20 Temmuz 2009 Pazartesi

Polis misin?


Bu hafta sonu Sabah Pazar'da çok ilginç bir haber vardı. Büyükçekmece'deki polisler tüm gün halkla takılıp, huzurevi senin cami benim gezip duruyormuş. Böylece her saniye vatandaşın yanında olup onların en yakın arkadaşı haline oluyorlarmış özetle.

Bütün gün yanımda bir polis nezaretinde takılmak ister miyim bilmiyorum. Ama merak etmeden de duramıyorum:

*Bu yardımsever Türk polisi, mahallenin dul ablalarının manav poşetlerini de evlerine kadar taşımaya yardımcı oluyor mu?

*Tüm gün pencereye yastık atarak duran gay'lerin ihtiyaçlarına da cevap veriyor mu?

*Harman günlerde kanal bulmaya da yardımcı oluyor mu?

*Copları kaç cm? Ve kalın mı?

*Üniformalı mı geliyorlar? Üniformasız mı?

*Düz mahalle polisi değil de motorsikletle gezen ikili yunuslardan tercih edebiliyor muyuz?

Ancak bu şartlar altında bir polis tercih edebilirim.

Ha, bu zaman kadar bir polisle yatmadım mı?

Elbette yattım. Ama o Narkotik şubenin kapısı kadar heybetli olan polise aktif olmak gerçekten de beni polislerle ilgili bir kere daha düşünmeye itti.

Bu sefer garanti istiyorum

http://www.sabah.com.tr/Ekler/Pazar/Guncel/2009/07/19/gorev_icabi_gobek_atan_polisler

3 yorum:

  1. kız abla sen çok fahişesin tüpçü manavcı ilede yattın mı ?

    YanıtlaSil
  2. İki fahişenin güzel sitesi :)

    YanıtlaSil
  3. üçüncü sorunun cevabını öğrenirsen haber ver bizde yazılalım o kanala.

    YanıtlaSil