2 Temmuz 2009 Perşembe

Bana onun kellesini getirin

13 yorum:

  1. Aman napıcan onun kellesini.Murat Evgin'in kellesini alll

    YanıtlaSil
  2. iyi de soldaki kim??

    YanıtlaSil
  3. murat evgin ne alaka, burdaki gondermeleri bi turlu anlayamıyorum

    YanıtlaSil
  4. ibnelik ediyorsun. Adam kendisini out etmemiş, sen niye yapıyorsun?

    YanıtlaSil
  5. mudireyi bildik de...

    YanıtlaSil
  6. anlamassın tabii.Murat Evgin kel de ondan..anladın mı şimdi?

    YanıtlaSil
  7. murat Engin'in koca bir kellesi var ...konu başlığıda getirin bana onun kellesini...asıl güzel olan Madi yolladığı postlardan birinde en çok ''kim bu'' diye sorulanı cevapladı kimse farkına vardı mı acaba? uyumayınız.

    YanıtlaSil
  8. Bu adamın dersini merak ediyorum, aslında aynı sınıfta bulunduk ama kendisi de öğrenmekteydi veya öğrenir gibi yapmaktaydı. Size bir itirafta bulunacağım (bu da itiraf mı diyeceksiniz ama)o derslerde sorduğunuz soruların hepsinin cevabını biliyordum hocam siz de biliyordunuz dersleri biraz daha eğlenceli hale getirmek idi sanırım amacınız, bilmiyormuş gibi yapıpta sorduğunuz sorulara bi yığın imamhatipli arasında cevap vermek o ham kof beyinlere iman vermekten mutlak daha kolaydır ama sonrasında peygamber sabrı gerekir. Ya hocam o kadar imam hatipli yıllar önce neden İbranice öğreniyordu ki hepsi imamhatipliydi ben ve siz hariç :) ben de zorla başına ekşimiştim İsrailli hocanın yoksa dersi zaten bana üniversite alamazsın demişti. Neyse hocam İngilizce aksanınız çok kötü ama en kötüsü çok çirkin bir sesiniz var ikisi birleşince müthiş bir eziyet oluşturuyordu. Üniversiteye gelmiş ama o basit genel kültür sorularını dahi bilmeyen imamhatipliler sizin gözetiminizde, çobanlığınızda İbranice öğrendikten sonra herhalde şimdi malum dinci partiden bürokrat haham falan olmuşlardır. Ben dersi bıraktım çok güzel bi kız vardı o ara birbirimize mutsuzluk dersi verdik pek mutlu başlamıştık oysa ama şimdi bu adamlara oy verenlere bi tarafımla gülüyorum İbranice öğrenen imamhatiplileri hatırladıkça! Hocam ayrıca öğretmen hanım işinde çok iyiydi bizim üniversite hocalarının çoğu kendileri bilgiye sahip değildi; bize öğretsinler çok sınıftan kovuldum :) bu yüzden. madiclara blogunu okumaya başladıktan sonra alem gay olmuş hissine kapıldım. Halifeleri gay alkolik oğlancı olan bi toplumda nedir bu gay düşmanlığı onu ben de anlamıyorum. keep on faggin guys grip gibi bir virus çıksa da şöyle meclisten başlayarak milleti gaydar yapsa ne iyi olur.Zaten ibnelikte kimse ellerine su dökemez neyse geceyarısı her an bir yasa çıkarabilirler ibnelikte sınır yok netekim.

    YanıtlaSil
  9. çok salllıyorsun artık dava vaktin geldi

    YanıtlaSil
  10. yanlış anlaşılmaya karşı dipnot: bu kadar sık takip edilirken hele ki, deşifre etmek isteyen insanlar mevcutken aralarda fazla uzun sürmez :)

    YanıtlaSil
  11. madiclara ve okurların affına sığınarak düzeltiyorum; ''Adam'' değilmiş kesinlikle bu tarihi magazin şarlatanı.

    YanıtlaSil