8 Mayıs 2009 Cuma

Vurun kahpeye!


S&M (sado-mazo) sekse hep önyargıyla yaklaştım. Çünkü uzun süre S&M deyince ben, Small ve Medium penisli erkeklerle yatılıyor sanıyordum. O yüzden kafadan bu türü eledim uzun bir süre.

Halbuki bu seksin adı XL&XXL olmuş olsaydı emin olun adını öğrendiğim ilk gün kendimi şaplaklatmıştım.

Benim S&M'le ilgili bir takım sorularım ve sorunlarım var.

Beni biraz geriyor açıkçası. Çünkü sonunu bilmiyorum bu işin. Ya S olan delirip de M'ye daha fazla acı çektirmek için anal seks yapmazsa? Benim için en acı verici şey bir seksin sonunda onun analla noktalanmaması. Yemin ederim atarım kendimi camdan.

Ya ben S olursam ne olacak. Adamı önce dövücem sonra da vericem mi?

Bu gibi sorular kafamı kurcamalasa, çok yoğun şekilde S&M sinyalleri aldığım ünlü gazeteciyi yoklayacağım ama daha ben de durumlar pek net değil.

Üff fantezi yapmak ne zor iş. Gözüzü sevdiğimin casual seksi...
Nerelerdesin? Hangi kapı arkasındasın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder