13 Temmuz 2009 Pazartesi

Dolaptan çıkaran gasp vakası


Gün içinde okuduğum en ilginç haber dizi oyuncusu Serkan Altunorak'ın soyulması olayı oldu.

Milliyet'teki habere göre Altunorak polise önce evinin önünde iki erkek gaspçı tarafından evine zorla sokularak soyulduğunu söylemiş fakat daha sonra ifadesi çelişkili bulununca herşeyi dökmüş ortaya.

Meğer gaspçılarla chat'ten tanışılmış ve eve çağrılmış. Ev dediğime bakmayın bir yalıdan bahsediliyor ki bu yalıya nasıl sahip olunduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok.

Sanırım artık inkar etmek çok saçma olacaktır. Hangi heteroseksüel erkek, gecenin bir yarısı başka iki heteroseksüel erkekle chat'ten tanışıp onları yalısına davet eder?

Her neyse bu küçük gasp vakasıyla kulübümüze katılan genç aktrist arkadaşımıza geçmiş olsun diyoruz.

Bundan sonraki renkli hayatı umarım olaysız geçer. Madi Clara olarak aramıza yeni katıldığı için ona yardımcı olmak adına bir takım dinamikleri açıklayalım ki başı bir daha derde girmesin:

1- Kapıyı kilitle anahtarı sakla
2-Eve 2 kişi çağırırken bir kere daha düşün
3-Önce ver sonra soyul.


http://www.milliyet.com.tr/GaleriHaber.aspx?aType=GaleriHaber&ArticleID=1114619&PAGE=1

54 yorum:

  1. Sende mi brütüs diyesim geldi. İşin tuhafı oh olsun diyemiyorum ama gece yarısı insan 2 erkeği ancak sex için çağırabileceğinden yazıkta diyemiyorum. Neyse ya her işte vardır bir hayır. En azından öyle yakışıklıların gay olması bizim için teselli.

    YanıtlaSil
  2. Önce ver sonra soyul kısmı harikulade madilik vari :)

    YanıtlaSil
  3. benim bildigim kadarıyla kendisi bi.......

    YanıtlaSil
  4. Bu çocuğu ne zaman seyretsem, garip bi biçimde "olmalı" diyordum.

    YanıtlaSil
  5. şu blogu okuduktan sonra herkesten şüphelenir oldum bu da mı gay diye. bu da mı ha bu da mı? hiç çaktırmıyordu halbuki!

    YanıtlaSil
  6. evet hiç çaktırmıyordu çünkü ne yardan ne serden geçebiliyor abimiz=)ayrıca belirtmeliyim ki kendisi fevkalade bir adamdır.başına gelenlerden sonra da umarım daha dikkatli olur.

    YanıtlaSil
  7. acaip şekilde çaktırıyordu, biraz daha ''okumaya'' çalışın insanlari

    YanıtlaSil
  8. Uzun zamandır bir adamın straight olmamasına sevinmemiştim.Sexy şey :D

    (Madi Clara'yı bugün keşfettim.Arsızlığınız ve mizah anlayışınız beni benden aldı.Tebrikler.)

    YanıtlaSil
  9. Merope naber :)

    Abi böle skici skici bakan bütün erkekler ya gaydir ya bi. Ben bunu anladım. Gaydar olma yolunda hızla ilerliyorum :)
    Teşekkürler Madi abla. Hetero kadınların kahramanı olucaksın sen :)

    YanıtlaSil
  10. darısı DOT'un diğer gizlilerinin başına... belki de arkadaşlarına destek için topluca "out" olurlar. sahi neden yapmıyorlar?

    YanıtlaSil
  11. ay kadın gibi ayol , abla olduğu belli,kırdırıyo

    YanıtlaSil
  12. dot'ta 'mikado' adlı oyunu izlediğim gece geldi aklıma birden.alper kul'la beraber bir gay çifti oynuyordu bu adam iki adım ötemde.sahnede bi güzel öpüştüler falan.o gece oyundan çıktıktan sonra kesin dedim içimden.kesin gay ya da bi bu adam.bir gay ancak bu kadar naif ve bu kadar gerçek oynanabilirdi bence.o yüzden şaşırmadım duyunca.

