3 Haziran 2009 Çarşamba

İftirayı geri getirme kampanyası vol:2




Türkanş, Fatoş ve Hülyalı üç yapraklı yonca ve yoncanın sapı Nevra'dan kurulu Altın Kızlar bu kadroyla battığı için şimdi yeni bir kadroyla çekilmek isteniyor.


Yeni Altın Kızlar kadrosu içinde ilk teklif ünlü gazeteci, köşe yazarı, iletişimci analist Onur Baştürk'e gitmiş. Baştürk'ün doğal yollardan (ve muhtemelen benim madiliklerim yüzünden) gittikçe beyazlaşan saçları nedeniyle yapımcılar tarafından mükemmel bir altın kız olacağı düşünülüyormuş.
Bu ani gelişme Onur Baştürk'ün bir takım planlarını ise ertelemiş.
Çantasını taşıdığı trend gurusu Metin Gürsoy'un tavsiyesiyle saçlarını Loreal NO: 63 gün batımı kızılına boymak isteyen Baştürk yeni projesi için şimdilik bu değişimi bir süre ertelemeye karar vermiş.




Kadın arkadaşımıza yeni projesinde başarılar dileriz!

9 yorum:

  1. Madi abla, soyle ona
    H&M sapkasini taksin kafasina
    Loreal 63 kizili bosuna
    Zaten ben bakmam bir kadina

    YanıtlaSil
  2. Clara senin bağlantıların iidir
    Beni Blanche için önersene.
    Çünkü hiçkimse benim erkeğimi de elimden alamaz.

    YanıtlaSil
  3. eşcinsel dünyasını dışarıdan takip eden biri olarak dikkatimi çeken şey, siz eşcinsellerin, ki sizi de eşcinsel olarak düşünüyorum, pasif olan eşcinselleri bu kadar aşağılamanız. eşcinsel olduktan sonra aktif ya da pasif ne fark eder. hetoreseksüellerin eşcinselleri aşağılamasından ne farkı bu durumun. satırlarınızda o kişinin pasifliğini öne çıkarıp o kişileri tiye almanız gerçekten komik.
    üstte olup o erkeği s.... sizin gözünüzde bile daha saygınsa hetoralara kızmamak lazım.

    eşcinselin eşcinsele yaptığını herhalde hiçbir hetore erkek yapmaz.

    YanıtlaSil
  4. aa yapar yapar! ne heterolar var neler yapıyorlar eşcinsel erkeklere kocacım. hatta madem sen de meraklısın bizlere sen de bize birşeyler yap, clara ile başla yapmaya.

    YanıtlaSil
  5. İftirayı geri getirme kampanyası harika gidiyo!!

    YanıtlaSil
  6. kendinin hetero olduğunu iddia eden erkekler tarafından demek istiyorsun herhalde.

    YanıtlaSil
  7. İftirayı geri getirme serisini keyifle takip ediyorum ama niye Onur Baştürk'e takıldık onu çözemedim,memlekette iftira atılacak başka kimse kalmadı mı?Ben Melisa Çakarlar'ı teklif ediyorum biraz da butchlarla uğraş claracım

    YanıtlaSil
  8. Ben Ahmet Hakan istiyorum. But degilmiş ama zaten her yeri but olsa ne yazar?

    YanıtlaSil