edene kadar sapına kadar erkeksindir. Aydın ve Fatih de, Zeki Müren gibi bu açığı görmüşler ve kullanmaya karar vermişler. Oldukça insani buluyorum olan biteni.

    Bu savaşta kendimizden başka herkein kendini siper etmesini beklediğimiz için daha tarafsız bakmayı beceremiyoruz olan bitene. Aydın ve Fatih sadece yaşamaya çalışıyor, tıpkı bizim gibi.

    Herkesin klitorisinden öperim, saygılar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ödülü vermek yetmiyor, haberdar etmek de gerekiyormuş. buyrun :)

    http://www.buradanokuyun.com/2009/08/pazar-keyfi-mimden-odul.html

    YanıtlaSil
  6. gözle görüneni inkar etmek tabii ki saçma.. ama bi şekilde yaşamaya çalışıyolar işte bu ülkede.
    bildikleri tek iş bu ve onu kaybetmemek için bu şekilde davranmak zorundalar..
    hayatta kalma güdüsü..
    ekmek ahlaktan önce gelir.

    YanıtlaSil
  7. ay ne saçma karılarsınız siz ya! bir şekilde yaşamaya çalışıyormuş! Aydın'ın milyonlarca dolar, amsterdam ve berlinde evi var manyak karılar! Sanki ssk emeklisi de yaşamak için yalan söylemeye, aşağılık bir şekilde yaptıklarını inkar etmeye ve dahası gözümüzün içine bakıp bizi aptal yerine koymaya mecbur! Sizin gibi aptal gayler var oldukça ve bu sisteme katıldıkça askere gitmemek için fotoğraf veriri sonra da evlenip mahalledeki oğlanların peşinden koşarsınız. Ne mercimek kafalı bu gay milleti bu ülkede ya!

    YanıtlaSil
  8. Aydın kuşuna hak verenle herhalde kendi söyleyecekleri yalanları haklı çıkarmaya çalışıyorlar! Madem out olamıyordu o zaman ona göre yaşasaydı şime bebek suratı yaptırıp göbek atacağına senelerce! Şimdi bir program kapmak için yapmayacağı yok. Türban taksın bence. Bu saatten sonra onu ancak bu kurtarır. Siz hak verenler de seyredersiniz çekirdek çitleyerek. Hakkaten çok zavallısınız. Mecburmuş! Vah vah. Gay liberation bu siteden başlarsa siz de kaçacak delik arayacaksınız yalnız haberiniz olsın. Şimdiden hazırlayın kılıflarınızı tüm gizlenen lubiler!

    YanıtlaSil
  9. Madi şimdiye kadar ki en iyi yazın olduğuna kesinlikle katılıyorum.Ama böle ibnelere böle ibne sanatçı işte.Millet halen haklı buluyo bu söylenenleri sonra gidip Milk filmini izlşeyip ağlaşıyolar ne kadar çok etkilendik diye.

    Yola devam tüm ibne arkadaşlar ve ibne sanatçılar bu kafayla yalancılıkla iki yüzlülükle yola devam
    bu kafayla ancak yılda bir kere ispanyaya gidip saunalarda verirsiniz en fazla olacağınız bu.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Bakın burada Aydın'ı suçluyorsunuz belki de haklısınız ama, Aydın göğsünü gere gere "EVET BEN BİR GAY'İM" diyemiyorsa, bu onun suçu mudur, yoksa bir gece yarısı, bıçak yarasıyla ölme ihtimali bulunan bir ülkede yaşıyor oluşunun getirdiği bir sonuç mudur?

    Oray Eğin de GAY olduğunu itiraf edene kadar akla karayı seçmedi mi?

    Halen daha onun GAY olduğunu bilen kaç kişi var?

    Yada bu bloğu Oray Eğin ismiyle niçin yazamıyor?

    Ben gay ve dindar olan bir blogger linkini veriyorum diye, başka sitelerde taşa tutuldum neredeyse lanetlendim.

    Düşünün sadece bir GAY BLOĞUNA link veriyorum diye!

    Ve çıkıp milletin önünde "Ben bir Gayim demenin" ne kadar zor olduğunu o zaman anladım!

    saygılar

    YanıtlaSil
  11. bülent ersoy un yilin kadin sanatcisi secildigi bir ülkede, hersey mümkün.

    YanıtlaSil
  12. Hani öyle yorumlar yapılıyor ki, zannedersin Amsterdam'da yaşıyoruz. Herkes mi out'muş bu ülkede, herkes mi gökkuşağı bayrağını eline alıp ben ibneyim uleynn diye naralar atarmış. Bloglarda, forumlarda esip gürleyen ben outum diye nanikler atan adamlarla çok karşılaştım ama sosyal hayatımda -ne kadar feminen olsa da- ben eşcinselim diyebilen adamla daha karşılaşmadım. Sanal dünyada kelimeleri tükürmek, cümlelerle tekmelemek, paragraflarla yumruklamak gerçek dünyada yaşamaktan daha kolay sanırım.

    Aydın'ın milyonlarca doları bilmem kaç tane evi olması onu yine de özgürleştirmez, sevgili embesiller. Zira para sadece insanın zaruri ihtiyaçlarını karşılar. Ancak bütün bunların da bir önemi yok. Çünkü Aydın'ın kendini siper etmesine değer bir eşcinsel topluluk yok, bu ülkede. Sadece, başarılı olmuş insanların hayatlarını alt üst etmelerini talep edip duran, ibneliğin kitabını yazmış olsalar da Aydın ve Fatih gibi camp gaylerin toplumda feminen imaj çizmesini istemeyen, kıskanç, bencil ve kabul edelim biraz da embesil bir sırtlan sürüsü var, bu sürüye de çobanlık etmek isteyecek birinin çıkmaması oldukça anlaşılır bir durum.

    Aydın'a hak verenlere zavallı diyen adamı da anlamaya çalışıyorum, ama başaramıyorum. Kendi rahatı için, toplum önünde kabulü için, sırf bak şu şu adam da gay yani bu normal birşey diyebilmek için başkasının hayatlarına müdahele etme hakkını kendinde gören bir omurgasız neye dayanarak zavallılıktan bahsebilir, hala anlayabilmiş diilim.

    Tekrar tekrar yaladım klitorislerinizden bacılarım.

    YanıtlaSil
  13. Burası Oray Eğin'in sitesi mi gerçekten? Abovv

    YanıtlaSil
  14. çok agır yazmışsın ama madi, bu ülke zeki müren'in bile "bilmem kaç kadın benden çocuk aldırdı" saçıklamalarını işitmiş bir ülke.

    bir düşün bakalım gay bir sanatçı olup bunu açıkyüreklilikle korkmadan çekinmeden itiraf edebilen kaç kişi var?
    tabiiki aydın'ın röportajı deli saçması ama biraz da empati güzelim, az biraz empati...

    YanıtlaSil
  15. aydin maydin, fatih urek falan, bunlar leblebi ceviz, olsalar ne olur olmasalar ne...
    bir seyler olacak olsa, hakikaten yurekli, durust birisi olacak olsa, milleti bir dusundurup, hallerine baktiracak birisi cikabilecek olsa bu, kariyerinin dorugunda, herkes gozune gobegine eline koluna bakarken, dear megastar olurdu, o kuyrugunu altina kistirip los angeles barlarinda covered gay hayatlar yasamaya ugrasirken.
    O bunu yapmadi, hem kendisi yenildi, hem de bizi zeki muren'den sonra ikinci defa sessiz, soluksuz birakti. Simdi hicligine doymasin.
    O boyle kactiktan, yokolduktan sonra, bu ikisi ciksa n'olur, cikmasa n'olur, ben str8'im diye aglasa ne olur, gay'im deyip ustunu yirtsa ne olur..
    Geciniz.

    YanıtlaSil
  16. aydın'a sponsor buldum: lassa. sahibesi ile kolkola girip bu ülkede ne gay ne lezbiyen var hepimiz heteroyuz yürüyüşü yapsınlar.

    YanıtlaSil
  17. gerçekten komiksin 00:27 adsız, şimdi o dediğin kişi gay olduğunu açıklasa Türkiyedeki gaylerin sorunu bitecek ve senin etrafındaki insanlar artık sana insan gibi bakacak. sen öyle zannediyorsun ve beni çok güldürüyorsun.
    aha cemil ipekci, murathan mungan, mehmet tulgar. bunlar ünlü şahıslar ve gayliklerini resmen açıkladıktan sonra senin hayatında ne gibi değişiklikler oldu.söyle de bilelim.