    YanıtlaSil
  13. offf haberi okuyunca dagıldım zaten,madi kesin yazmıştır dedim vee yanılmamışım.bravo=)

    bu herifle haftanın neredeyse her günü aynı spor salonunda spor yapıyorum ben.ne yalan söyliyeyim erkek arkadaşım olmasına ragmen gözlerimi bir türlü alamıyorum adamdan.tarif edemediğim bir çekiciliği var.ama yanında çok fazla erkek arkadaşı oluyor her zaman.zaten kıllanmıştım son zamanlarda hem yakışıklı hem kibar hem kültürlü.straigt olsa şaşardık zaten=(

    YanıtlaSil
  14. İlginçtir, haberler ve kadınlar sürekli yakışıklı gaylerden bahseder. Ama benim karşıma çıkanlar hep madinin içi onur baştürkün dışı kadar çirkin oluyo (bak madicim aynı cümle içinde hem yerme hem övme sanatı bu oluyo, biraz tüyo al benden)

    Ya bir de garip bir şekilde bu çocuk için üzülüyorum ve nedenini açıklayamıyorum, düşündüğüm kadar kötü biri değil miyim acaba?

    YanıtlaSil
  15. gizli takipçin18 Temmuz 2009 14:21

    bu adamın böyle olduğunu ben çok önceden bir arkadaştan öğrenmiştim. bana diyen arkadaşım serkan beyin kendisine webcam'de gözüktüğünü söylemişti. (o zamanlar meşhur değilmiş tabi.)

    bu haberle bilmeyenler de öğrendi. adam konuyu açıklayamıyor bile. n'apsın evine almış erkekleri:))

    YanıtlaSil
  16. onur hanım adamın peşine düşmüş bile anlaşılan.olay sonrası 'elle' dergisinin partisinde rastlaşmış da sormuş da cevap alamayınca üstelememişmiş.çok üzgünmüş adam daha fazla üzmek istememişmiş.
    yalnız adam harbi çökmüş blogda o geceden bi fotosu var.elde sigara çok efkarlı=)acıdım be..

    YanıtlaSil
  17. Murat Daltaban da gay mi acaba? Evli o adam ama bi tuhaflık olduğu kesin.

    YanıtlaSil
  18. daha onceden benim bir arkadasmla ilişki yasamıslardı. anck cocuk bruksele tasınınca ayrldılar. arkadasımınınkinin monster cock oldugunu sölememe gerek yok sanırım.

    YanıtlaSil
  19. Ahh ah,bir zamanlar fena abayı yakıp peşine düşmüşlüğüm vardır bu adamın.Ben kafesleme hesapları yaparken bir arkadaşımın kuzeninden ögrenmiştim acı gerçeği.Yukarıda biseksüel yazılmış dogru mudur bilmiyorum ama o arkadaşın söylediğine göre de sadece genç ve pasif olanlarmış tercihi.Az üzülmemeiştim hani.Mazi de kalbimde bir yaradır=)

    Ayrıca yaşar gaga'yla da pek samimiymiş bi aralar.facede fotoları vardı beraber.

    YanıtlaSil
  20. genç ve pasif tercihiyse monster cock'u ne yapacak. İkinizden biri atıyor.

    YanıtlaSil
  21. Valla ben kadın olarak bu işlerden anlamam=) arkadaşımın kuzeninden aynen bu ifadeleri duymuştum.genç ve pasif gaylerle anlık şeyler yaşıyor sadece demişti.gizli oldugunu etrafındaski çogu insanın da bu durumunu bilmediğini anlatmıştı.zaten tuhaf olan da şu, bu adamın hangi röportajını okuduysam hep kız arkadaşlarından söz edip duruyor.yok kız arkadasımla şurada mahsur kaldık,yok kız arkadaşımın yazın şortla evde dolaşmasına bayılırım gibi..garip bir adam.

    YanıtlaSil
  22. kendiside yorum yapıo sanırım burda :)

    YanıtlaSil
  23. Ama arbiden safmış. Polisin en ufak olayda hemen facebok'a, msn kayıtlarına baktığını bilmeyecek kadar hem de.

    YanıtlaSil
  24. haber bomba zaten ama asıl yorumlarmış şahane olan.bu ne yahu?adam ne kadar da gizemliymiş haberimiz yokmuş.ofis tünel'de oldugu için hemen hemen hergün görüyordum kendisini.sakin kendi halinde bir herifti.meger ne renkliymiş hayatı:))

    YanıtlaSil
  25. şu yukarıdakileri yazanlar kimler,her gün kendilerini ana babalarından,kardeşlerinden,iş arkadaşlarından gizlemek zorunda kalıp, st8 insanların aksine toplum tarafından onaylanmamış bir kimlikte doğup arayışlarını omayacak şekillerde yapmak zorunda bırakılan eşcinseller değil mi bunları yazanlar?

    bu durum sizlerin varoluş şekliyle bu kadar özdeşken,ve bunun mahremiyetine saygı duymanız hatta arkasında olmanız gerekirken bir insanı -googleda bile ismi yazdığında çıkan ve herkesçe okunabilen bu sitede - nasıl umarsızca afişe ediyorsunuz?
    adamı aslı tartışılır bisürü gevezelikle eldiven gibi ters yüz edip bi de ardından aramızda olabilir demeye kadar şuursuzluğu götürüyorsunuz.

    "ibne" kelimesinin homoseksüellik için diil yukarıdaki yorumların bi kısmını yazan türden insanlar -sözlükte kancık denen insanlar-için kullanıldığını hepimize hatırlatmak isterim.bu yüzden ibne kelimesinde utanılacak şeyler var.ve ibnelik diye tabir edilen durumun tam karşılığı bu yazılanlar oluyor.

    burayı özel msn pencereniz sanıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  26. peki yıllarca homosexual olup aslında içinde buyuk bir homofobi tasıyan, insanlardan gayliğini saklıyan ve hatta onları aşağılayan serkan IPNE olmuyorda yukarıda yazanlarmı kancık oluyor affedersin?

    insanlar belki gayliklerini solemek zorunda diiller ama onları hor gorup yada str8 ayaklarında takılmak mı daha mı erkekce?

    bu kişinin homolugunu zaten herkes biliyordu. yanındaki herkesi tanıyorum ona guluyorlardı. komikti. hiç bir olay sebebsiz diildir eger onun basına bole bişii geldiyse bir sebebide vardır. bunu böyle bilesin dostum.

    YanıtlaSil
  27. vurmayın artık adam öldü demek istiyorum müsadenizle=))özellikle savunma sanatlı mesaja verilen cevap çok ağır olmuş.serkan ın burayı okuduguna emin olarak söylüyorum;yapmayın.hassas adamdır=)

    YanıtlaSil
  28. bir kişinin neyi saklayıp neyi paylaşacağı onun insiyatifine kalmış birşeydir.konu burada neyin erkekçe olduğu diil.mesleğini ,secemediğin insanların gözü önünde yapmak zorunda kalmadığın için bunu anlamayabilrsin.

    "ahlaksızlık" bu kişinin gay olmasına rağmen st8 takılması,ya da evine 2 adam çağırması diildir.ahlaksızlık denilen şey bu adamın özelini ilgilendiren konularda burda bizim atıp tutmamız ve bu konu dışında kalan spekülasyonları da Serkanı mahvetmek istercesine yayımlamamızdır.

    bu olay birinin başına gelmişse sebebi o kişinin ektiğini biçmesi gibi saçma batıllıklar diildir. bu olay birinin başına gelmişse senin başına gelmemesi içindir.senin veya bir yakının başına geldiğinde ihtiyaç duyacağın destek ve benzer dedikoduları önlemek için alman gereken önlemleri tespit edebildiğin için o mağdur kişiyi polisin ve basının yaptığı gibi canlı canlı gömmek yerine bir yaşanmışlık örneği olarak görmen ve destek olmasan bile köstek olmaman gerekir.

    bu olayda görüyoruz ki gay olduğun için başta polis ve basın olmak üzere kimseye güvenip hakkını arayamazsın bu ülkede.3ncü sınıf vatandaş bile diilsindir eşcinselsen,ve başkalarının yoketme ihtiyacını karşılayan,hatta şöhretliysen içinde bulunduğun kötü durumlarla para eden bir objesindir sadece.burada bunu tartışacağımıza, durumu o kişi için daha da vahimleştirmek için insanlar ellerinden geleni arkalarına koymamışlar.

    söyleyecek söz kalmadı ama düşünecek çok şey var.

    YanıtlaSil
  29. Serkan burdaysan bana gel evladım, ben seni bu zor günlerinde teselli ederim :)

    YanıtlaSil
  30. Bütün bunlar neden başına geldi ? Çünkü evine beni çağırmadıda ondan. Halbuki ben ona misafir olup, börekler açardım.

    YanıtlaSil
  31. -Yetenek-tüm önyargıları yıkar...hadi bakalım Serkan çalışmaya devam.
    (eski bir dost)

    YanıtlaSil
  32. sinir oluyorum şu 'straight acting' modeli adamlara.bu da onlardan biriymiş anlaşılan.şimdi dünyası başına yıkılmıştır tabi.en kötüsü de yıllarca karı kızdan bahset orda burda sonra foyan çıksın ortaya.eşi dostu ne gülüyordur arkasından şimdi.yazık.

    YanıtlaSil
  33. eski bir dost bey, ne anlamda çalışmaya devam ?

