20 Haziran 2009 Cumartesi

Emlak kraliçesi VJ Bülent


Pudrasının tonu senelerdir bir tık bile değişmeyen güzide insan VJ Bülent gün geçtikçe servetine servet katıyor.

Bu azim ve çalışma hırsı tüm gaylere ders olarak Elton John Gay Academy'de okutulmalı. Senelerdir paraları kulüplerde, jigololarla yediniz durdunuz. Ne var elde peki? Koskoca bir hiç.

Halbuki VJ Bülent senelerdir kazandığı paraları itinayla biriktirdi. Bu günlerde Bomonti, Şişli, Kurtuluş civarında ev arayanların baktıkları evlerin sahibi hep Vj Bülent çıkıyormuş.

Kadını görüyor musunuz?
Biz paraları allığa yatırıyor diye düşünürken o gayrimenkule gömmüş her şeyi. Belli de olmaz tabii belki de uzun süredir düzenli olarak onu ziyaret ettiği söylenen yakışıklı Karadenizli türkücü de, evlerden bir tanesini üstüne yapmış olabilir (üstüne yapmış derken kakadan bahsetmiyorum).

Öyle ya da böyle....
Aferin abla.

14 yorum:

  1. ben onun üstüne kakamı bile yapmam..kakam bile daha kıymetli!

    YanıtlaSil
  2. aaaaa severim ben iyi kızdır..........

    YanıtlaSil
  3. karadenizli türkücü kim aCABA:)"d.g" mi:D

    YanıtlaSil
  4. Clara'cığım ben bu abla full a'ymış diye duydum. Ne dersin beni keklediler mi yoksa? 6 yaşındayken anne dediğim bir kadının içinde büyüyüp bir organından dışarı çıkmış olduğum gerçeğini öğrendikten sonra yaşadığım en büyük psikolojik trauma olmuştu bu dedikodu benim için :)

    YanıtlaSil
  5. bence de d.g cok yakisikli

    YanıtlaSil
  6. Madi Clara, attırıklara bakılırsa okuyucu ve izleyici profilin hızla tepetaklak aşağıları düşüyor... Nereden çekiyorsun bunca sıfır numarayı?

    YanıtlaSil
  7. o karadenizli ricky martin'i ben de cok arzuluyorum.

    YanıtlaSil
  8. eee kıskanmayalım çalışınca oluyorr....

    YanıtlaSil
  9. DG'nin CD kapak fotolarını zaten hep bi hoş bulmuşumdur. eskiden çilli şarkıcı EM'in sevgilisi değil miydi? zaten EM'in eski kocası daha - ayıptır söylemesi - yumuşamış. kadın kimi koynuna alsa yumuşatıyor

    YanıtlaSil
  10. EM lezbiyen değil mi bea?

    YanıtlaSil
  11. "EM lezbiyen değil mi bea?" yazan kezbana: EVET. Ama arada bazı potansiyeli olan laçomtırakları de koynuna alıp - nikahlı ya da nikasız - hem medyaya karşı kendini aklıyor, hem onları gayleştiriyor. Aferin yani

    YanıtlaSil
  12. ee tabiii sikiodur :)

    YanıtlaSil
  13. Madi Clara, attırıklara bakılırsa okuyucu ve izleyici profilin hızla tepetaklak aşağıları düşüyor... Nereden çekiyorsun bunca sıfır numarayı?'' Ne aptalca bir yorum..kimsin neye dayanarak yazdın ibne arkadaşım ? attırıklara değil takip edenlerin sayısındaki artışa bakılırsa bu sene sonunda Madi Clara en çok okunan blog arkadaşım.

    YanıtlaSil
  14. DG faşizan söylemlerde bulunuyor. sevmediğim bi kişilik

    YanıtlaSil