    YanıtlaSil
  18. Bu haber ve altında yazan yorumlarla beraber anladım ki, 40 belki 50 yıl geriden takip ediyoruz dünyayı.
    Bi kere daha hüzünlü gözlerle seyrettim manzarayı..

    YanıtlaSil
  19. İyi, çok güzel şeyler söylüyorsunuz da, cemil ipekçi göğsünü gere gere ben gayim diye konuştuğu zaman da ilk alay eden, homofobik yorumlar yapan yine siz gayler oluyorsunuz. Ben bir lezbiyen olarak bunu anlamakta güçlük çekiyorum. Bence cemil ipekçi kadar yürekli birkaç kişi daha olsa başarılı ve ünlü olanlardan, biraz daha yol katetmiş olurduk en azından. Hiçbirşey bugünden yarına değişmez tabii ama adım atmak gerekiyor yol almak için. Ama türkiyenin en homofobik kitlesi yine gay community'si maalesef...

    YanıtlaSil
  20. Gay olduğunu açıklayan (nadir)kişiler kaç gay'den takdir gördü, kaç gay tarafından desteklendi ve diğerlerine örnek olması istendi? Cemil İpekçi nişanlandığını açıkladığında zırıl alemi kıçıyla güldü, gazete sayfaları elden ele dolaşıp dedikodulara malzeme oldu. Ayakta alkışlanacak şeylere arkanızı döndünüz zamanında, şimdi mi aklınıza geliyor gay hakları, gay'liğini yaşamak ya da out olmak kavramları? Gay olan kaç ünlüyü destekledik? kaç tanesi gay idolü oldu? Bir iki uyanık (Sezen Aksu ve Hande Yener gibi) gay dostu görünüp, gay'ler üzerinden prim yaptılar siz de göz yumdunuz, bu arada gerçekten destek olmanız gerekenleri yerden yere vurdunuz, şimdi biri çıkıp da gay değilim dedi diye söylenmedik laf kalmıyor. Herkes kendine yapılanı hak eder, siz bu kafayla dayak yemeyi de hak edersiniz, cadı avında av olmayı da...

    YanıtlaSil
  21. ibnelik karakter halini alınca böle sirk ucubeleri çıkıyor maalesef. muhafazakar eşcinsel de çıkar kuşum aydın da.

    hayatını kalın penis aramaya adayan kıt zekalı ibneler oldukça kimse bu cemiyetin parçasıymış gibi görünmek istemeyecek, bu röportajı veren de tuh sana diyen de aynı karaktersizlik içinde boğulduğundan birbirine saldırıyor.

    azıcık siyasallaşmayı bilseniz örgütlenmeyi öğrenseniz ve en başta bizzat kendiniz kendinizden utanmasanız, ne kimseye cinsel kimliğinizi açıklamak zorunda kalırdınız ne de köşe bucak saklanmak. sağlıklı olan makul olmaktır saklamak ama saklanmamak... chagi

    YanıtlaSil
  22. @15:21 Adsız.Ben senin görüşlerinin bazılarına katılıyorum.Türkiye'de gay community nihayetinde aktivist olmayan haftasonu mutlaka eğlencesine çıkan bir kesim.Eğlencede nedir? Love barı tekyönü ve birileri ile köşe kapmacası.

    Kuşum Aydın'ın durumu ortada kanıta ihtiyacımız yok.Evindeki aynalar bize çok güzel kanıt olabilir.Bence bu yaptığı ikiyüzlülüktür kadın programlarında misafir gelen kadınlardan daha kadın olacaksın sonra ortadan kaybolucaksın sakal ve bıyıkla türkiyeye döneceksin ve kimse ispat edemez diyeceksin.Kimsenin birşeyi ispat etmeye niyeti yok zaten olsa Kuşum Aydın gibi lubunlar değil ünlü aktör ve gazetecilerin gay kimlikleri ispat edilir.

    Asıl önemli olan Aydın'ın burada ne amaçla söylediği,kendisi geçtiğimiz ay açıklama yapıp ''Almanya'ya gidiyorum,Türkiye'de bana iş vermiyorlar'' dedi.Bir ay sonrasında bu açıklama sizcede garip değil mi?

