10 Ağustos 2009 Pazartesi

12 dev adamdan biri 'fazla' meraklı

Tüm spor dallarında, ter döken emekçi kardeşlerime hayranlıklarım ve takdirlerim sonsuz olsa da basketbolculara karşı bu çılgın histerim pek olmuyor. Çok özel anlarda bir basketbolcu krizi geçirebiliyorum.

Ha, Eva Longoria'nın sevgilisi Tony Parker'ı yemez miyim? Elbette yerim.

O yüzden basketbol dünyasına pek alıcı gözüyle bakmam. Ama aynı şey basketbol dünyası için pek geçerli değilmiş. Bazı üyeleri alıcı gözlerini, gay dünyasına çevirmişler ve neler olduğunu son derece merak ediyorlamış.

Mesela gururumuz bir türk oğlu var. NBA'de oyanayan. Çok çok başarılı kendisi. Ve aynı zamanda kişisel bakımına da çok meraklı. Bir arkadaşım Akmerkez MOS'ta rastalamış kendisine. Yanyana oturuyorlarmış.

Ve bu başarılı basketçimizle orada geçirdikleri süre boyunca sürekli bakışları karşılaşmış. Daha doprusu çocuğun tabiriyle basketçi durmaksızın 'tikel'miş.

Gaydar dediğimiz şey hemen devreye girmiş tabii o sırada.

'Bu çocuğu araştırmalısın. Kesinlikle bir şey var onda! dedi.

Takipteyim. Bir üçlük bekliyorum, ta potamın derinliklerine.

17 yorum:

  1. Arkadaşının o harabe merkezde ne işi var allasen. Tüllere müllere dolanıp bir tarafını kıracak sonra

    YanıtlaSil
  2. Ablacım konu senin arkadaşın olunca acaba kadın o gün ne giydi nasıl adamı gözleri ile yedi ilgisini çekmek için neler yaptı bilemiyor tabee

    YanıtlaSil
  3. yok artık.

    arkadaş sana kendimi övücem diye medar-ı iftiharımızı göt altına getirmiş bence :-)

    YanıtlaSil
  4. Durumun analizini hemencecik yapıvereyim clara. Ben bu analizi 3 başlık altında toplamak istiyorum

    1 İBNE NARSİZMİ :

    Arkadaşın tipik bir ibne. Tipik ibnelerde narsisizm oldukça sık görülür. Hatta ibneyi ibne yapan faktörün bu olduğuna inanırım ben hep. Mesela yolda yürürken bir kız ibnemizi uzun uzun kesti diyelim, elemanımız 'of be ortalığı yakıyorum' diye değerlendirir bu bakışı. Halbuki o kızcağız ortalıkta tavus kuşu gibi gezinen bir erkek görmeye pek alışık değildir. İbnenin t-shirt'ünü çok beğenir ve aynısından ben de almalıyım şeklinde düşünerek ibnemizin t-shirt'ünün markasını görebilmek için iyice bakar. Daha sonra ibne, arkadaşlarına nasıl bir kız tarafından taciz edildiğini hatta tecavüze uğradığını ballandıra ballandıra anlatır. İbne narsizmi kısaca budur.

    2 MONA LİSA ETKİSİ :

    İnsanlar, yıllar yılı Mona Lisa'nın sırrını çözmeye çalıştı. Nasıl olur da bu kadın hangi açıdan ona bakarsan bak, sana bakmayı başarabiliyor ? Eminim Leonardo Da Vinci bu resmi yaparken insanların bu kadar embesil olabileceğini tahmin etmemişti. Ama Allah'tan ben dünyanın geri kalanı kadar embesil değilim ve cevabı biliyorum:
    KADININ GÖZLERİNİN AKI YOK sevgili embesiller. Daha doğrusu gözün akının rengi ile teninin rengi aynı olduğu için gözünün akı yokmuş gibi görünür. Bu yüzden hangi açıdan bakarsanız bakın, size bakıyormuş gibi durur bu kadın. Bahsi geçen basketçinin tam tamına aynı sendroma sahip olduğunu söyliyemicem ancak doğru ortamda doğru ışıklandırmayla göz akı fakiri bu çocukta da aynı etkinin oluşucağına eminim. Kısaca basketçi, arkadaşını kesmedi, arkadaşına öyle geldi, çünkü o basketçiye nerden bakarsan bak sana bakıyor olacaktır.

    3 BASKETÇİ LANETİ :

    'Tikelmek' arkadaşının lugatında ne demek bilmiyorum ama ben basketçinin erekte olduğunu söylemeye çalışıyor diye düşünüyorum.
    Basketçi bir arkadaşım vardı üniversitedeki arkadaş grubumda. 2 metre falan boyu vardı bu çoğcuun. Bu adamı gerçekten kıskanırdım çünkü adamın sadece vücudunun boyuna değil başka uzuvlarına da torpil geçilmişti. Hatta benle beraber birkaç kişinin dikkatini çekmişti bu durum. Bu adam hep erekte mi geziyor diye düşünüyorduk ki gerçeği o bize kısa bir süre sonra söyledi. Meğerse aleti çok uzun olduğundan kız arkadaşı seks yapmayı reddediyormuş. Yani bizim gördüğümüz 'şey' erekte olmamış haliymiş bir de. (Eminim şimdi basketçilerle ilgili fikrini değiştirmişsindir clara) Neyse kendi deneyimlerime de dayanarak söyleyebilirim ki vücut boyuyla penis boyu arasında doğru bir orantı var. Arkadaşına söyle o gördüğü şey, o şeyin tikelmemiş hali olabilir, boşu boşuna gelin güvey olmasın.

