19 Haziran 2009 Cuma

Önlüklü pasif aranıyor

Dünyanın en ipe sapa gelmez ve sıkıcılıktan ölen filmlerini çekmesine rağmen varoş Türk kadınlarını tam can evinden vurmayı başaran bir yönetmenimiz var.

Kendisi çok ilginç bir dolap ibnesi bence. Çıkmıyor. Çıkmayı da hiç düşünmüyor. Üstelik herkesi de hetero olduğuna inandırdığını sanıp daha da aptal gibi duruyor.

Dünyada en çok istediğim şeylerden biri bu izsiz yönetmenin suratına 'İbneeeeeee' diye bağırıp arkamı dönüp hızlıca kaçmak.

Ve tabii ki her patetik dolap ibnesi gibi bu yönetmenimizde de çok tuhaf seksüel sapkınlıklar var (bkz: Ünlü Türk jönü).

Şöyle ki bu yönetmenimiz zaten seks esnasında küfür etmeyi çok seviyormuş. Bu normal. Küfür etmek ve ettirmek seksteki tuhaf alışıkanlıklar listesinden çıkalı çok oldu.

Fakat bu yönetmenimizin evinde bir adet de büyük ebatlarda okul önlüğü varmış. Terziye özel olarak diktirilmiş mavi renkli yakalıklı falan bir okul önlüğü. Ve yönetmenimiz beyefendi, bazen seks partnerlerinden bu okul önlüğüni giymelerini rica ediyormuş. Ve kabul edeni de bu önlüğü giydirip beceriyormuş.

Evet, ilgilenen varsa kendisi aktifmiş bu arada. Hep ve her daim. İlginç!

21 yorum:

  1. hahaha! o mu aktif:) kendini dövdürürken "daha hızlı vur kocacım" diye bağıran bir aktif de ilk kez duymuş olduk! aktif kadın olabilir mi? panter emel gibi yani.

    YanıtlaSil
  2. ıssız adamcı, alter-ego'su ayla dikmen olan akarsu olamaz, o süzme mazo pasif! peki bu kim?

    YanıtlaSil
  3. o o! birileri clarayı fena düdüklemiş o ıssız adam aktif diye! claracım filmedki adam aktif, sen onla karıştırdın herhalde; onla yatma hayalleri kuran yönetmen anadan doğma pasif, senden ala hatta!

    YanıtlaSil
  4. bie şey sorabilirmiyim. pasif olanlar şeyi kalkmadığı için zorunlu olarak mı pasif oluyorlar. yoksa çekilir dert değil devamlı pasif olmak.

    YanıtlaSil
  5. ayıptır söylemesi ben de o ırmağa bir kaç kere girdim, kesin p!!

    YanıtlaSil
  6. o kişinin gizli eşcinsel olduğunu yazıyorsun ama herkes en azından gay camiası onun ne olduğunu biliyor. peki bunu resmen açıklamanın kime ne yararı var. en son gay hakem açıklamak zorunda kaldı ve adamın bütün hayatı mahvoldu.
    şunu söyleyebilirmki bu benim gözlemim bence gaylerin en büyük düşmanı ve kötülük yapanlar yine gayler.

    çünkü gaylerin ortak karakter özellikleri var
    dedikodu yapmak, dikkat çekmek, kıskançlık, çekememezlik. ben gayleri sevmiyorum ama birbirleri ile yattıkları için değil kötü kalpli oldukları için.

    YanıtlaSil
  7. gay leri sevmiyorum ama madillikten yıkılan bir sitede fink atıyorsun maşalah :)

    şekerim hemen diyetisyenini değiştir. Çünkü bu perhizde lahana turşusu yenmiyor :)

    YanıtlaSil
  8. sayın adsız bey
    herhalde ilkokulda ahlah dersinden yıldızlı beş alıyordun aferimmmm hiç bozma kendini.

    YanıtlaSil
  9. karısınız topunuz. :)

    YanıtlaSil
  10. bence biraz genelleme yaparak gaylere haksızlık ediyorsun. bu saydıkların gay'lerin değil türk insanının ortak özellikleri. gay olmus kadın olmus erkek olmus.. ezikler, ezikiz, eziksiniz.

    YanıtlaSil
  11. o hakemle bu yonetmen arasında karakter, kalite ve kalleşlık farkı var.. cok kotu bı kalbı vardır.. ben ıs anlamında konusuyorum.. otekı tarafını bılemıyorum.. bu sıteyı tesadufen gormustum.. ama ilginc geldi, bakıyorum bazen.. okurken ırkılıyorum ama yıne de takıp etmek eglencelı :) kolay gelsın..:)

    YanıtlaSil
  12. adsiz haddini kaybetmis. hukumsuzdur.

    YanıtlaSil
  13. Ben sana katılmıyorum.Gayler birbirileri ile dedikodu yaparlar ama genelde doğru olanı söylerler.Madi'nin burada gay olanı açıklamasının kime ne zararı olabilir? Sanıyormusun ki etrafındaki insanlar bilmiyor.Zaten Madi çoğu şehir efsanesi olmuş dedikoduları yayınlıyor (bknz.türk jön)Bunlar hep konuşulan bilinen şeyler.Zaten parası,kariyeri olan gayler neden halen açıklamıyorlar Türkiye'de seksüel tercihlerini?Kariyerlerini kaybedeceklerini düşündükleri için. Madi doğru olanı yapıyor.