    Cemil İpekçi onun yanında asaletiyle kral gibi kalmıyormu ? Cemil İpekçiyi gay community daha fazla destekleyebilirdi.Ama Hande Yeneri seçtiler.

    YanıtlaSil
  23. ne desem boş. bu ülkeden bu insanlardan bir bok olmaz işkence ile faşizm ile 60 yıldır kapalı cinsellikle yaratılan bu ucube toplumun sonu çok feci olacak. eski bir kız arkadaşım vardı yorum falan dinlerdi ayrılınca bana ilk ettiği hakaret ''gay'' oldu Arkadaş Şair Z. Özger şiirlerini dinleyip sonra odun gibi kıvarannaların arasında ne yapacağız. Arkadaş Şair Z. Özger ölmeden kitabının isminin ''Sakalsız Bir oğlanın Tragedyası'' koymak istemiş ama faşistler tarafından dövülüp ardından genç yaşta ölünce solcularımız kitabının ismini değiştirerek eşcinsel olmasını kamufle ettiler kendilerince. bunca eşcinsel ve travesti ile fuhuş yapan milyonlarca insan varken bu homofobi çok komik muhafazakar aile babaları sağcılar para ödeyip yattıkları eşcinsellere en azılı düşman oluyorlar. Taksiye binersiniz 50 yaşında taksici yolda yürüyen travestilere destan yazar yanınızda ama aynada arapça dualar ya sev ya terk etler... sikime kadar eşcinsel veya değil kendi çıkarı için her türlü ödünü veren kim varsa kendini uyanık zanneden herkesin cehennemim dibine kadar yolu var. Ben eşcinsel değilim ama eşcinseller eğer geldiğimiz noktayı görmek istemiyorlarsa bu onların sorunu ayrımcılık nedir iyi biliyorum çünkü Alevi'yim bir ülke boka bu kadar batmışsa kimse kurtulamaz bunu kafanıza sokun. ananın amsterdamına mı kaçarsın gider ipekçi gibi akp soytarlığımı yaparsın o senin bileceğin iş. Herkes bahaneler öne sürüyor milyar dolarlık hırsızlıklar kafa kesmek sorun değil ama eşcinsel olduğumu kanıtlayamadılar diyor bu odun olsan nolur be öküz herif işkenceciler tutuklanmaz katiller hırsızlara dokunulmaz hatta milletvekillerinin bürokratların beraber olduğu travesti öldürülür müşteri listesi açıklanmaz el ele tutuşan gençleri linç eden karakola çeken bu toplumun erkeklerinin yarısı eşcinsel az bile bunlar 5 yıl sonra bakalım nasıl bir yerde yaşıyor olacaksınız. madiclara haklı az bile yazmış mars'a koloni kurma çalışmaları yapıyorlar bizim hayatımız geleceğimiz yobazlara hırsızlara emanet. yorum yapanlara da aferin diyorum yok mu beni linç eden diye bağırın şu sokakta ulan işkenceyle sokak ortasında öldürülüyorsunuz gazeteler görmezden geliyor katillere dokunan olmuyor hala burada cemil ipekçi diyorsunuz size köpek kadar değer vermiyor bu toplum artık uyanın lan! eşcinsel veya değil gelinen noktayı anlayın artık benim öküz çıkarcı yavşak faşist sinsi sahtekar ve ibne halkım.

    YanıtlaSil
  24. cemil ipekci, terzi-modaci, kac kisiye elbise dikmis, kac kisi musterisi olmus?
    murathan mungan, sair-yazar, en cok satan kitabi 50.000 civarinda 70+ milyon nufuslu ulkede, sokakta adini sorsaniz ya sarkici ya milletvekili sanirlar!
    mehmet tulgar? Honk? Ben bi Ahmet Tulgar taniyorum, 5000 satan bir gazetede calisiyor, ama bunu cikaramadim valla...
    Simdi siz bu isimlerle, Tarkan'in simdiki degil, agzina yuzune bakildigi donemdeki etkinligini, taninirligini, gorunurlugunu kiyasliyorsaniz, ne denebilir ki yani.. Bu kadar marjinal isimler come-out etse ne olur etmese ne olur?
    Ha Aydin, ha kucuk iskender, ha MM yani... 'sokaktaki adam' icin var mi bir farklari?

