20 Temmuz 2009 Pazartesi

OB'nin tişörtü ne anlama geliyor?


Feminenim Gerisi Lüzumsuz

8 yorum:

  1. bir insan nasıl farklı mekanlar ve farklı kadınlarla hep aynı pozu verir ben anlamıyorum.adamı fotoshopla oraya,oraya sonra bi de buraya kopyalıyorlarmış gibi. adriana lima'yla bu şekilde resmini de görürsem şaşırmam.
    top "gibi" sekiyo kerata..slkxj

    YanıtlaSil
  2. sanki memleketin gay'lerine kıran girdi... varsa OB, konu yoksa da OB. bunca reklam ve pazarlama için kaç para veriyor sana?

    YanıtlaSil
  3. Ya ben bu cocugu nasil desem, kafa yormayi gerektirmeyecek kadar filan, pasif agresif ve vasifsiz buluyorum. Bir tartisma cikacak da o uzayacak da, Basturk'un kosesine dusecek de, Basturk sinirli vizyonu ve Perihan Magden'den arakladigi iki uydurma kelimeyi kullanarak dise dokunur hic bir sey demeyecek. Ohoooo. Dalga gecsen gecemezsin, oyle bir yazar iste o. Okuyan da yazan da sikintidan olene kadar bir acilar senfonisi.

    YanıtlaSil
  4. Aaaaa yok siz bozdunuz bu adamla kafayı,ne var yani arkadaşlarıyla poz vermiş,kıskanıyor musun anlamadım,çocuk cemiyet hayatına mı girmesin istiyorsun?

    YanıtlaSil
  5. 1.55'lik boyuyla moda dersi veriyor. Halbuki o giydiği streç kot pantolonlar iyice güdük gösteriyor kendisini.

    YanıtlaSil
  6. avşa hatırası

    YanıtlaSil
  7. kumburgaz yazlık hatırası.bu kadını neden, kim yarattı? sadece çevresindeki buna para kazandıran, oraya buraya çağıran PR'cı loser'ları ve onların müşterilerini yazmaktan başka bi moka yaramayan kompleksli, mutsuzluğundan öfkeli mini boy OB!

    YanıtlaSil