10 Ağustos 2009 Pazartesi

Aktif gay'ler bu sergiyi merakla bekliyor

Fotoğrafçılık son dönemin en popüler hobilerinden biri. Eline makineyi alan kendini fotoğrafçı olarak tanıtıyor.

Eskiden spor dünyasından tanıdığımız ünlü bir ismin de son hobisi fotoğrafçılık. Tek memeli kadınlardan, tek bacaklı sporculara kadar her şeyin resmini çekti. (Esas üç bacaklı şöhretlerin fotoğrafını çekse aslında. Harika olur).

Bu ünlü isim son dönemde fotoğraf karelerine bakışını değiştirmiş ve objektifini bambaşka şeylere yöneltmiş: Genç ve parlak erkeklere.

Şöyle ki uzun zamandır takıntısı olan genç ve parlak bir oğlanın Cihangir'de çok merkezi bir bakkalın üçüncü katındaki evinde, bazı zamanlar buluşup, sabahlara kadar takılıp fotoğraf çekiyorlarmış.

İnsanın bir hobisi olması ve onu geliştirmek için sürekli çalışması, kendine bambaşka malzemeler bulması ne kadar güzel bir şey değil mi?

Umarım bu yeni çalışmalar yakında sergilenir de, günler geceler süren bu titiz çalışmaları biz de yakından inceleyebilirz.

Evet kızlar. Strike a poze!

7 yorum:

  1. clara, bu dedikoduyu nasıl yazabiliyorsun? bu konuda ne kadar bilgili'sin?

    YanıtlaSil
  2. yaa evet ben bu eski sporcunun kücücüüük bir similyası olduğunu duydum....sevisenlerden birisi teyit etsin .Bilgisi olan var mı ?

    YanıtlaSil
  3. burnundan anlasiliyor similyasinin kucuklugu.. ben farkina varmistim, ama soylememistim.... para san sohret otel motel, hepsi var.. ama similya yok iste...

    YanıtlaSil
  4. clara, artık iyice abarttın, yalanın da daniskası, bu adamın gozu kadından baska birsey gormuyor, duyddugum kadarıyla similyası da but gullummus.. Eski kız arkadası anlattı, karı surekli onu sayıklıyor..

    YanıtlaSil
  5. pek deil eleman bacaklarının arasına ıstakoz kaçmış gibi yürüyor... çorap tıkıştırmıyosa tabi

    YanıtlaSil
  6. Ay tabi ki yine dedikoduyu senlendirmek bana dustu. Hani estetik mucizesi sifon sesli bir emekli mankenimiz vardir. Kendisinin bizzat beyanati similyanin bamya oldugu yonunde...

    YanıtlaSil
  7. madonnaya katiliyorum... bu manken kizimiz cok bilgilidir konu hakkinda bana sarhos bir gecesinde rasstlastigimiz bir restoranda anlatmisti. sonra ben tegit amacli E M ye sordum oda evet kucuktur ama cok kibardir filan diye anlatti,Amaaaa simdi ameliyatla buyutturnus yani artik 4 cm daha buyuk

    YanıtlaSil