    YanıtlaSil
  34. onu bunu bırakın da bu herif oynadıgı iki kıçı kırık diziden kazandığı parayla mı oturuyordu o yalı dairesinde??ben tvde yaptığı hiçbir dogru düzgün işten hatirlamıyorum bu adamı.tiyatrodan da ne kadar kazanıldıgını herkes bildigine göre..

    YanıtlaSil
  35. bu işte de erkekler bir adım önde. o yalı dairesini kadın olan aldıramaz safın birine:)

    YanıtlaSil
  36. yıllar önce ankara'da bir arkadaşım vasıtasıyla tanıştıp dakikalarca gözlerimi gözlerinden çekemediğim adam.hayır bir adam gay ise şayet neden bir kadını etkilemek ister? konuşmalarıyla,davranışlarıyla ona kur yapar? kafam karıştı bu haberi okuyunca.

    YanıtlaSil
  37. herkese merhabalar, yorumlardan anlaşıldığı üzere serkanda burda..güzel kardeşim öncelikle geçmiş olsun diyorum, özelin ve yaşantın bizi ilgilendirmese de sen ünlü birisin ve bizler sizin türde insanlarla milk filmindeki gibi cesaretlenebiliriz..kardeşim çok moralin bozulduysa kalkıp inkar etcektin kim tuttu ki seni..sana yeni dizi teklifleri bile açardı bu inkarın..veya erkekçe açıklardın herkes öğrenirdi ve arkandan gelirdik ve belki bende babama ben eşcinselim diye karşısına geçer olmadı en kötü lambda veya kaos sığınırdık..asıl senin bu sessizce kaçman ibnelik olmuyor mu abi?

    YanıtlaSil
  38. murphy kanunları; ''hayatın bütün güzelliklerini erkekler yer.'' hiç şaşırtmadın bizi serkancım.

    YanıtlaSil
  39. Önce silah olayı , şimdi de bu olay. 2. kez vuruldu sanki. Pek bahtsızmış

    YanıtlaSil
  40. spor salonunda soyunma odasında beni bi kesisi wardı o gun anlamıştım bende. ama coook cılızsın be serkanım. o kadar spor mpor derken sen 3. sınıf chat sitelerine takıl. whatta poor r u.

    YanıtlaSil
  41. O Levent'teki spor salonuna Obiş de gidiyormuş. Bloğunda okumuştum

    YanıtlaSil
  42. Bırak zayıflığını gözleri yeter

    YanıtlaSil
  43. kanyon'daki mac diilmi bu spor salonu? ben hep kanyonda göruyodum bu herifi spor cantasiyla.

    YanıtlaSil
  44. Yorumları okuyunca yazamadan edemedim.. Ülkemizdeki ikiyüzlülüklerden yeterince sıkılmadık mı? Serkan Bey'in kendini gizlemekten başka bir şansı var mıydı? Bu ülkede hemen herkes hem kendini, hem de başkalarını kandırıyor. Sanki varlık sebebimiz, aldanmaya-aldatmaya dayalı. Başka bir davranış biçimini bilemiyoruz. "Gay olmak.." dünyada bile hâlâ çok zor iken, ülkemizde bunu göğsünü gere gere açıklamak, hangi babayiğin harcıdır sevgili dostlar? Baksanıza, sizler bile, kendiniz gibi olan birini nasıl da alaylarınızla paramparça ediyor ve kurtların arasına atıyorsunuz? Çok gay arkadaşım var. Onları çok da seviyorum.. Ama onların maruz kaldıkları davranışlara, kendilerini çaresizce gizleme çabalarına, ömürleri boyunca bir bedende iki hayatı yürütmeye çalışmalarına çok üzülüyorum.. Lütfen önce kendi aranızda birbirinize merhamet edin ve birbirinizi kollayın.. "Gel ben seninle ilgileneyim.." şeklindeki kırıcı-alaycı yorumlarınızla mutluluğu ve saygınlığı yakalayamazsınız. Ha "saygınlığı yakalamak.." bir hedef midir? Kişiye göre değişir. Ama maalesef toplumun nüvesinde oyun var, aldatma var, kandırma var.. Kendileri gay-lezbiyen olup da, bu insanlara ilk saldıranların yine onlar olması çok acımazsızca değil mi? Bu arada ben bir kadınım ve insanların cinsel kimliklerine değil, kalpleri ve vicdanlarına değer veririm.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  45. Sayın "bir kadın", ben "ilgilenirim" derken dalga geçmedim ki, yanlış anlamışsınız. Ne var yani teselli etmeyi istemek suç mu ?