    NOT: Bu yorumu yaparken parmaklarım aşındı, umarım bunu da sansürlemezsin. Yolarım!

    YanıtlaSil
  5. yemişim toni parkırı (literally) bir latrell sprewell vardır ki hem uzun hem zenci hem de bir adet hubble teleskobu sahibi (?), nutellaya batırılıp da ısıra ısıra yenir, ekmeksiz ekmeksiz yenir, kaşık kaşık yen--ohşş---.... i think i just came..

    YanıtlaSil
  6. nba de oynayan, şu sıralar "merak ne güzel şey " reklamında oynayansa eger, dünyada 1 erkek o kalsa bile ı ıhhhh! bu kadar itici ve tipsiz biri daha olamaz

    YanıtlaSil
  7. itici degil ya... ben bir kere domalirdim.

    YanıtlaSil
  8. adam amerikada idman, mac sonrasi dusta ciplak erkeleri gormeye alismistir... yurek mi dayanir onlara... korfez savasinda sehit dusen her amerikali g.i joe icin ben ahit yaktim...

    YanıtlaSil
  9. lachrymatoryfactor11 Ağustos 2009 11:38

    Vücut boyuyla penis boyu arasında doğru bir orantı olduğu külliyen yalandır! Gaylerin fanteziye fırsat olsun diye uydurdukları bir hurafedir. Daha geçenlerde tanık oldum, adamın boyu 210, pipisi 15 santim! Bu mudur doğru orantı??? Bir de dinde "insan mükemmel yaratılmış bir varlıktır" derler. Hadi ordan!!!

    YanıtlaSil
  10. bence merak ne güzel şey değil özbekistan asıllı olsan geçtiğimiz sezonu barcelonada geçiren baskettopçudur.

    YanıtlaSil
  11. penis boyuyla adam boyu arasında doğru orantı yok. pek çok kötü tecrübeyle sabit. hatta genelde oğlan boya gidince penis güdük kalıyor malesef. öle kapı gibi adam ama bi bakıyosun bamya çıkıyo çok fena.

    YanıtlaSil
  12. madi, it boy çağatan ne oldu ? yandı bitti kul mu oldu ??? nerede haberleri ???? calış biraz sürtme

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar malesef tecrübemle ve gaydarlarımla sabittirki aşırı hetero hemde bizim yediklerimizden değil tabiri caiz ise tam bir kadın budalası :) zaten benide tutmazdı iyi olmuş böle olduğu :)

    YanıtlaSil
  14. Uykulu suratlı ve burnunu yaptıran adam değil mi bu..Meraktan saçlarını sarıya da boyamıştı zaten

    YanıtlaSil
  15. ibne narsizmi olayına katılıyorum. hatta arkadaşın herifi o kadar kesmiştir ki, adamcağız bu zırıl bana niye bakıp duruyo, hala mı bakıyo, bi daha yakalarsam oyacam gibi düşüncelerle bakmıştır. seninki de havalara girmiş kırım kırım kırılmış, sonra da nefes bile almadan koşarak arkadaşlarına (sen de dahil) olayı bire bin katarak anlatmıştır :)
    ps. ibne narsizmi yapan arkadaşın lubunca-türkçe sözlük edinmesini de önermeden geçemeyeceğim :)))

    YanıtlaSil
  16. Yani ille paçanızı boziim istiyosunuz. Penis boyu ile vücut boyu arasında doğru bir orantı vardır EVET! Ancak bu demek değildir ki her kısa adamın çükü küçüktür her uzun adamın çükü büyüktür... Yani küçük çüklü bir deve ya da büyük çüklü bir cüceye domalmış olabilmeniz mümkün. Ancak vücut boyunun penis boyuna bir etkisinin olup olmadığını anlamak için sadece istatistikleri referans alabiliriz.

    Bu linkteki Figure 9 isimli tabloya bir bakın
    http://www.sizesurvey.com/result.html

    NOT: Şimdi öğrendim 'tikelmek' lubuncada 'bakmak' demekmiş. Dolayısıyla bu tartışmayı boşu boşuna ateşlemiş olmuşum. Olsun yine de yaptığım analizlerin ilk 2'sinin arkadaşın için geçerli olduğunu düşünüyorum madiş.

    YanıtlaSil
  17. Ben hetero olmama rağmen lubunca biliyorum siz nasıl bilmiyorsunuz ya?

    YanıtlaSil