16 Temmuz 2009 Perşembe

İtiraf ediyorum

Yorumlarınıza kayıt şartı getirdim ya...

İtitraf ediyorum ki tüm çirkefliklerinizi, küçük madilikerinizi, saçmalaıklarınızı çok özledim.

Şimdi sadece yaşlılar, kadınlar ve sıkıcılar yorum yapıyor.

Ki hayatında morethan8inch.com'dan başka bir yere üye olmamış birisi olarak kendim de asla üyelikle falan uğraşmazdım.

O yüzden bu madiliğimi geri alıyorum. Ha bu demek değil ki artık elini kolunu sallayan yazabilecek. Eskiden yorumları çok az eliyordum şimdi zekice ve gerçekten ilginç olanları yayınlayacağım.

Ama isteyen yine de kayıt olsun. En azından yandan fotoğraflarınıza falan bakıyorum.

Kisses.

14 yorum:

  1. lan kro ben hangi gruptaymısım bakiiiim?

    YanıtlaSil
  2. Yorumları herkese açmış olabilirsin ama biz kadınlardan kurtulamazsın! seni merakla okumaya devam ediyoruz ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben o sıkıcı yorumları yapanlardan biri olarak artık yorum yapmayayım o halde. Zaten jargonu ve olayların çoğunu anlayamıyorum puzzle çözmek gibi bu yazılanları anlamak. Yorumlar gerçekten eğlenceli ama herkes rint değil. Kadınlar güzeldir ama bazı kadınlar daha güzeldir ayrıca bu sözlerine pişman ederler sevgili madiclara bu aralar dikkatli olsan iyi edersin. 3 yıl sonra ayrıldığımız günkü öfkeyle saldıran kadınlar gördüm Türk kadınını anlamak onlardan korunmak mümkün değil hem bu kadar tatlı hem de bu kadar acı verici bıktırıcı bir anı diğerini tutmayan kıskanç meleksi yaratıklar olmadan olmaz. Bu kadar tehlikeli yaratıklarla yatağa girmek akıl karı değil neyse ki o an sadece tek şey ile ilgileniyorlar. Ama yine de kadınsız bir hayat Doors konserine içmeden gitmek gibidir, siyah saçlı yeşil gözlü madiclara'nın hanım okurları Doors konserine fazladan biletim olduğunu söyleyeyim sonra konseri kaçırdık haberimiz yoktu bilet bulamadık diye üzülmeyin. (biliyorum yine sıkıcı bir yorum oldu ben size Doors konseri diyorum siz yoruma takıldınız çok yazık)

    YanıtlaSil
  4. ohhhbe popomu gere gere madilik yapabileceğim(laf aramızda üye olmayı beceremediğim için olamadıydım)

    YanıtlaSil
  5. yorumlara saracagina blogunu biraz gorselle acil sacil ayol

    YanıtlaSil
  6. Clara, ilk defa sevimli buldum seni! Hakkinda negatif seyler düsündügümden degil ama, zeki, kivrak, vs. gibi sifatlar sevimlilikten bayagi bir önce gelir aklima seni tanimlamak istesem... Onca madilige alismisim, bu kadar icten bir itiraf dumura ugratti beni. Senin hislerin yok mu sanmisim ne! :-)
    Fon müzigi: Nil'den "o beni prenses peri saniyo..."

    YanıtlaSil
  7. morethan8inch'i surekli murathan8inch olarak okudugumu farkettim az once... :-D

    YanıtlaSil
  8. dogru yolu cabuk bulman iyi oldu...:)
    yalarim seni.. vucudunun her noktasini..
    dovmelerinin buulndugu yerleri..:)

    YanıtlaSil
  9. http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/12085774.asp?gid=229

    bu haber seni bağlar :)

    YanıtlaSil
  10. Demekki aysel gürel güreş konusunda haklıymış. bu arada siteyi daha fazla güncellersen sevinirim

    YanıtlaSil
  11. gossip gay nikine oldum :'-(

    YanıtlaSil
  12. Kime göre kadın? Bir kadına göre kadın.Sıkıcı ama hangi kritere göre çükellamı yesin o kaltaaaakkkk!!!!

    YanıtlaSil
  13. ufffff ikinizin de yazdigini anladik ---> YK ve OE
    iste simdi hakikaten kabak tadi verdiniz, ikiniz de bloglarinizin üstüne aslanlar gibi yazabilirsiniz artik isimlerinizi hiç olmazsa bundan sonra... gerçi saklama geregi duymadiniz pek görünüse bakilirsa ya, her yerde siz oldugunuz yazili bu sitelerin ardinda oe de kendi kösesinde reklam yapiyo meger o da burdaymis...

    YanıtlaSil
  14. Nickimi beğenen adsız arkadaş nickimi bırak alttaki linkteki habere bak :)

    YanıtlaSil