    YanıtlaSil
  46. 30 temmuz 2009 perş 16:12 lik adsız kardeşim! sana dıyrum ii dinle: hadi hepsini haklısın diyelim, şimdi bu adam Elle party gitcek kadar meşhur mu evt meşhur ee hiç mi arkadaşı yok basından..hiç mi milliyete kafa tutamaz,haberturk magazin muhabirinin ttatari olmasa işten alındığını bilmiyecektik..ee bu ...kodumun magazin servisinden hiç mi sözünün geçtiği kimse yok bu yalıda oturan abinin..yaw aşk-ı memnuda izle barin kültürün artsın (tabi sen mal gibi kıvancın kaslarına ve çükünü bakıyon hep izlerken) isterse yayınlanıyo haber görmedin mi çakal! ee bu basturk aynı holdingin gastesinden,ilk milliyette patlat vermesine engel olamaz mydı..ben söliyim olmazdı..öle partide yanına gelip ayy cicim noldu dıye timsah bakışları atmasını bilir ama sonra hemen blog sayfasına çakar fotoyu..burda yorum yapan sapına kadar bottom ve diğer arkadaşlarım hepsinden daha yürekli ve mert ötekiler gibi kancık değil..(ee hak ettiniz ama napıyım)

    YanıtlaSil
  47. çok iyi hatırlıyorum katıldığı bir tv programında hiç haber izlemediğini söylemişti.(ardından da okan bayülgenden ayarı yemişti)muhtemelen gazete de okumuyor olsa gerek gay msn muhabbetlerinin nerelere vardıgını,kendi başına gelenlerin birçok benzerinin daaha önce defalarca yaşandığını bilmiyor.cahil cesareti bu olsa gerek.sağ çıktıgına şükretmeli.

    haa bir de artık chat odalarında aranmaktan kurtuldun bak.olayın iyi tarafını da görmek gerek.

    YanıtlaSil
  48. Kanyon'da ice age 3 de rastladim kendisine bu hafta, uzunca bakistik, rahatsiz etti yani o derece... bende cikista baktim eeheh ve bu adamin gay oldugunu ogrenmem cok iyi oldu madi ablacm :)

    bana iyiki demisin bu blogu senin yazdigini! daha bi istahli okuyorum :D

    YanıtlaSil
  49. Çok beğeniyorum onu çok güzel bir adam çalıştığımız projede ona bakmaktan oyunculuğuma konsantre olmakta zorlanıyordum.
    Canım Serkanım bir gün seninle o yalı dairesinde başbaşa şarap içmeyi hayal ediyorum.İşte o gün hiç kimseyi umursamayıp aşkını dolu dizgin yaşayacaksın.

    YanıtlaSil
  50. ayh bi üstümdeki karı ant içmiş düdüklenmeye ayol ahahahay

    YanıtlaSil
  51. Abla öncelikle geçmiş olsun.

    Ayrıca madem kanyon MAC e geliyorsun, bugün yapılacaklar listesine MAC i ilave edip hemen kaydoluyoruz.

    Sonra da doggy styleda cıgır acıyoruzzzz

    YanıtlaSil
  52. polise anlatmaya cekindigi yoldan tanismistim cok uzun zaman once. bunu soylemezdim aslinda ama nasil olsa herkes biliyor artik. hayatimda tanidigim en kibar insanlardan biriydi. hic televizyon seyretmeyen biri olarak unlu oldugunun farkinda degildim. ancak o kim oldugunu acikca soylemisti oynadigi diziye kadar. halbuki beni kekleyebilirdi.

    sadece biraz safti. mesala o malum chat sitesine cok nadir giriyorum demisti bana sanki sormusum gibi. ben de zaten her allahin gunu orda oldugunu anlamistim bu sozlerden sonra. onun bu chat takintisi bence bir bagimlilikti. kendini gizledigi icin oradan baska bir yolu yoktu cunku.ya da kendisi olmadigina inaniyordu.

    insanlarin gizli ya da acik yasamasi kimseyi ilgilendirmez. keske biraz daha dikatli olsaydi da bu duruma dusmeseydi. ancak sonuc olarak tarkan orneginde oldugu gibi bu olaylar bir yerden patlak veriyor. ne kadar gizlemeye calissa da bosuna.

    YanıtlaSil
  53. gercekten nazik bi adam, hos sohbet ve tatli da. bi aksam yemeginde karsilastik yakin zamanda. kendisini uzun uzun dinledim. akli, zihni cok iyi calisiyor.

    YanıtlaSil