    YanıtlaSil
  25. ay pardon da mehmet tulgar kim ayol? böyle biri mi var ünlü olan? biz niye bilmiyoruz? yoksa cahil lubiler yine kıçından mı uyduruo?

    YanıtlaSil
  26. Bu yazı bence de madinin en iyi yazısıydı. evet kimse out olmak zorunda değil ama kimse yalan söylemek zorunda da değil. Aydın eşcinsel olduğunu açıklarsa kimse onu bıçaklamaz bu neredeyse Sibel Can'ın ben bir kadınım diye açıklama yapması nedeniyle bıçaklanması kadar yüksek bir ihtimal. Eğer sattığın şey tüm tüketilme biçimleriyle "eşcinsel eğlendirici" imajıysa, bunun ayırdında olamayacak kadar gerizekalı değilsen bi zahmet ben eşcinsel değilim gibi açıklamalar yapmazsın. Yapıyosan da defolup gitmenin zamanı çoktan gelmiştir. Para kazanmanın bin türlü yolu vardır. Ekmek parasına bu kadar düşkün olan kendine ibne denmesini gururuna yediremiyosa televizyona, sahneye vs. çıkmaz. Gazeteye röportaj vermez, diğer sade vatandaşlar gibi ticaretle uğraşır, emlakçılık yapar, borsaya yatırım yapar, böylece " ama ben ibne değilim" diye ağlamak zorunda kalmaz. Kısacası Aydın'ın durumuyla ilgili olarak acınacak, hayati olarak görülecek hiç ama hiç bir durum yoktur. Kendisinin yaptığı şey hayatı boyunca üzerinden para kazandığı rezillikler silsilesine bir yenisini ekleyip, sıçtığı bokların üzerine tavuskuşu kuyruğu dikmektir. Umarım kendisini artık hiçbir yerde görmeyiz çünkü ondan sıkıldık. Kişisel olarak ona şu sözü veriyorum, televizyonda onu gördüğüm anda kanalı değiştireceğim, röportajlarını okumayacağım, herhangi bir ortamda konusu açıldığında onunla ilgilenmiyorum diyeceğim. Aydın'ın tamamıyla ortadan yok olması için, bir izleyici olarak üzerime düşen tüm vazifeleri yerine getireceğime ibne andı içiyorum.

    Diğer meselelere gelince evet desteklenmesi gereken şeyler destenlenmiyor ve desteklenmedi. Ve yine evet ibne milletinin tek kurtuluşu out olmaktır. İstediğin kadar bağır çağır, kendin veya başkaların için süper empatik ve zekice bahaneler üret bu değişmez. Kimse hayatını yık, yok et mahvet demiyo. En azından arkadaşlarına, bir iki eşe dosta karşı dürüst ol yeri geldiği zaman evet ben eşcinselim de. Eğer bir kişinin bile eşcinsellikle ilgili önyargılarını ona sorgulatabiliyorsan bu yeterli zaten. Kimsenin kimseden kahraman olmasını istediği yok, hakkı da yok. Göz göre göre ve hiç durmadan yalan söylemeyelim yeter.

    YanıtlaSil
  27. olayin özü sudur, bu sayfadaki yorumculardan birinin dedigi gibi mercimek kafaliyiz. üstelik sadece gay'ler olarak degil, topyekün millet olarak. mercimek kafaliligimizla, tam da hakettigimiz gibi yönetiliyor ve muamele görüyoruz. egitimsel ve kültürel anlamdaki cürümüslügümüz herseye yansiyor. oraya buraya bok atmaya gerek yok. kendimiz edip, kendimiz buluyoruz.

    görüsüne katilirsiniz, katilmazsiniz o ayri, Madi simdiye kadar yazdigi kendi icinde ne tutarli ve kuvvetli yazisini yazmis.

