27 Temmuz 2009 Pazartesi

Sokaklardan, Kelebek'in birinci sayfasına


Madi Clara, yarattığı kahramanların hayatını takip etmeye son hızla devam ediyor. Düşüşler gibi çıkışlar da bu gündeme dahil.

Takipçiler Alaçatı'da sokakta bulunup, en iyi şekilde ağırlanan çörekçi gay'leri gayet iyi biliyor. Ben size diyorum bu gayleri daha çok konuşacağız diye. Çünkü taşra arsızlığı insanı bir kere sarmaya görsün, gidebildiği yere kadar gider.

Sokakta bulunan bu gay'lerden birinin bugünkü Kelebek'te Eda Taşpınar'la dans ederken fotoğrafı çıktı. Üstelik Nurettin Hasman'la Eda Taşpınar'ın ayrılıklarına sebep olarak gösterildi.


Takibe devam!

4 yorum:

  1. ünlü olmak için handenin ağdacısı olmayı düşünüyodum ama.. bu çörekçilerin yolu daha kısa gibi..

    YanıtlaSil
  2. Kız abla beni de blogun da madilesene, belki ben de köşeyi döner, Emre Altuğ ile Çayla şekerin ayrılmasına sebep falan gösterilirim.

    YanıtlaSil
  3. Basit bir site, basit yorumlar. Herhalde en düzgün satırlar şu gönderdiğim yorumdan ibaret.

    YanıtlaSil
  4. basit site basit yorumlar diye yorum yapmak çok daha basit.. o dönem bu çocugu tabımıyordum, şimdi burda görünce dedimki aaa bu bizim oğlan.. sonrada yanında yazanları okudum ve bu kadar doğru olabilir diye düşündüm ...

    YanıtlaSil