18 Mayıs 2009 Pazartesi

Tanıştırayım: Bu Türk. Bu da gay


Son dönemin en sükseli, en patlamalı, en çok konuşulan trendinin EŞCİNSELLİK olacağına kim inanırdı? Hangi gazeteyi açsak, en az bir ibnenin başından geçen tuhaf hikayeyle karşılaşıyoruz. Bu zamana kadar gay demekle öcü demek arasında bir fark olmadığını düşünen tüm köşe yazarları mutlaka bir gay anektodu aktarmakta.


Yemeketeyiz'in ardından ilk kez evlerinde dolma saran gay'leri keşfeden Türkler şimdi bambaşka gay modellerini yakından görüyor. Ve onu kendilerince yorumluyor.

Onlara biraz yardımcı olalım.

Hayatımıza şimdi de Ali Bulaç diye bir denyo girdi.

Yok efendim Afganistan'da ölümlerden eşciselller sorumluymuş da falan filan. Ayol, ibneler yanlarında osursan korkarlar, senelerdir her aktif gay, askere gitmemek için kadın kılığında, domalmış seks esnasında fotoğraf çektirmek zorunda kalıyor.

Ne adam öldürmesi?
Ne askerliği?

Bu adamcağızın tezlerinin baştan yanlşış olduğunu buradan bile belli. Bence homofobik değil, mutsuz sadece. Hiç seks yapamayan pasif gay saldırganlığı var onda. O kadar çirkin ki nefes alan bir erkek olmasına rağmen ben bile ona bakmam. Yazık!

Diğer bir popüler eşcinselimiz ise hakem Halil İbrahim Dinçdağ. Gözyaşları içinde out olmak zorunda kalan bu hakem için ben gerçekten çok üzülüyorum.

Düşünürseniz eğer eşcinselliğin en güzel yanı futbolcularla yatabilmek. Ve siz öyle bir meslek yapıyorsunuz ki iş çıkışı çıplak ve azgınlığının doruğunda sinirli futbolcularla yatamıyorsunuz. Çünkü hakemsiniz ve kimse size alıcı gözüyle bakamıyor.

Tabii ki delirip mahkemelere de gidersiniz, televizyonlara çıkıp bağırırsınız 'Yandım allah. Yok mu s.ken' diye. Delirmek çok bu normal durumda.

ama ben ibne hakemi çok takidr ettim. En azından dolaptan çıkıp, ekranlarda 'Her gay sadece dolma sarmaz. Biz de top peşinde koşabiliriz' dediği için.

Bravo hakem sana. Türkiye'nin ilk Milk adayı sen olacaksın!

8 yorum:

  1. olaysınnnnnnnnnnnnn :)

    YanıtlaSil
  2. gayet madi clara :) yaşasın madi clara :)

    YanıtlaSil
  3. Oray askerliğini nerede yaptın?

    YanıtlaSil
  4. escinsel hakemin kanalturk'deki programda karsilastigi sorular ve maruz kaldigi muamele korkunctu. heriflerden biri "ben doktorum bu sorulari sorabilirim" deyip sabit bir sevgilin var mi,alemden kimseyle birlikte oldun mu gibi sorular sordu. videoya alip ayrimcilik nedir diye ders malzemesi olarak okutulmali. GL siyasetiyle ilgilenen yazarlardan ses gelecek mi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. mesela madiler madisi, sidikli radikal yazarı, sosyalist artist ve sezen aksu çantacısı olan dizi danışmanı ne yazacak bakalım? yoksa sezen ablasına yeni şarkı sözü, mahsun abisine yeni diziden vakti mi yok yazmaya?

    YanıtlaSil
  6. yukardaki yoruma bittim :) radikal pacavrasinin gene en okunabilir yazilarini yaziyor adam ama.

    YanıtlaSil
  7. 12 cmlik siki vardir bunun.. tipinden belli ... ise yaramaz, at gitsin...

    YanıtlaSil
  8. Dinçdağ'ın durumuna gerçekten bende çok üzülüyorum kimse iş vermiyor diyor adam... Madileyerekte olsa takdir etmen hoşuma gitti Clara apla :D

    YanıtlaSil