    YanıtlaSil
  28. Bence onemli olan kusum aydinin out olma(ma)si ya da "escinsel degilim ispat edin" mealindeki soylemleri degil gecmiste yaptigi TV programlari, sahnelerinde o donemin trendine uygun olan gercek davranislariyla nemalanmis bu sahsiyet geri donmesi ve album reklamini yapma cabasi icerisinde duzene ayak uydurup Cemil Ipekci'lesmesidir. (Bence cemil İpekci'nin gay comunity ile uzaktan yakindan alakasi yoktur tuzu kurudur bizim yasadigimiz hicbir problemi yasamayan birisi nasil bizden birisi olabilir bunu bence bi dusunelim. Out olma hikayesini iki tik google'lama ile tekrar bir okuyum bence cogumuz ailelerine acikladiginda basina neler gelebilcegini bi dusunsun hic bisey olmasa sosyal izolasyon riski cok yuksek bu adam bunu yasamis birisi degil beni temsil etmiyo yani...)
    Iletilerdeki diger tartisma konusu ile ilgili olarak toplumlarin gecirdikleri degisimler, evreler, egitim duzeyleri, toplumun insana yukledigi degerler, toplumsal bilincalti ve kulturel aktarimlari ise kosmadan out olun, activist olun, orgutlenin, hakkinizi arayin gibi soylemeler havada kalir. Umutmayalim gecen yila kadar bu ulkede Lambda kapatilmak istenmisti, bu yilki Pride yuruyusunde olanlar ortada yuruyemeyecektik bile.
    Sonucta; madi'nin tespitlerine sonuna kadar katiliyorum.
    Sivri diline saglik...

    YanıtlaSil
  29. aydın'ın "hayatta kalması" derken neyi kastettiğinizi açıklayabilmeniz lazım bence önce, "yalan söylemek zorundaydı" diyenler yani. eğlence sektöründe şöhretini korumak ne zamandan beri yaşamsal bir ihtiyaç yahu? sanki aydın "evet ulan gay'im ben" dese çıkıp, ve artık televizyon programlarına çıkamasa, dünyanın en büyük felaketini yaşayacakmış gibi bir merhamet, bir empati. çıkın hadi hepiniz televizyona. bok var.

    YanıtlaSil
  30. aydın eşcinsel değilim diye kimsenin inanacak hali yok. ama sorun şu ki insanlar alenen eşcinsel olan birinin cinsel kimliğini inkar ettiğini görünce eşcinselliğin kötü bir şey olduğuna ikna olacaklar. gey ünlüler yıllardır biliniyorlar ama ne kabul ederler ne de inkar ederler. en azından öyle kalabilirdi.

    YanıtlaSil
  31. Güneş ile gaylerin ortak 1 noktası var:
    (hayır ikisinin de yuvarlak olması değil cevap)
    İkisi de evrenin merkezindedir ve geri kalan herşey onların etrafında döner. Burdaki iletişimsizliğin tek kaynağı da tam olarak budur.

    Eminim burada ahkam kesen, Aydın nasıl gay olduğunu inkar eder diye çırpınan lubunyalar Aydın'ın yarısı kadar meşhur olsalar paravan kız arkadaşlarıyla kameralara poz verirlerdi.

    Hayatta kalmaktan anladığınız şey yeme-içme itiyaçlarının karşılanması, başınızı sokacak bir evinizin olması gibi birşeyse evet Aydın out olursa bu hayatı kaybetmeyecektir. Ancak bildiği hayatı kaybedecektir, belki hayran kitlesini, belki ailesini, belki işini... Burdaki asıl soru şu: Aydın bu riski niye ve kimin için alsın? Onu hiçbir zaman desteklemeyen, hiçbir zaman arkasında olmayan yurdum eşcinselleri gerçekten buna değer mi? Ya da hiçbir zaman bir parçası olmak için çaba göstermediği gay life'ın, şu saatten sonra bir parçası olmaya hevesli mi ?

    Ha diyceksiniz Aydın bu saatten sonra gayim dese ne olur evlenip çoluk çocuğa karışsa ne olur? Zaten görünen köy kılavuz ister mi? Şöyle söyliim: Dikkat ettiyseniz Bülent Ersoy hiç transeksüelim demedi, eski filmlerinin yayınlanmaması için elinden geleni yaptı. Hatta cinsiyet değiştirme ameliyatı olmadı, kendi deyimiyle 'sex change operetion'u oldu. İşe yaradı mı? Yaradı tabiki, kimse transeksüel olduğunu unutmadı ama kimse transeksüel muamelesi de yapmıyor şu an ona. Aydın'ınkisi de o hesap...

