9 Temmuz 2009 Perşembe

Bay Şapka artık daha mutlu

Kendisini Bay Şapka olarak tanıyoruz. Tam olarak ne yaptığını ben hiç bir zaman anlamadım ama her daim magazin sayfalarının renkli karakterlerinden biridir. Özellikle ünlü köşe yazarı arkadaşının hazine arazisi kadar büyük olan sayfasına sık sık konuk olur.

Her zaman mutlu bir imaj çizen Bay Şapka son dönemde artık daha da mutlu. Çünkü ilerleyen yaşında mecburiyetten ötmeyen kuşunun eskisi gibi (1920'ler) öttürmek için mutluluk çubuğu taktırmış.

Üstelik takılan bu metal çubuk hiç ama inmiyormuş.
Yani Bay Şapka bu günlerde apış arasına kazık gibi bir metal sopayla dolaşıyor.

Yarasın tosunuma!

10 yorum:

  1. zamanında mankenlere doum günü yapıp bilerek maytapla saçlarını yakıyodu..şimdi sikinin tepesine taksın şemsiyelisinden bi tane maytabı, eline de kumpir alıp, bay fuları beklesin..o gelip püf diye söndiriverir zaten..hahahaha

    YanıtlaSil
  2. bay fular gay değil mi zaten?

    YanıtlaSil
  3. siz kimden ve neyden bahsediyosunuz ya isimleri verin bizde olaya fransız kalmayalım

    YanıtlaSil
  4. allahım inanamıyorum salak gibi bu bloğun ne olduğuna bakmadan yorum yazmışım burasi topların bloğuymuş yada herneyse artık gay,dönme falan
    ama lütfen benimadım burada geçmesin yaptığım yorumda yayınlanmasın

    YanıtlaSil
  5. hedonist! bir kere ye, 2 dakika çöküp yala, bir daha bırakamayacaksın :)

    YanıtlaSil
  6. hedonist fedon öpsün seni emi :) mal!

    YanıtlaSil
  7. ya size kızdım ilk başta yazdıklarınızdan ötürü fakat şöyle güzel kafayla yazdılarınıza tekrar baktımda gerçekten siz iyi ve kafa dengi kızlar mışsınız

    ponçikciğim rica ederim o senin mallığın ama teşekür ederim güzel tiyo vermişsin :)

    YanıtlaSil
  8. ay bunu tanımıcak ne var.. ortaköye gidp gelen herkes bilir.. chapeau d'ertekekokin ;) hahahyyt

    YanıtlaSil