9 Haziran 2009 Salı

Yoksa büyük aşk bitti mi?

Bloğunu hayranlıkla takip ettiğim sevgili Oben Budak'ın sitesinde çok ilginç bir cümleyle karşılaştım.


Oben Budak, Işın Karaca'nın albümünün ne kadar kötü olduğunu aktarırken satır arasında da şöyle bir gönderme yapmış. Yazıdan aynen alıntılıyorum: 'Neyse nihayet çıktı, ben de yaşadığım ayrılık ertesi hüzün yapmak üzere koydum albümü ama nooluyoruz dememe kalmadan tamamını dinleyemedim'.


Ne? Sanırım yeni çıkılan New York seyahatinin hemen arkasından büyük aşk sona ermişti. Zaten ileriki yazılarda ayrılık acısını üstünden atmak için önce Paris'e ardından da sinemaya giden Budak'ın şifrelerini çözmek zor olmadı.


Alıntılamaya devam.

Paris: 'Bana kalırsa balayınızı muhakkak Paris’te yapın diyemem ama mutlaka Paris’te sevişin!'


Sinema: 'Yani aslında sevgilim yanımda minderlere uzanırken, yıldızların altında romantik bir filmi izlemeyi tercih ederdim. Ama rahatsız banklarda izlediğimiz Terminator da iyi gitti doğrusu'.


Şimdi bu ayrılığın sonrası için alternatif senaryolar üretme zamanı:

*Acaba Oben Budak ayırlık sonrası yanda resmini gördüğümüz küçük hanımefendiyle mi bir ilişkiye başlamak üzere?

*İlişkinin ilk gecesi için bu pembe elbise doğru seçim mi sizce?

*Ayrılınan eş şu nerede? Zeytinburnu Gay Sığınma Evi mi?

*Ayrılınan eşin bundan sonraki kariyeri ne durumda olacak? Yoksa geçici çalışma vizesi sona mı eriyor?


Madi Clara olarak gelişmeleri merakla takip ediyoruz!

23 yorum:

  1. Halka in biraz madi clara ne diyosun anlamıyoruz

    YanıtlaSil
  2. su hamam konularina bi deginsene...
    sen bilirsin seker...

    YanıtlaSil
  3. evettt..... evet.... hamamm.. sen bilirsin... maceralarini anlat....:)

    YanıtlaSil
  4. bu ilişki bitsin diye büyü yapan bile biliyorum... herkes kıskandı... kim dört yıl göz göze diz dize mutlu bi ilişki yaşadı ki... tüm madi gayler aynı kişiyle ikinci kez bile sevişemiyorken herkes bu ilişkiye bok attı. yok çıkar ilişkisi dendi, yok o dendi yok bu dendi... kına yakın...

    YanıtlaSil
  5. O.B nın pasaportu varmı ondan bıle emın degılım.böyle adamlara nasıl köse verırler hıc anlamam.

    YanıtlaSil
  6. ay onur baştürkten daha bir basit bir konu veya konuk bulunmaz diyordum ki basit calaramız bize bunu da gösterdi! bu kim ayol? süprüntü bişey belli ki. bize ne bundan? gerçek şöhretlerin boku mu çıktı da bu kenar mahalle oğlanlarına kaldık?

    YanıtlaSil
  7. nasıl adam ki oben budak? tanıyor musun?? Ben gayet iyi tanıoum ve iyisiyle kotusuyle yıllar sonunda bir yere gelmiş. Daha iyi olabilir mi? elbette!
    Obenin pasaportu da var, köşesi de :)) yakında yeni bir sevgilisi de olur... ama senin gibilerde ki hADSİZlik baki kalır :)))

    PS: clara, buradaki bilgiler külliyen yanlış. Ne sıgınma evinin yeri dogru ne de ayrılık sebebi!
    Ne kdr tembel oldugunu bildiim icin dioum ki;
    kaldır kıçını ufakcıcık araştır, sen işinde iyisindir, 2 saate bulursun dogruyu

    YanıtlaSil
  8. ayol oben buben neyse ne. ne bilir ne yazar da bir yere gelicek. geldiği yer belli, madiclaranın köşesi. en yükseği buysa:)

    YanıtlaSil
  9. hemen yazalım doğruyu; bu ilişki biteli en az 4 ay oluyor ama rus çocuğun iş hayatı tehlikeye girmesin diye saklanıyor. klasik bir O.B mükemmeliyetçiliği ve yardım severliliği yani! artık saklamıyorlar çünkü ikisinin de sevgilisi var! şok şok şok!!!
    sığınma evi de zeytinburnu'nda değil, etilerde! O.B sevgililerine ayrılsalarda ilgi gösterir...
    not: resimdeki adam tabii ki O.B'NİN sevgilisi değil...

    YanıtlaSil
  10. Eski eşle röportaj yapılsın, kaya çilingiroğlu gibi feraye sorulsun. arkalarından konuşsunlar şenlik çıksın!
    Oben'in diğer sevgilileride konuşsun, ayol hakkında hiçbir şey bilmiyoruz nedir bu?bunun hiç mi defosu yok, hiç mi rimeli akmaz, çorabı kaçmaz. gay barlara gelsin, rezalet çıkarsın...