    Bu, madi clara blogu için fazla duyarlı bir yaklaşım, farkındayım. Ama naapiim ben iyi bir insanım :p

    YanıtlaSil
  32. uzaklara uçma kuşum uçupta gitme vurulursun ahahh :d

    YanıtlaSil
  33. aydın'ın kimse için bir şey yapması gerekmiyor zaten o kısmı baştan yanlış. aydın'a "biz eşcinselleri güçsüz düşürüyorsun!" diye kızılmıyor zaten burda. aydın kendi kendini batırıyor gibi bu durumda. gey komüniti'ye ne aydın'dan? aynı şekilde gey komünitiden aydın'a ne? bak gay hakem çıktı bas bas eşcinselim dedi hakkını aradı, heterosundan lezbiyenine herkes nasıl destek oldu. bu işler böyle. aydın işini kaybetmemek (hatta belki ününü katlamak) için bu yolu da seçebilirdi. şimdi daha mı iyi oldu? aydın'ın bu çok değerli, onlar olmadan yaşayamayacağı hayran kitlesi kim bi deyiverin bana. gayin allahı olduğu alnında yazan adam "evet gayim" deyiverince kaybedeceği bir kitle herhalde ki bu kadar kritik bir durum varmış gibi konuşuluyor. hem çıkıp gayim ben diyeme, hem de eve gidince eşcinseller dışlanıyor ühüühühü diye ağla.

    lan ne biçim özgürlük peşinde koşan, tabu yıkmaya çalışan gaysiniz siz be? herkes aynı özgürlüğü, meşruiyeti istiyor kendi adına, herkes birileri çıkıp haklarını savunsun istiyor, ama iş kendilerine düşünce yüz seksen derece maşallah. telefonu sen aç yok sen aç kavgası eder gibi. aynı korkaklığı yapanı da bazen savunuyorsunuz bazen yeriyorsunuz. işinize geldiği gibi. -garip kaçacak ama- biraz adam olun lan.

    YanıtlaSil
  34. İbne vatandaşın söylediği birşey çok hoşuma gitti herkese out olmasanız bile hayatınızda yakınınızda bir kaç kişiye out olun ve onların ön yargılarını yıkın ki yarın bir gün onlar aile olduklarında ve ebeveyn sıfatı kazandıklarında kendi oğulları yada kızları eş cinsel olduğunda bunu anlayıp çocuklarına daha yakın olabilsinler ben çok şanslıyım ailem gay olduğumu biliyor hatta bunu tüm türkiye biliyor he bunun yanında hiç birimiz eşit değiliz ben aileme eşcinsel olduğumu açıkladığımda "deli cesaretidir bu başlı başına benim için" ekonomik bir özgürlüğüm yoktu. Benim değil ailemin bile yok tu ! Yani Dürüstlük her nerde nasıl yaşıyor yada yaşatılıyorsanız asla bırakmamamız geeken güçlü bir kalkandır.
    birde buna en güzel örnek şu bana hep diyorlarki ee cehennemde yanacaksın cevabım çok basit allaha inanmıyorum ki
    diyorlarki günah öle söyleme diyorum ok ben inanmadığımdan herşeyi yapıyorum sen inanıpta her şeyi yapıyrsun ben de sende ölünce ki varza allaha gittiğimizde ben diyeceğim inanmadığımdan yaptım bunları ya sen nediyeceksin hem inandın hem yaptın yani ben dürüstüm kazanırım ama sen dürüst değilsin kaybedersin.

    SADECE DÜRÜSTLÜK HER YERDE KAZANIR

    YanıtlaSil
  35. aydın bu yazıyı okuyunca çok üzülecek ama...
    yılmaz morgülle beraber 3 gün ağlar artık.

    YanıtlaSil
  36. kadim dostu "m.ali" bile çarkıfelekte o hollandadayken şöyle dedi " kimseyi cinsel tercihlerinden dolayı yargılayamayız.

    YanıtlaSil
  37. Tarzını değiştirdiğine göre 2 kamyon dolusu allı pullu kıyafetini ne yaptı acaba ?

    YanıtlaSil