12 Mayıs 2009 Salı

Ve AP (yani kötülük) kazandı


Madi Clara'nın ilk anketi dün sonuçlandı. 236 kişinin oy kullandığı anket beni bile çok şaşırtan gerçek bir çekişmeye sahne oldu.


Ve Ali Poyrazoğlu (AP), oyların yüzde 44'ünü alarak 'yaşam boyu başarılı kadın oyuncu' olmaya hak kazandı. Aslında baktığınızda pek de şaşırmadım.

Çünkü AP, Afife Jale ödüllerinden, domates güzeline kadar aday olduğu her dalda kazanmak istediğinden muhtemelen Madi Clara için de gençlerden oluşan bir kalabalığı örgütleyip kulis yaparak kendisine oy yağdırdı.

Tabii bu oylamalar esansında kendimi tutamayıp, sonuçlara müdahale etmeyi çok istedim. Fakat blogger bu isteğimi engelledi. Anket sırasında sonuçlarla oynayamıyormuşum.

Beni bu anket çalışmalrı sırasında şaşırtan bir diğer şey ise Haldun Dormen'in gay'ler arasındaki önlenemeyen yükselişi oldu. Gözlemlediğim kadarıyla naif gay'lerin çoğu oyları Dormenella'ya verdiler. Ve kazanması için epey kulis yaptılar.

Ama Halil ve Haldun birbirlerini yedikleri için AP aradan sıyrılıp ipi göğüsledi.

madi Clara AP'yi tebrik eder.

2 yorum:

  1. özcan deniz çıktı da şimdi haydi gel bizimle ol'a

    biri şu ülkede bi george michael vakası çıkarsa artık, hani şöyle maço görünümlü erkeklerden biri çıkarsa da biraz açılımlar yaşanmaya başlasa keşke aah ah dedim içimden

    rumuz: kumru

    YanıtlaSil
  2. afife jale ödüllerinin jüri üyelerinden biri bunun kankisi, gs. lisesinde hoca aynı zamanda.

    bu herifte hayatıma gördüğüm en sevimsiz insan. eser ali'ye yazık..

    YanıtlaSil