13 Temmuz 2009 Pazartesi

Diyetisyen yeni sevgilisiyle kebapçıda


Bahtsız diyetisyen Taylan Kümeli yeni sevgilisiyle gün içinde Nişantaşı'nda görüldü.

Merak edenler için diyetisyenin yeni sevgilisi aktör Göksel Arsoy'un hiç bir şey olmayan oğlu Gökhan Arsoy.

Altın Çocuk'un teneke oğlu bahtsız diyetisyenle beraber Nişantaşı Tat Bak kebapçısındalarmış bugün.

Fakat bu küçük dedikodu da beni en şaşırtan şey başkalarına kibrit kutusu peynir tadında diyet önerilerinde bulunan diyetisyen Kümeli'nin kendi date'lerini kebapçıda vermesi oldu.

Yıllar önce yemek yazarı Hülya Ekşigil'i, Ortaköy Burger King'de akşam saatlerinde Chicken Royale mönü alırken bastığımda da aynı şaşkınlığı yaşamıştım.

Kendine şapır şupur, obezlere gelince yarabbi şükür mü yani?

11 yorum:

  1. Bu aralar formunda diilsin Madicim ;)

    YanıtlaSil
  2. Gökhan Arsoy hakkındaki yorumunuz; gerçekten rahatsız edici. "hiç bir şey olmayan oğlu " . Bir şey olmak? Nasıl tanımlıyorsunuz bir şey olmak kavramını merak ettim?
    Bir şey olan bir insan gelip size mi haber vermeli? Ben şu oldum. Şu işi yapıyorum. yoksa.. sizin gibi insanlar hakkında atıp tutan bir blogger mı olmalıydı.. insanlarla ilgili yazarken kişisel yorum katmazsanız, yazılarınız daha inandırıcı olur. Bu tarz yazdığınız için yazılarınızın, gerçekten çok uzak asparagas olduğu çok açık.
    Diyetisyenin bahtsız olduğu da sizin gibi bir falcı /müneccim tarafından da tespit edildiğine göre.. ( bahtta açıyor musunuz acaba?) insanların şanslı yada şanssız olması sizin bakış açınıza göre mi değişiyor. Taylan hanım kendini çok şanslı ve mutlu hissediyor olabilir. Size göre “bahtsız” diye tanımlanarak yazılmış bir yazıya gülüp geçebilecek kadar.
    hem blogger; hem müneccim !!!!!siz pek çok şey olmuşsunuz. ama sanırım. insan olmak zor... insanlar hakkında bilip bilmeden atıp tutmayan, dedikodu yapmayan , güvenilir insan olmak. zor

    YanıtlaSil
  3. Gökhan Arsoy hakkındaki çirkin yorumunuz; gerçekten rahatsız edici. "hiç bir şey olmayan oğlu " . Bir şey olmak? Bir şey olan bir insan gelip size mi haber vermeli? Ben şu oldum. Şu işi yapıyorum. yoksa.. sizin gibi insanlar hakkında atıp tutan bir blogger mı olmalıydı.. insanlarla ilgili yazarken kişisel yorum katmazsanız, yazılarınız daha inandırıcı olur. Bu tarz yazdığınız için yazılarınızın, gerçekten çok uzak asparagas olduğu çok açık.
    Diyetisyenin bahtsız olduğu da sizin gibi bir falcı /müneccim tarafından da tespit edildiğine göre.. ( bahtta açıyor musunuz acaba?) insanların şanslı yada şanssız olması sizin bakış açınıza göre mi değişiyor. Taylan hanım kendini çok şanslı ve mutlu hissediyor olabilir. Size göre “bahtsız” diye tanımlanarak yazılmış bir yazıya gülüp geçebilecek kadar.
    hem blogger; hem müneccim !!!!!siz pek çok şey olmuşsunuz. ama sanırım. insan olmak zor... insanlar hakkında bilip bilmeden atıp tutmayan, dedikodu yapmayan , güvenilir insan olmak. zor.

