20 Temmuz 2009 Pazartesi

New York kıç güzeli yarışmasını kazanan Türk

Gay kulüpler sadece Türkiye'de aşırı sıkıcı değiller. Genel olarak dünyanın her yerinde sıkıcılar ama bazen eğlenceli bir iki olay da olmuyor değil.

Bu sefer yerimiz New York ve New York'ta bir gay barda düzenlenen en güzel kıç yarışmasındayız.

Yarışmaya üç kişi katılıyor. Katılanlardan birisi ise ülkemizin en ünlü piyanistlerinden birisinin 'asistanı'. Bu ünlü piyanistimiz Orhan Pamuk'a benzeyen ünlüler arasında şahsi kanaatimce ilk sırada.

Yarışma şu şekilde oluşuyor: Adaylar bara çıkıyor. Ve kıçlarını açıyor. İzleyiciler de oy veriyor.

Ve Türkün gücünü Amerika'ya gösterdiğimiz an: Ünlü piyanistin asistanı alkışlarla New York Göt Güzeli seçiliyor.

12 yorum:

  1. ay bu piyanist hani bu ülkeyi terkedicekti di mi? acaba asistanı önceden kolaçan etmeye mi yolladı "say"ın piyanist?

    YanıtlaSil
  2. Ay Hande'nin kıçı da güzeldir! Piyanist bunları hep kıçına bakarak mı seçiyor acaba?

    YanıtlaSil
  3. Madi senin o kadar da madi olmadığını düşenmeye başladım. Yani ben bile asosyal kişilik bozukluğumla hiç olmadık isimlerle ilgili bomba madilikler alıyorum oturduğum yerden. Eminim senin de kulağina çalınmıştır benim duyduklarım. Ama sanırım sevdiğin adamları kayırıyosun. Onun yerine bu piyanist yamağı mıdır -ne zıkkımsa- hiç kimsenin ilgilenmediği 3. tekil şahısların yediği haltları madiliyosun.

    Cık cık cık hiç yakıştıramadım sana madi. Benim rol model aldığım madi clara, sevdiği adamları bile gözü kapalı harcardı.

    YanıtlaSil
  4. Bu haber bence her yere manşet olmalı! Hatta alperenler bu piyanistin konserini basıp asistanı kolilesin:)

    YanıtlaSil
  5. şekerim bize ne bundan sıkıyorsa türkiyenin ilk şebnemşefır'ını amerikaya oradan gldiği gibi tertemiz geri gönderen fularlı teyze hakkında bişeyler yaz. ben mesela şu sıralar akp mebusu gibi dolaşmaya başlayan bir spikerin herifin evinden çımadığını baya da ses çıkardıklarını duydum

    YanıtlaSil
  6. Hiç tanımadığımız birinin haberi bu. Fatih sen de ipucu ver, kim bu spiker mebus ?

    YanıtlaSil
  7. 'ass'istan diyosun

    YanıtlaSil
  8. Madi Clara yetkilileri,

    Size New Yorkdan yazmaktayım. Madiliklerinize dayanamıyorum. Galiba bu madiliklere seyirci kalmak isteniyoruuum.Yapmayı düşündüüm şey,dildomun mürekkebi kurumadan sizlere New York City de başımdan geçen tüüM madilikleri yazmak olicek. Bölece ablanız Ursula bütün gün kıçını gezdireceğine bir işe yaramış olucek. Düşünüyorum da New Yorkun hepsi birbirİnden kokuşmuş lübunyaları ile İstanbulun hepsi birbirinden madi lübunyaları arasında bir madilik bağı kurulabilir. Bence bu bir misyondur...
    NEW YORKLU URSULA

    YanıtlaSil
  9. işte ipucu
    basketbolu seviyor
    hadi bir tane daha
    fularlı teyzeyle aynı takımı tutuyor

    YanıtlaSil
  10. bissürü basketbol seven spiker var. Az daha ipucu ver

    YanıtlaSil
  11. seneyede ben katılıcam kızlar belkim kimsenin uluslarası başarı kazanamadığı ülkemde kıçımla bir birincilik alır aldığım ödülle haberlere çıkarım.

    YanıtlaSil
  12. bu assitan ünlü orkestra şefi abraham printer'ın da sevgilisi aynı zamanda... ne güzelmişşş bu madilik yaaaa :)

    YanıtlaSil