27 Temmuz 2009 Pazartesi

Sahte sorulara, gerçek yanıtlar. Sorun söyleyelim Vol:2

Sevgili Madi Clara,

Aylardır kafamı meşgul eden bir soru var ve bunu sadece sen cevaplayabilirsin.

Ben bir erkekle bir süre nişanlı kaldım. Sevdiğim erkek şarkılar söyleyen, insanları eğlendirmeyi çok seven biriydi. Tatlılığıyla ve bana olan aşkıyla kalbimi kazanması zor olmadı.
O kadar geniş yürekli biriydi ki Cihangir'de çalışan tüm kafelerin garsonları, marjinal insanların takıldığı kulüplerde bulunan genç ve sevimli çocuklar da onu benim kadar çok seviyordu. O kadar yardımseverdi ki benden ayrı kaldığı zamanlarda hep bu çocuklarla görüşüp onlara yardımcı oluyordu.

Ama ilişkimize nazar değdi ve biz ayrıldık. Şimdi arkadaşlarım bana onunla ilgili bir takım şeyler söylüyorlar ama inanmak istemiyorum. Çünkü en büyük isteğim ondan bir çocuk yapmak? Sence benim tatlı sevgilimden kimseye söylemeden hamile kalmalı mıyım?

Not: Ünlü bir aileden geldiğim için soyadımı açıklayamıyorum. Ne olur kusura bakma

Sevgiler
Sadıka S.

Cevap;
Sevgili Sadıka. Sana sanırım herşeyi baştan anlatmak lazım. Bu blogda daha önce de defalarca yazdığım gibi çocuk yapabilmek için öncelikle bir erkek ve bir kadına ihtiyaç var. Ve bu erkek ve kadının aynı zamanda işlevi olan bir penis ve vajinaya da sahip olmaları gerekiyor. Bilmediğini düşünerek açıklamak istiyorum: Vajinanın kadında, penisin de erkek de bulunması gerekiyor.
Tarihin başlangıcından beri, çocuk yapmak için bu iki bileşenin yanyana gelmesi gerekir.

O yüzden aklını başına topla güzeller güzeli kızım. İki kadının çocuğu olması mümkün değil!

Kisses
Clara von der Meinhoff

13 yorum:

  1. Sadıkacım manyakmısın ? Neden sana bu kadar ölecek kişi varken (tabii parana da) gidiyorsun gay şarkıcı buluyorsun evlenecek?

    Hem gay olsun ama bari başarılı olsun di mi? senin kocan olacak herif en az 15 senedir piyasada halen bir hit çıkaramadı.

    YanıtlaSil
  2. Ay çok cahalsın clara. Biraz bilimsel gelişmeleri takip et. İki kadın çocuk sahibi olabilir artık. Karim Nayernia'nın çalışmalarını gogılla bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. madi hanımceğizim böyle bayık insanlardan bahsedeceinize daha sugar birilerini dolaptan çıkarsanız diyorum. mesela boz bi murat oğlan var. gay or straight? make him out!

    YanıtlaSil
  4. Ay bu Yüksel Venedik'in eski nişanlısı değil mi? Hani Fas'ta evleneceklerdi de Sadika'cigin ailesi "yok artik o kadar da değil!" diye taş koydu... Bu arada Yüksel'in ismini değiştiren isim annesi kim? Domalan Kancık'ın ta kendisi! Kendi ismini değiştirirken Yüksel'in ismini de koyuvermiş isim annesi. Ankara2da Güven Park alıkmasında tanıştıklarını da eklemden olmaz. ahahahahah.

    YanıtlaSil
  5. Ay bu tatlı adamın Ankara günlerinde kolileştiği şahıs da meşhur sosyalist kadın yazar radikal kalem Yıldırım T. Hanımmış ayol!

    YanıtlaSil
  6. sevgili sadıka

    sana para kaptıran tüm gariban ve varsıl takımı
    peşinde. sen bence pek ortalarda gözükme bu aralar. sakın iyi kalpli nişanlını da tırtıkladım deme vallahi çok gülerim.

    YanıtlaSil
  7. acaba en güzel takma isimli kadın anketi mi yapsan?

    YanıtlaSil
  8. bu Yuksel'in kankasi ve altinda sahneye ciktigi bir pop idolu var, yerli Cher,
    o da gelinlik dikecekti bunlara, dugunde giysin diye, gozumle gordum atolyesinde gelinligin hazirlandigi.
    Sahi, o gelinlige simdi ne oldu??

    YanıtlaSil
  9. Sadika hanim ilk kez asklarini anlatirken asurelerinden bahsetmemis. Asurelerle birlikte herif de dolaptan cikiverdi.

    YanıtlaSil
  10. sokaktaki kedilerin köpeklerin bile bildigi 1 gay'in hala str8im de, heteroyum diye kasması kadar itici başka birşey var mı acaba?

    YanıtlaSil
  11. claranın soyadı şahaneymiş)))))))

    YanıtlaSil
  12. madi kesin basından birisi, bugün daha yazıyı okurken star'da "aramızda kalmasın" daydı yukarıda yazan kişi. kafayı ferhat göçer'e takmış. ekmegimi yedi diyor başka birşey demiyor :D

    YanıtlaSil
  13. II. Sema Çelebi.....yağlı yağlı tablolarım var satıyom satıyom alan varmı?

    - Pşşt Leğenci mandal verirmisin?
    - Ne leğeni abla ben tablo satıyorum bak buyur Taner Ceylan imzalı made in 7tepe walla..
    - ayol ne biliyim eskiden mandal verıyoduk leğen verıyodunuz çocuk çıkıyodu içinden, ayy yoksa leğen verip mandal mı alıyoduk unuttum..neyse

    YanıtlaSil