    YanıtlaSil
  4. Gökhan Arsoy hakkındaki yorumunuz; gerçekten rahatsız edici. "hiç bir şey olmayan oğlu " . Bir şey olmak? Bir şey olan bir insan gelip size mi haber vermeli? Ben şu oldum. Şu işi yapıyorum. yoksa.. sizin gibi insanlar hakkında atıp tutan bir blogger mı olmalıydı.. insanlarla ilgili yazarken kişisel yorum katmazsanız, yazılarınız daha inandırıcı olur. Bu tarz yazdığınız için yazılarınızın, gerçekten çok uzak asparagas olduğu çok açık.
    Diyetisyenin bahtsız olduğu da sizin gibi bir falcı /müneccim tarafından da tespit edildiğine göre.. ( bahtta açıyor musunuz acaba?) insanların şanslı yada şanssız olması sizin bakış açınıza göre mi değişiyor. Taylan hanım kendini çok şanslı ve mutlu hissediyor olabilir. Size göre “bahtsız” diye tanımlanarak yazılmış bir yazıya gülüp geçebilecek kadar.
    hem blogger; hem müneccim !!!!!siz pek çok şey olmuşsunuz. ama sanırım. insan olmak zor... insanlar hakkında bilip bilmeden atıp tutmayan, dedikodu yapmayan , güvenilir insan olmak. zor.

    YanıtlaSil
  5. Şimdi çözdüm, Taylan Kümeli haberi var ama Taylan Kümeli'nin fotoğrafı yok, sapının var. Halbuki güzel kadın kendisi. Takipteyim

    YanıtlaSil
  6. sus ayol pis dishy ...elalemin avukatlığı yapma ...bulmuş dedikoduyu koymuş doğru veya değil ama önemli olan neden taylan kümeli datelerini kebapçıda veriyor bizde verelim şekerim kebapcıda,ciğercide,burger kingde..alla alla...

    o göksel arsoy zamanında aptal aptal diziler çekmedi mi? ünlü mü oldu olamadı yetenek mi var yok...demek ki sıradan bir insan olmuş buda hiçbirşey olamadı demek :)

    yorum yapmak kolay ama zekice yorum yapmak senin için zor.

    YanıtlaSil
  7. sevgili dishy sanıyorum ki ya körsün ya da şaka yapıyorsun... burada yalan yok biraz dikkat edersen yazılanlara, ne kadar gerçek dedikodular olduğunu anlarsın... madi ablamız cesur biri...niye diline gem vursun...bu arada diyetisyene gidip zayıfladıktan sonra o kiloları geri almamaış bir insan tanımıyorum...insanlar hacettepede tıp bitircem diş hekimi olacam diye yırtınırken bu diyetisyenler (çoğu kız kalan erkeklerin de çoğu abladır) fingir fingir...ankarayı karış karış bilirler

    YanıtlaSil
  8. Bir diyetisyenin kebapçıya gitmesi yeteri kadar bahtsızlık değil midir. ?

    Bugüne kadar hangi diyetisyen, ya da hangi sağlıklı yaşam uzmanının reçetesinde kebap gördünüz ? Tümüyle sakıncalı birşey..

    YanıtlaSil
  9. ok oyle diyorsanırz.. gerçektir.. ama hani taylan kümeli genç sewgilisi gökhan arsoyla kebapçıda buluşmuş diye yazmak yerine, teneke.. bahtız gibi tanımalamalar bana garip geldi.. yoksa bana ne taylan kümelinin kiminle birlikte olduğundan..

    YanıtlaSil
  10. ben nişantaşında çalıştığım için taylan hanımı sürekli civardaki lokantalarda görürüm. %90 all sports cafeye gider. hatta bir keresinde orada çalışanlardan birine sordum, sürekli yediği bir şey var mı diye; keçi peynirli salata yermiş. Her zaman güler yüzlüdür. Bir hastasını kebap ya da burger başında yakalayacak olsa "aman efendim, afiyet olsun. Dengeleriz akşama" ya da "hep salata ömür geçmez efendim" diyerek kendisini tiye aldığını da çok sık duymuşumdur.
    Bahtsız benzetmesine de güldüm doğrusu, sonuçta göhan arsoy gibi yakışıklı bir adamla çıkan, başarı, şan , şöhret sahibi olan bir kadına bahtsız demek ne acayip, ya bizler gibi blog başında hiç tanımadığı birini çekiştirip dursaydı!
    Ben o kadının güleç duruşunu severim, yedi senedir neredeyse her öğle yemeği karşılaştım kendisiyle ama hiç asık ve -diğerlerigibi- kabarık duruşunu görmedim. Uzaktan bir hayranı olarak da şunları yazmayı borç bildim.

    Nazan Tömük

    YanıtlaSil
  11. Bahtsız mı??? Komik olmayın.. onu yakinen tanıyorum. Pozitif, olumlu, güleç, dünya tatlısı bir insan o.. Üstelik mutlu olmayı da sonuna kadar hakediyor.. kebap mı?? afiyet olsun, akşama semizotu ile dengeler o merak etmeyin :-)

    YanıtlaSil