31 Temmuz 2009 Cuma

Ağustostan beklediklerim (Very personal list)

Acısıyla tatlısıyla, büyük penislisiyle küçük taşaklısıyla, über tembelliklerimle ve histeri krizlerimle, orgazm çığlıklarıyla ve depresyon somurtmalarıyla dolu bir ayı daha hep birlikte geride bıraktık minnoşlar.

Kah güldük kah ağlattık. Birilerinin canını çok yaktık, ama hiç belli olmaz belki de ücra bir taşra kasabasında oturan genç bir çocuğa 'Yalnız değilsin biz de yalıyoruz' dedik.

Eylemlerimiz devam edecek. Ama önce temmuzun bu son gününde ağustos ayından neler beklediğimi sizlerle paylaşmak istedim.

* Sadıka'nın eski nişanlısının Cihangir'in ortasında şöyle ağzımın ortasına bir tane geçirmesini çok istiyorum.

*Kemal Doğulu'nun ona 'lezbiyen' dediğim için beni mahkemeye vermesini sabırsızlıkla bekliyorum.

*Hande Yener'in artık fakir olduğu için ayakkabılarını bit pazarında satarken çekilmiş bir fotoğrafını yayınlamayı istiyorum.

*Konyalı Kadın'ın öyle fotoğraflarını bulmak istiyorum ki gördüğü zaman oturduğu koltuktan yere yuvarlansın.

*Kebapçının çırağıının artık içime boşalmasına bir dur demek istiyorum.

*Elektrikçiyle French kiss derslerine haftada ikiye çıkarmak isitiyorum. Hala bir yol alamadık çünkü.

*Belgeler açıklamak istiyorum. Mesela Konyalı Kadın'ın askerlik raporunu yayınlasam harika olmaz mı?


Ve elbette hepimiz adına da şunu istiyorum: Pumpin! Pumpin! Pumpin!

10 yorum:

  1. ağustos ayında madi abladan nejat işlerin uygunsuz durumdaki fotoğrafı ile ilgili yorum bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. ağustosta bu üsttekiler dışında yeni profiller girsin hayatımıza :)

    YanıtlaSil
  3. kemal neden sana lezbiyen diye dava açsın lezbiyenin önde gideni buç ayol :)

    YanıtlaSil
  4. harbiden, nejat işler'in çişli fotosunun sansürsüz olanı var mı birimizde? ;)

    YanıtlaSil
  5. Ağustos ayında kendisinin Çeşmeye gidip ,çöreklenecek bir ev bulmasını bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. ağustos ayında madi bize versin
    mmo

    YanıtlaSil
  7. yürü be madi , kim tutar seni :)

    YanıtlaSil
  8. konyalı orak tarlasında patoz atıyo..

    YanıtlaSil
  9. biraz genc lerle ilgilenmelisin bence obeni onuru kim ne yapsın kadayıfa donmus ibneleri . 89 lu tayfasında cok parlayan yıldızlar var bilgine

    YanıtlaSil
  10. galiba dunyada en eski meslek ibnelik degil madilikmis! yazıklar olsun sana curudun gittin bari bunu onurlu bir sekilde yapsan sana acımak bile fazla............xoxoxo madiboy

    YanıtlaSil