8 Ağustos 2009 Cumartesi

Ankete küçük bir müdahale

Tamam çoğunuzun içinde, kadın kıyafetleri giyip sahneye çıkıp, kanto söylemek gibi bir istek yatıyor olabilir. Yadırgamıyorum CD olma isteğinizi.

Ama biraz kafanızı çalıştırın diyorum: Erkan Özerman, Best model'i düzenliyor. Her yıl yaklaşık 200 küsür erkeği 40'a düşürüyor. Onların sayısını daha da sıkı bir elemeyle 20'ye indiriyor. Ve tüm bu erkeklerin hepsinin yeni bir Kenan İmirzalıoğlu ve Kıvanç Tatlıtuğ olmak için yapmayacağı şey yok.

Ve Erkan bey hala bu işin zirvesinde.

Huysuz Virjin ise şu anda Kuleli sırtlarındaki evinde goblen yapıp, kanaviçe işliyor.

Doğan bey için ise bir şey söyleyemem. Belki kitap okumayı seksten daha çok seven de olabilir.

Ama...

Gerçekten Are you sure?

12 yorum:

  1. herkes kalender meşrep olamaz; di mi clara abla????

    YanıtlaSil
  2. ayol uyandirma gacilari haberleri yok demek ki erkan'in yasadigi cennetten :))

    YanıtlaSil
  3. ben de aynen madi gibi düşünüp erkan abiye vermiştim ve herkesin huysuza vermesi de tuhaf geldi. sanırım karılar bol bu sitede

    YanıtlaSil
  4. bu siteye takılanlar ya saf ya da harbi harbi kadın.. erkan özerman varken huysuz un da doğan ın da esamesi okunmamaliydi, hayret, ağzım bir karış açık kaldı, hangi yarakla kapatsam acaba ???

    YanıtlaSil
  5. huysuzun duruşuna kurban...

    YanıtlaSil
  6. cem yilmazin dedigi gibi, onlar ordayken oturmayalim da!

    YanıtlaSil
  7. ben de erkan'a oy verdim... kusura bakma madi ama cok kezban okuyucun varmis...

    YanıtlaSil
  8. iktidar hala erkan da diyorsun yani:)

    YanıtlaSil
  9. huysuz herzaman...heryerde...

    huysuz'u bütün türkiye tanıyor, özarman'ı konyalı ex lady dışında kaç kişi tanıyor?

    YanıtlaSil
  10. Huysuz huysuz huysuz tabiki. Ben ne Cem Yılmaz'ın zeka yoksunu esprilerine ne de Beyaz'ım kıl şakalarına değil tebessüm tahammül bile edemiyorum. Ama Seyfi Dursunoğlu her defasında karnıma ağrılar sokana dek güldürür. Hala daha hak ettiği yere gelemediğini düşünüyorum Dursunoğlu'nun. Seviliyo kadın işte, var mı ötesi.

    Bir de Huysuzu fazla hafife almışsın Clara. Adamın 10 milyon dolarlık serveti var.

    YanıtlaSil
  11. Huysuz'un espirileri süper. Mesela Sibel'e şöyle demişti. "Geçmiş olsun, hasta mıydın, geçen hafta televoleye çıkmadın da !!" Bir de Pınar E.'yi anons ederken " Karşınızda sesiyle , müzüğüyle , büzüğüyle " demişti..

    YanıtlaSil
  12. huysuzun geçenlerde gayler hakkında dediklerine ne demeli?

    YanıtlaSil