29 Haziran 2009 Pazartesi

İftirayı geri getirme kampanyası Vol:4

Bilinidiği üzere Efe Önbilgin'den hamileliğimin üçüncü ayına girmiş bulunmaktayım. O yüzden rutin kontrollerime devam ediyorum. Artık basına da bu konu hakkında konuşmam ve çıplak fotoğraflar çektirmem yasaklandı. Yoksa Efecan babasının soyadını alamayacak.

Geçen gün jinekoloğun bekleme salonunda sıramı beklerken tanıdık bir yüzle karşılaştım. İlk başta birbirimize nefret dolu bakışlar attık. Sonra da annelik hormonlarımıza yenilerek yanyana geldik.

Onur Baştürk de hamileymiş. Üstelik de Melisa Çakarlar'dan. Çakarlar soyadını almak için gizlice hamile kaldığını ama Melisa'nın kesinlikle baba olmak istemediğini belirtmesi yüzünden bu planının suya düştüğünü anlattı.

Kürtaj yaptıracağı için çok üzgündü. Ona üzülmemesi gerektiğini çantacılık kariyerinin henüz başında olduğunu, Altın Kızlar dizisi için görüşmelere devam ederken bir de hamilelikle uğraşmaması gerektiğini anlattım.

O kürtaj masasına doğru ilerlerken, sarıldık. H&M'den aldığı 10 dolarlık fötr şapkasını çıkarıp bana verdi. Ona bir şey olursa şapkayı bir anı olarak saklamamı söyledi.

Giyilmekten kenarları yağ bağlamış, içinde beyaz saç telleri olan şapkaya bakarken gözyaşlarımı tutamadım.

Keşke herkes benim kadar hamilelik mutluluğunu tadabilse...

6 yorum:

  1. Nedir bu Onur Basturk nefreti ayol herif sizi sikine takmıyor sense sayfalarca post atıyorsun onunla ilgili dedikodulara geçsek diyorum

    YanıtlaSil
  2. bencede madi iit karamemet onur baştürk deil bütün onurlar ziksin seni

    YanıtlaSil
  3. Bence gazeteci kökenli biri değil, ayrı yazması gereken "de"leri birleşik yazıyo. Ya da gazeteci kökenli ama öyle olmadığını düşünelim diye özellikle yazıyo. Gizemli kadın...

    YanıtlaSil
  4. yigit denen dallama yaziyo, oray da tuyo veriyo. Onlar Aksam gazetesinde debelenirken, Onur da Hurriyette pasalar gibi yaziyo. hasetlerinden boyle yaziyorlar.

    YanıtlaSil
  5. yigit ve orayi hic gormedim ama onur denilen ucuz, pacoz ve basit kadin, gercekten hakediyo yazilanlari. hahahaha, madicim devam. belesci bosturk lubunyasi gitsin coreklenecek yer arasin. agzi kokar acliktan onunda..parsizligi kiyafetlernden belli

    YanıtlaSil
  6. onur baştürk'ün arkasında sezen aksu ve deniz zeki var , her hafta onlar hakkında yazıyo zaten , tuzluk adam

    YanıtlaSil