10 Haziran 2009 Çarşamba

Gönül Yazar askerliğini nerede yaptı?


Aslında kendisiyle ilgili özel bir blog açmayı düşünüyordum. Çünkü Gönül Yazar bitmek bilmeyen bir malzeme.

Ve son derece kendisiyle barışık, hayatta yediğin bokların ne olduğunu bilen ve kendisiyle dalga geçebilme kabiliyetine sahip olduğu için çok da takdir ettiğim bir insan.

Bir zamanlar Irak cumhurbaşkanı mı, başkanı mı her neyse önemli bir konuk Türkiye'ye gelir. Ve devlet erkanımız gelen konukla özel olarak Gönül Yazar'ın ilgilenmesini ister.

İlgilenir de. Hem ters hem düz (Iraklı'nın özel ilgisi tersten yanadır) tüm gece ülkemizi başarıyla temsil eder Gönül Yazar.

Yıllar sonra kendisine devlet sanatçılığı ünvanı verildiğinde 'Bu ülke için askerlik yapmış kadar hizmetim olmuştur' der. Haklı çünkü Gönül Yazar Irak'ta ilk askerlik yapanlardandır.

Hayırlı teskereler Gönül Abla!

12 yorum:

  1. ah ablaaaaam yat kalk surun domal:))))))))

    YanıtlaSil
  2. ben esas tarkan ile mustafa sandal'ın bedelli askerligini merak ediyorum. askerlik bitince de bir de hamama gidip kutlamışlardı :D

    YanıtlaSil
  3. adeta yurtdisi bedelli...
    puhahaaa:)

    YanıtlaSil
  4. Ya nereden buluyorun bunları hakikaten olmuş mu böyle bir şey Iraklı ile tersten her asker de ilgilnemez diye biliri çünkü kullandıkları mal çok sağlamdır :-)

    YanıtlaSil
  5. adeta yurtdışı bedelli askerlik:)

    YanıtlaSil
  6. mustafa sandal'in bedelli askerligi ve sonra hamam sefasi mi???
    nerde cukurcuma da miymis????
    orasi gibisi de gelmedi bi daha be...:(

    YanıtlaSil
  7. Bir Irak'a gidip kendim bakayim askerligi nasil yaptiriyorlar. Tufeklerini yerim ben onlarin.

    YanıtlaSil
  8. lubunyalar bir durun lütfen vatan iiçin yapılan her iş kutsaldır küründen

    YanıtlaSil
  9. acaba askerde en şahane sikişen lubunyalar kim ve neler yaptılar? anlatın, dinleyelim.

    YanıtlaSil
  10. ters duz ne yazar, olsa olsa gonul yazar...

    YanıtlaSil