    YanıtlaSil
  11. korumak gibi olmasında geldiği yer madiclara'nın köşesi değil kendi gazetesinin köşesi... bir de dergi yönetiyo ekstradan.siz burada carlarken o para küpünü dolduruyor.kariyer derken kocayı başkalarına kaptırmak doğal bişi. üzülür ağlar, yazısını yazar, başkasını bulur,konu kapanır.nafaka ödüyor mu o araştırılsın asıl.

    YanıtlaSil
  12. madi claracim su O.B. nin magazin degeri nedir bilmiyorum ama benim merak ettigim resimdeki pembe elbiseyi sevgilinin yasini tutup dergisi icin yazilarini yazarken giyiyormu cok merak ettim?

    YanıtlaSil
  13. o pembe elbisenin ben sahsen Oben Dudak'a yakismayacagini dusunuyorum. senin moda rengi mor.

    YanıtlaSil
  14. Bu O.B mega starın eski sevgilisi değilmi

    YanıtlaSil
  15. yes :))
    ancak bunu asla bi yerde yazmak yok tamm mı?

    YanıtlaSil
  16. sevgili Clara / madi bacim,

    bir kadin sitesi buldum. DJ*VJ*Psikolog ve kadin olarak faal bir arkadasimizmis, senden rica etsek de bir degerlendirsen dedim. sevgiler.

    http://www.cenksite.com/

    YanıtlaSil
  17. Konu O.B'den açılmışken gittiği spor salonundan bazı bilgiler vermek bana düşsün. Söz konuuusu Mac oldukça şenlikli.Bir köşede en başarılı kadın yönetmenimiz Çağan Irmak, terasta güneşlenen oğlanları kesiyor. spor yapmak yerine genelde vitamin barda oturup bayağı çocukları izliyo.sapına kadar erkek olduğunu ispatlamaya çalışan serkan altunorak2ın sergilediği straight tavırlar dahada çok komik.kim inanıyor bilmem?obenin sporda kullandığı marc jacobs su şişesi ve ayakkabıları o pembe elbisenin kombini olabilir.sürekli telefonda konuşup duruyor, yei sevgilisi turkcell'de çalılıyor herhalde

    YanıtlaSil
  18. yorumcu kardeşe teşekkürler... Cenk Erdem'in sitesine girdim, baktım, sahiden hanımefendi bir zat. resimlerinde daha da hanım. merakım şudur: samimi poz verdiği Latin ateşleri Los Vivancos'un hepsini birden mi yemiş, teker teker mi? Birden ise kıskanacağım

    YanıtlaSil
  19. o çocuk rus değil malesef... bu da büyük bir yanılgı. annesi ukraynalı, babası abhaz. fetullah gülen'in Abhazya'daki okullarından birinde eğitim görmüş. İstanbul'da da FAtih üniversitesinde okumuş. zamanıjnda beş vakit namaz kılarmış ama ben bunlar birlikteyken, çocuğun Christmas'ını kutladıklarını bilirim evde.
    o da nasıl bir işse!

    YanıtlaSil
  20. O.B ın eski kokoş sevgilisi A.K. eriyaa :)) smdilerde samimi bir arkadasimin eski sevgilisi fotografci U.T la el ele cihangir sokaklarinda gezdigi haberini aldim ve bizzat bir hafta sonu gozlerimle gordum.. cok saskinc gercekten 1 fotografci 1 styler bence O.B da kalmaliydi bu iliski 3 lü olmaliydi ...

    YanıtlaSil
  21. Beyler siz bunun siz ilk Kral tv'deki kırık halini hatırlıyormusunuz ? saçlar bööle upuzun kıvır kıvır ..curl sue :) aman aman ne kadındı.halen öööle !!!!

    Bizde hadsizlik baki kalabilir ama Oben'de kadınlık baki kalmış bu çok daha kötü !!!Onun en az kendi kadar sıkıcı boktan blogunu kim okuyor? Benim madim 1 numaradır!

    YanıtlaSil
  22. konusu geçen gürcü çocugun yıllardır birilerine odenmemiş borçları oldugu ağızdan ağıza konuşuluyor, ve bu durum onun çok canını sıkıyormuşş!

    YanıtlaSil
  23. şimdi gelen yeni bilgilere göre, bahsi geçen abhaz ya da gürcü çocuğun (ama asla rus değil)
    yeni fotoğrafçı sevgilisiyle anlaşamadığı ve kahramanımızın yeni bir sevgili arayışı içersinde olduğunu öğrendik. İlgilenen yeni sevgili adayı arkadaşlarımızın ona kalacak yer sağlaması ve kaldığı evin faturalarını ödetmemesi koşulu yeterli olup dört dörtlük ''sevgili'' olacağı garanti edilmektedir. Referans için U.T., O.Dudak, Thomas Birşey, B.K., U.Sugar, Spasso C. ye ulaşılabilir, danışılabilir...

    YanıtlaSil