1 Temmuz 2009 Çarşamba

Hanedan çantacısıyla, saray müdüresi

Onların ki bir başka aşk. Bir başka ilişki. Asalet, aristokrasi, kültür, edebiyat, tarih içeren bir tutku.

Aşkları Birinci Dünya Savaşını atlatsa bile her gay'in arasında olduğu gibi onların da birbirlerine girdikleri dönemler oldu.

Vakt-i zamanında hanedan çantacısıyla, saray müdüresi çok fena kavga ederler. Ve hanedan çantacısı müdüre hanıma çok ama çok kızar. Ve onunla görüşmeyi reddeder. Koca cüssesinden beklenmeyecek bir kırılganlığa sahip müdüre hanım barışmak için yalvarır yakarır ama ketum çantacı asla geri adım atmaz.

Ve bunun üzerine müdüre hanım kendini affetirmek için bambaşka bir yol bulur. Çantacının kim bilir hangi Osmanlı Prensesi'nden hanutladığı Kandilli'deki yalısının üstünden helikopterle gül döker. Tüm eşraf sokaklara dökülür bu gül yağmuru sırasında.

Ancak böyle affeder kaprisli çantacı, zarif müdüre hanımı.

14 yorum:

  1. karısının kafasına bkunu boca eden şahsın her yaydığını kaale almamak lazım. öyle basitliklere tenezzül etmez müdire hanım. iftira bölümüne koysaydın bari.

    YanıtlaSil
  2. Boylece o bokcubasinin isleri icin finansmani nerden buldugu da belli olmustu. Agir gay oldugu her halinden belli.

    YanıtlaSil
  3. Madi, you are the enema water of istanbul gay scene. Butun pislikler seninle cikiyor.

    YanıtlaSil
  4. eee madicim, biz anlayamadık bu kişileri...bilmece gibi yazıyorsun arada, ayıkla pirincin taşını,

    çantacı kim? müdire kim? az biraz ipucu piliiiizzz

    YanıtlaSil
  5. lütfen isimlerin ilk harflerini veriniz ve biraz daha ipucu bulamadım bu çantacı kim???*

    YanıtlaSil
  6. sanirim bu post'ta neden bahsedildigini bir tek ben anlamadim

    YanıtlaSil
  7. hmm gayet açık :)) ahah

    YanıtlaSil
  8. müdireyi anladık da çatacı kim? ve s.n. bu denklemin tam olarak neresine düşünüyor?

    YanıtlaSil
  9. Madicim, ben bu çantacıyı görüyorum böyle iri kıyım, kelli felli, gym'e giden sugar bir (fe)male ile... kimdir nedir ne'cidir? haberin vardır senin, de bize, anlat bize! anlat ki lubunyalar bilsin, öğrensin............

    YanıtlaSil
  10. çantacı? hani soyadı züccaciye çağrıştıran, o kadın sultan senin, bu tv programı benim....

    YanıtlaSil
  11. hahahahahaa kaç gündür tekrar tekrar okuyordum ahanda bu sabah jeton düştü kim oldukları... denk geldiğinde tarih üzerine sohbetlerini bir haber kanalında izlerim geceleri geç saatte:-) bunca yıllık gayim belli etmelerine rağmen hiç aklıma gelmemişti onlarında olabileceği allla alla :-) ben kimmiyim yıllarını kaşarı ama bir o kadar da saf olanı ,-)

    YanıtlaSil
  12. baş harflerini yazın lütfennn,bu da çok secret olmuş ammaa :))çözemedım :(

    YanıtlaSil
  13. yaaaa çözemedim çatlıcam amaa baş harflerini yazz lüütfenn:))

    YanıtlaSil
  14. şekerm "saray" müdiresi demiş.. "topkapı"dan toplanasın işallah! :D hanedan çantacısı da, gözden düşmüş buruşuk saray hizmetçisi torunlarından çorladığı hurafeleri tarih diye arka odalarda höyküre höyküre anlatan balamoz lubun :) a-aaa! hala mı anlamadınız ayol..

    YanıtlaSil