19 Haziran 2009 Cuma

Neredeydim?

Elbette depresyonda.

Bu zaman kadar kullandığım ve kullanmaya devam ettiğim tüm kimyasal ve de doğal maddeler malesef torbada durduğu gibi saf ve masum durmuyor. Gayet dalgalı ve kendi içinde de mücadeleleri olan bir ruh haline sahibim.

Üstüne üstlük de teknoloji özürlüyüm. Hala sağ tarafa bir sabit köşe açmayı bile başaramadım mesela. Düzeltmek için üstünden geçmeye çalıştığım harika madiliklerim de sonsuza kadar silinip, onları bir daha geri getiremeyince iki kat depresyona girdim.

Zerrin Özer antidepresanları da kesmedi. Elektrikçinin arkadaşının ani ziyaretleri de.

Ama sanmayın ki boş boş oturdum. Hala iyilerin kuyusu kazmaya devam ediyorum. Üstelik şimdi bambaşka planlarım var.

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. üzülme madi ya bende depresyondayımmm

    YanıtlaSil
  3. Hoşdöndün bebeğim! Özlettin kendini! Madilik blogun bende bağımlılık yaratmış meğersem. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin, sefalar getirdin! hergün 10 defa acaba sayfada bi haber var mı diye bakmaktan yorulmuştum! Hoşgeldin tekrardan!

    YanıtlaSil
  5. sag tarafa sabit kose acmaktan kolay ne var? hali hazirda gayet guzel kullandigin poll kutusunu sectigin gibi text ya da picture gadget'ini ekliyorsun layout sayfanda.

    YanıtlaSil
  6. ay madi çok salaksın günlerdir bir bok beceremedin .

    YanıtlaSil
  7. Partide dövücem seni salak madi,yapsana şu yazıyı çıkarsana ayol :)

    YanıtlaSil