21 Temmuz 2009 Salı

Sempati güzeli Güney Afrika yolcusu

Gay kulüp yarışmalarından bildirmeye devam.

New York kıç güzeli seçilen piyanistin asistanından sonra bir başarı hikayesi de İstanbul Tek Yön'deki en yakışıklı erkek yarışmasından.

Tek Yön'de yaklaşık iki sene önce düzenlenen yarışmada prıl pırıl bir low profile gay'imiz jigolo abilerinin yanında ilk üçe giremedi ama sevimli gülümsemesiyle Sempati Güzeli ödülünü kazandı.

Bu yarışmanın en celebrtiy tarafı ise jüride yer alan büyük oyuncu ablalarımızdan birisiydi. Halil Abla. Tuğrul'un eski nişanlısı.

İlk üçe giren diğer jigololardan hiç bir bilgi alamasak da sempati güzelinin kaderi bu yarışmadan sonra çok değişti. Duyduğumuza göre kendisine bir koca bulmuş ve son kozunu oynayarak bu beyefendiyi kendine aşık etmiş.

Ve sempati güzeli yeni kocasıyla yaşamak için Güney Afrika'ya yerleşmeye hazırlanıyor.

Bon voyage tatlım. Umarım Güney Afrika'da o ucuz parfümünü değiştirmeyi akıl edersin.

7 yorum:

  1. Tuğrul kim ? Daha önemlisi Afrika'ya gidenler kim ? Tecimer'in ya da Yöksel Özal'ın yanına uğrayacaklar mı ?

    YanıtlaSil
  2. Halil abla ?

    Uzaylıyken ben ( hepimiz bir zamanlar uzaylıydık ) şimdiki kocam olan sevdiceğim Halil Abla'nın ( bıyıklarına kurban ) bir gece kulübünde kendisine yavşadığını, yanında da kankası M&M'nın olduğunu anlatmıştı. Bıyıklarından kelli olsa gerek, inanılmaz bulmuştum.

    Clara, klavye dürtükleyen parmaklarına kurban, sayende eğleniyorum.

    Kocama da anlatıyorum, diyor ki, ben anlatırken inanmıyordun şimdi elin ipnelerini okuyup bana aynı masalları anlatıyorsun :P

    YanıtlaSil
  3. Kim ayol bu kro ? Güney Afrika'ya yerleşmeye mi yoksa Güney Afrikalıninkine yerleşmeye mi gidiyor bu güzelimiz merak konusu .Ucuz parfümünü değiştirmesin orada herşey çok ucuz zaten.

    YanıtlaSil
  4. halil ablanın kankası m&m kim ?

    YanıtlaSil
  5. bu tuğrul kimdir merak ettim.ipucu isterim.

    YanıtlaSil
  6. ay tuğrul ayol. yılmaz savaşçı. emekli muhabir. şimdi travesti olmuş, izmirde iş tutmaya çalışıyormuş.

    YanıtlaSil
  7. m & m kim ? eminem'mi yoksa ?

    YanıtlaSil