8 Haziran 2009 Pazartesi

Bu aşk bir gayin canını çok acıttı




Heterolar: Gay'lerin umutsuz aşkları.
Şahsen hayat felsefesi olarak yiyemeyeceğim heteroyu yanımda taşımayı mazoşizmle aynı
görsem de bazı gay'ler için bu durum böyle işlemiyor.


Kendilerine acı çektirmek için, etraflarında bir dolu güzel genç heteroyla dolaşıyorlar. Ve kendi kendilerine platonik aşklar yaşayıp duruyorlar. Evet, insanın her daim yanında mastürbasyon malzemesi taşıması fena olmayabilir. Ama kabul etmek lazım ki bir süre sonra acı verir bu sürekli ereksiyon hali.

İşte Demet Akalın'ın son sevgilisi Onur bey'de bu tür bir gay hayaliydi yıllarca. Eski VJ sonradan kulüp işletmecesi olan A. senelerce, Onur'un etrafında dolaştı. Hep yanında durdu. Belki bir ihtimal, belki bir umut diye....

Ama olmadı. Çocuk şimdi Demet Akalın'la beraber. A. ise muhtemelen sinirden deliriyor.

Madi Clara olarak gay'lerin başarılı olmasından yanayız. O yüzden sevgili A.'nın hatalarını söyleyelim:

1- Onur zaten aileden zengin. Öyle paranın ucunu gösterip düşrülebilecek çocuklardan değil yani.

2- Oldu ki düştü. Niye sana düşsün? Gayet hoş çocuk gelir dünyalar güzeli olan beni siker. Napsın senin gibi kıç kılları kadayıf olmuş lubunyayı?




14 yorum:

  1. ahahahahah! yola devam, madilikler sonsuz.

    YanıtlaSil
  2. Çoook madi'sin harbiden....
    Onur döver seni...

    YanıtlaSil
  3. Madi Clara ışıltılı bir Mac sitesidir. Eski VJ A. ve diğer bütün Mac kullanıcıları Leopard altında Windows çalıştırmaya çalışmaktan ve imrenmekten vazgeçmelidir. Kendi imkanlarıyla beceremiyorlarsa bunun ilacı falan keşfedilmelidir.

    YanıtlaSil
  4. kız şeküre eski evsahibin elinde beyzbol sopasıyla seni fellik fellik arıyormuş.

    birde merak ettim kollarına ağda yapıyormusun

    YanıtlaSil
  5. onur beni de dövse. hatta sonra da kolilese.

    YanıtlaSil
  6. hani sen çok dobra bir kadınsın , şu yattığın
    ibnelerden de bahsetsen diyorum. sana neler yaptılar bi anlat hele...

    YanıtlaSil
  7. kim ki bu paççozun başkanı dj onur? görmedim duymadım; bir tek hüseyin karadayı'yı bilirim o da zaten d.akalın'a bakmaz taş gibi çocuk

    YanıtlaSil
  8. kız madi amını karıslamayı bırakta sokaga cık azcık butun ıstanbul konusuyo sende bi numara yok: angelina joli ve brat pitt ayrılmıs brat ciiim maslak civarlarında goruluyomus sık sık ayrılık sepeplerı angelına nın sıklasan yurtdısı seyahatlerınde o zencılerle sadece resım cektırıp gelmekten fazlasını yapmasıymıs:)))))) brat ten cok sıkılmıs, brat e raslayanlar tazıyelerını sunuyolarmıs:))) e bı ararsın artık

    YanıtlaSil
  9. ahahaah:)))) madicim, brad maslakta diil 4leventde goruluyormus, e artık sen en dogru bilgiyi kimden alacagını cıkartırsın buradan!

    YanıtlaSil
  10. Madi Kıllara Anne; cerrahpaşa'da bi tane hamam varmış: 8-9 kişilik gruplara sahne oluyormuş: bende aradım, taradım, bulamadım: sana sormak istiyorum: hiç bunun hakkında bi gullüm duydun mu?

    YanıtlaSil
  11. nedir bu cerrahpasa hamam efsanesi??? sen de bilmezsen..:)
    yap bunu bi yazi..
    eskilerden de aktar biz tazelere bi seyy...

    YanıtlaSil
  12. cnm benım sende yazsan dıyorum anında madilik bölümüne kendi heterolardan yediğin darbeleri,ne boş alıktın kimbiir madem bu akdar madilik dibine kadar olsun, ayrıca lubunyaları domuz bağı yapıyolarmış son zamanlarda ama sana kesin bıçak çekmişlerdir, anında madilik kusura bakma abla

    YanıtlaSil
  13. böyle mdilik görmedim pes tebrik ediyorum hahahah

    YanıtlaSil
  14. anam ben anlamıyorum bu demet akalın bütün butları neyiyle götürüyo? *mınının içinde başka bi tane *m mı var? :)

    YanıtlaSil