22 Temmuz 2009 Çarşamba

Madi Clara'yı Ümit Aktan mı yazıyor?



Türk gazetelerine bayılıyorum. Her gün içlerinde mutlaka en az bir ibnelik çıkıyor.

Bugünün bombası ünlü spor spikeri Ümit Aktan'ın altı ayda 1700 penis gördüğünü açıklaması oldu. Şu meşhur Türkiye seks anketi çalışmaları sırasında en büyük penise sahip ili bulmak için erkeklerin penis boylarını ölçmüşler.

Cetvellerle hipodrom, stadyum gibi yerlere giderek...

Hesaplarıma göre Ümit Aktan'la penis görme konusunda yarışıyoruz. Altı ayda 1700 penis çok sağlam başarı.

Ve büyük devletimizden bir talebim var. Seneye yapılacak olan çalışmaya gönüllü katılmak istiyorum. Cetvele de gerek yok.

Benim boğazım cetvel gibidir. Oral seks'te dibe vurabiliyorsan 20 cm!

http://www.sabah.com.tr/Yasam/2009/07/22/spikerin_muthis_rekoru

7 yorum:

  1. Kesinlikle Oray Eğin yazıyor, artık eminim. Bugün daha tek update bile yapmadan madiclara'nın twitter adresini verdi. Nerden biliyordu? Ve önce bu habere kendi twitter'ından link verdi sonra da buraya koydu.

    YanıtlaSil
  2. saymış yani 1,2,3 diye ??

    bunun zavallı bir karısı vardı bosandılarda kadının ruhsal durumu düzeldi

    YanıtlaSil
  3. bebeğim 25 cm' den itibaren gag refleksine hakim olabildiğin vakit direkt beni bul sen :)

    YanıtlaSil
  4. Bunun ne işi var ki. Onurbaş'ı götürselerdi keşke

    YanıtlaSil
  5. Bence yazan Metin Arolat

    YanıtlaSil
  6. yigit karaahmet is becoming michael musto of istanbul

    YanıtlaSil
  7. Penis yazarı bir gün herkes gay olacak, ben de dahil demişti. Yoksa o büyük gün geldi mi ? Niye o gitmedi yaaa..

    YanıtlaSil