23 Temmuz 2009 Perşembe

Sahte sorulara, gerçek yanıtlar. Sorun söyleyelim Vol:1



Sorun söyleyelim diye bir köşe açmayı düşünüyorum Madi Clara'ya. Böylece hayatın her dalında 'born to be loser' olan insanlar soracak biz de yanıtlarını vereceğiz.

İlk soru olarak da şöyle bir şey düşündüm. Soru Oben Budak'tan geliyor?

-Sevgili Madi Clara. Zamanında ben Kral Tv'de VJ'kenyaşlanınca, bu işten kariyer yapamayacağımı anladığımda dergilere çalışmak için başvurmuştum. Uzun kıvırcık saçlarımı dalgalandıra dalgalandıra gittiğim iş görüşmelerinden birisi de Vizyon dergisine olmuştu. Görüşme çok başarılı geçti. Sempatik bir gay panda yavrusu olarak herkesi etkilediğimi düşünmüştüm. Ama daha sonra işe alınmadım. Ve beni bir daha hiç aramadılar. Neden?

Yanıt:

-Sevgili Obiş. Seni yıllardır merakta bırakan bu soruyu araştırdım ve yanıtı buldum. Seni işe almamışlar çünkü o sıralarda Merter'de oturuyormuşsun. Bunu da görüşmede söylediğin için dergi çalışanları seni biraz 'düşük' bulup o yüzden kabul etmemişler. Ve senin yerine daha havalı ve zengin bir kaç kız almışlar işe.

13 yorum:

  1. bak şimdi merak ettim acaba jude law abim bilseydi ben o benin bir zamanlar merter'de oturdugunu yine terini sildirir miydi?? ama ama seviorum bu herifi=)

    YanıtlaSil
  2. Cud abiyle aralarında neler oldu. Terden başka neler silindi. Tarkan'ın Sinan Pakçıl'dan neden şarkı almasını istedi ve neden Tarkiş'i özledi ?
    Yoksa Sinan çırçır'dan hoşlandı mı ?

    YanıtlaSil
  3. Bu 1 aralar pek yakın arkadaşlarımızdan 1i ile çıkıyordu. Kendisinin o günden itibaren sorunlu bir şahıs olduğunu kaydetmiştim. Geçenlerde Londra'ya gitmiş ne: yaza yaza bitirememiş, bir sorucukta bende: ''SObişcim, hayatında ilk defa mı gittin Londra'ya? Artık London is over, haberin yok mu?''

    Cheers.

    YanıtlaSil
  4. e özlem varsa açıkhavadaki tarkan konserinin en önündealpay aydın, bilge ve emirle beraber oben'i de görürüz o zaman. ilk sıra kesin onların :)

    YanıtlaSil
  5. kıçımın kenarı bu bööle kral tv zamanında yandan yemiş Slash(yes Gunsnroses)gibi cıkardı hic sevmezdim o zaman seneler geçti halen gıcık bulurum .Türkiye'nin en kıl insanlarından birisidir bu sebeple bir ödül haketmiştir.Kendisine oyuncağı verilmiştir .

    YanıtlaSil
  6. ona bi onerim var toppik zira kel başa şimşir tarak.

    YanıtlaSil
  7. Ö'retmenim, soru sormak istiyorum!
    Yıllar önce çıtır biriyken, şimdilerde grek ellerinde yaşayan basketçiyle bi gece greko-romen çalıştık, sabah giderken de yepyeni caterpillar botlarımı giyip gitti, geç uyandım. artık zengin olduğuna göre bana yeni bir çift cat alır mı? kış gelmeden?

    YanıtlaSil
  8. puhahahahahaha. çok madisin çokkkkkkkkkkk (:

    YanıtlaSil
  9. walla onur baştürk teyzem de oben budak ablamda dünyayı geziyo sevgili madiclara heryerdeler ,her davetteler,her konserdeler sen se bir tek tek-yön de !!!!

    YanıtlaSil
  10. Çok yaratıcısın madi, çok güzel bir köşe olmuş. Ama bence 'okuyucularımın madilikleri' diye bir köşe yap bi de. Bütün Madi Clara takipçileri sana dedikodu versin. Hatta o dedikoduları oylayalım her hafta ve en iyi dedikoduya da ödül olarak bir geceliğine madi clara verelim (ya da sonuncuya ceza olarak madi clarayı verelim, bilemedim...)

    YanıtlaSil
  11. ben olayın jude law kısmını anlayamadım :S
    ne alaka jude law ile o.b. ?

    madicim bir de türk sanat müzigi okuyan trt sanatçıcı saçları sarımtırak ve herdaim fönlü olan hafifçe tombul bir solist var. hatta diva'mızında vokalisti mi ne...
    onun hakkında hiç dedikodun var mı güzelim?

    YanıtlaSil
  12. lamer4, london is over? hahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhaha
    yeah, right!!!

    YanıtlaSil
  13. madicim yanlış foto koymuşsun, keşke obenin yıllardır boynuna yapışan ince kravatlı demode fotolarından birini seçseymişsin...

    YanıtlaSil