    YanıtlaSil
  14. turk jon dediginiz su agır abilikten ne filmlerde ne ozel hayastında kendini kurtaramamısch, evli bayanlara maralım die mesaj yollayan, hala kendi de tam olarak cinsel kimligini bulamamıs eski kusak yesilcamcımı yokksa yenilerden biri mi?

    YanıtlaSil
  15. daha dün o insancıkla takılan cocukla beraberdim!!! e dünya küçük... + evin her köşesinde sex yapmayı da cooook seviyormuş. ayrıca o kadının www.gaydar.co.uk/... sitesinde fotosuz 1'de profili mevcutmuş. beğendiği oğlancıkları ordan kaldırıyormuş amma velakin daim-i devran eden 1'de sevgilisi olduğundan 1 aydır takıldığı cocuktan ayrılmak zorunda kalmışmışmış...

    YanıtlaSil
  16. hangi hetero erkek bir internet sitesinde şu ünlüyü şöyle s.... diye yazıyor. ama siz tüm gayler ben şu ünlüyle yattım, yatakta da böyleydi diye anlatıyorsunuz internet sitelerinde.

    dünyanın neresinde kaç ünlü insan gay olduklarını resmen açıklamışlardır, toplasan kaç kişi eder. açıklamazlar çünkü açıkladıkları anda işleri de biter. hangi kadın seyirci gay olduğunu bildiği bir oyuncuyu aşk sahnesinde seyretmek ister.

    sizler gay olduğunuzu iş yerlerinizde resmen açıkladınız mı. patronunuza erkek sevgilinizi götürüp tanıştırıp bu benim sevgilim dediniz mi
    peki o zaman ünlü insanlardan ne istyorsunuz.
    kendinizin yapamadığı şeyleri niye başkalarından istiyorsunuz.

    YanıtlaSil
  17. "peki o zaman ünlü insanlardan ne istyorsunuz.
    kendinizin yapamadığı şeyleri niye başkalarından istiyorsunuz."
    demiş arkadaş haklı bi şekilde. ben cevap vereyim.. e bunlar ibne işte! ibne ibnelik eder ne beklersin :)
    türk jön dedikleri oyunculuğunu oldukça geliştirmiş olan uzun soyadlı esmer arkadaşsa gözümle görmeden inanmam.

    YanıtlaSil
  18. üfff kaskafa bende sana onu anlatıyorum işte işyerindeki çalışan işçi konumundaki sen değil patronun olsaydı ibne olduğunu açıklamazmıydı.

    İbne aktörler straight rollerde oynayamaz mı?
    Ne demek kadınlar onlardan aşk sahnesi ister mi?

    Valla benim etrafımdaki kadınlar filmlerin gerçek olmadığını biliyor sizin etrafınızdaki kadınlar ne düşünüyor bilemiyorum

    Herşeyden önemlisi madem bu kadar dır dır ediyorsun gayler dedikoducu zart zurt diye neden bu tür sitelere giriyorsun dedikodu okuyorsun ????onun cevabını ver bana.

    YanıtlaSil
  19. etrafta normal, ibne olmayan, ibneliğe meyilli olmayan eli yüzü düzgün hoş bi adam yok mu a.k?
    babama bile güvenmiyorum, o bile ibne olabilir yani. dsırf bu paranoya yüzünden değil evlilik ilişki bile istemiyorum, yalnızım.

    YanıtlaSil
  20. Ünlüler gay olduklarını açıklarlarsa iş bulamaz diyen arkadaş; hepsi açıklarsa emin ol böyle bir sorunda kalmaz!
    Önemli olan yatak odalarını açıklamaları değil, iki yüzlü davranmamaları. Onlar küründen gacılarla gezip hetoro erkek imajı çizip, evlerindede kadın olabiliyorlar ve ünleri artı paraları tüm ibneliklerini kapatıyor. O şerefsizler öyle yaptığı için sen, ben madilik görüyoruz unutma!
    Mesela diva diye anılan transeksüel şarkıcımız iki laf edip (yeri geldiğinde) halkı bilgilendirse ününe ne zarar gelir sence ?
    Madem ünlüler, tıpkı bizim gibi varoluşlarına saygı duymalı ve gereken savaşı vermeliler.
    Hepsini geç, aynaya bakıp ben ibneyim deyip rahalamalılar.
    Yoksa kimliğimiz, eğilimimiz, varoluşumuz yada adı her neyse NORMAL statüsüne giremez ve SAPIKLIK adından asla kurtulamaz!

    YanıtlaSil
  21. doğrusu ben gizli gaylerin eşcinsellik hakkında olumsuz ve saçma söylemde bulunmadıkları sürece bu kararı almalarına saygı duyuyorum ki türkiye gibi bu tür durumlarda can güvenliği tehlike altında olan bir ülkedeyiz.
    dedikodu kısmına gelince dedikodunun 2 temel unusuru kimle vekim üzerine yapıldığıdır. :P

    YanıtlaSil