31 Temmuz 2009 Cuma

Temmuz çılgınlığı

Aslında sizlerden pek hoşlanmıyorum.

Bunu defalarca farklı yollarla belirttim ama laftan anlamayan ibneler ve istenmediği halde sürekli burada olan kadınlardan oluşan bir topluluk olduğunuz için ısrarla Versace couture eteğimden ayrılmıyorsunuz.

Yorum bombardmanına tuttuğunuz içi her sabah güne yaklaşık 50 attırık okuyarak başlamak benim gibi bezgin birisinin sizden nefret etmesi için bile yeterli sebep aslında.

Fakat nazik ve süt kadar beyaz bedenime yaptığım aşırı anti depresan yüklemesiyle bugünlerde pek iyi niyetliyim. O yüzden temmuz ayı attırıklarından bir kaçına avucumu büzüp mis kokulu öpücüklerimden ve haşin dil darbelerimden yollamak istiyorum.

* Allahına bin şükür Madonna'yı Paris'te izleyen görgüsüz ibneye...

* Tek Yön'de gecede 375 Tl harcadığını söyleyen arsız ibneye...

* Dolaptan çıkaran gasp vakasında, Serkan Altunorak'a 'açıklasaydın belki ben de babama açılma cesareti bulurdum' diyen gizli ibneye...

* morethan8inch'i, murathan8inch okuyan kör ibneye...

* 91 doğumlu olup msn adresini veren yırtık ibneye ....


Sizlere kucak dolusu öpücükler ve 76 dil darbesi yolluyorum. Önümüzdeki ayda üstüme böylesi attırabilmeniz dileğiyle...

Clara von Der Meinhoff

15 yorum:

  1. harikasin sen ya...

    YanıtlaSil
  2. onları dilliyorsun neden beni dillemiyorsun adil olmayan ibne :)

    YanıtlaSil
  3. Yerim lan seni, şeker şey.

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy yine etkisiz eleman oldum. Seni her fırsatta madara etmeye çalışan bu ibneye bişey yok mu ?

    YanıtlaSil
  5. bizden ne kadar nefret etsen de biz seni seviyoruz yavrum...

    YanıtlaSil
  6. İnsan velinimetine böyle mi davranır madi? Sayende sıkıcı magazin sayfalarından kurtulduk

    YanıtlaSil
  7. Ay sanki ben seni cok seviyorum. Neyse sekerim opucuk icin tesekkurler. Bir dahaki turneye cekilis duzenleyip Istanbul varos ibnelerinden sansli bir kisiyi yanimda Evropa ya goturecegim.

    YanıtlaSil
  8. sevgili madi,

    italyadaki yuzme yarislarini agzimin sulari aka aka izliyorum. tabii ki bencil davranmadim, seni de dusundum, frederick bousquet denen ubermenschin (hani altin rengi mayo giydigi icin olay yaratan abla) sapsahane pozlarini da seninle paylasmak istedim. yaaa yaa.

    http://gay.skinindex.com/archives/2008/10/french_swimmer_frederick_bousquet_full_frontal_nude.php

    YanıtlaSil
  9. Bende antidepresan kullanıyorum ama hiç sex yapasım gelmiyo. sen maşallah grup, tantirik hiç durmuyosun nasıl oluyo açıklarmısın?

    YanıtlaSil
  10. bu da benden sana bi attırık olsun
    daha nice attırıklara :)

    YanıtlaSil
  11. Saat başı güncellense keşke site.

    YanıtlaSil
  12. madi sana son bir bomba
    alıcı gözle baktığın cem garipoğlu arap kökenli bir vatandaşımızmış. bakarsın x large daki peygamber sünnetliye fark atar.

    YanıtlaSil
  13. http://www.internetspor.com/news.php?news_id=10578&page=1

    madicim bak millette ne bloglar var. bence sen de böyle bişe yapıp bizi müridin edebilirsin. en azından şu bahsi geçen blogdaki görüntüleri yayınlasan:))

    YanıtlaSil
  14. Madicim sen bizi sevmesen de biz seni çok seviyoruz hayatım :)

    Fakat şunu farkettim blogunda kimsenin isimle yorum yazmata maçası yemiyor herkes adsız! Biraz daha cesaret kızlar ;)

    YanıtlaSil
  15. ahaha merak ettim neden temmuzda çokk entry var en doğurgan olduğun dönem olduğu için mi? seviş madile?

    YanıtlaSil