23 Mayıs 2009 Cumartesi

Şoförüne veren popçu kim?

Medyada son günlerde çok manidar bir kampanya yürütülüyor. Oray Eğin'in başlattığı dolaptaki gay'leri açıklama kampanyasının Türkan Saylan'ı olmaya karar verdim.

Ve ilk dolabın kapağını açıyorum.

Çok ünlü bir popçumuz menajerinin özenle ve itinayla yaymaya çalıştığı hetero imajına rağmen, malesef erkekler konusunda kendine dur diremiyormuş.
Gizli heteroluğuna katlanamayan popçumuz, yakışıklı şoförüne veriyormuş.

Bu popçumuz nasıl jet ski'ye binme ve yön bulma konusunda beceriksizse, gay'liğini gizlemek konusunda da o kadar yeteneksiz.

16 yorum:

  1. klibine getirilen rusları yemesi için iki saat mola verildiğini bizzat gören tanıdığım var.
    bi desek daha doğru olur.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. inanamıyorum bu bomba oldu işte haha süpersin :D

    YanıtlaSil
  3. hadi beeeeahhh! vay anasını..madilikte son noktaya vurmuşsun bebeyim, zati sevmezdim herifi götüme benziodu;)

    YanıtlaSil
  4. jet sikiye binen tadını öğrenen bi daaa inmez ondan

    YanıtlaSil
  5. su ege'de kopekbaligi gorenmi??

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. nedense kızlarla takılıp kendisini gizleyen onlarca gay varken birisi de cesurca çıkamıyor ki?

    YanıtlaSil
  8. madilikleriyle ünlenmiş olan canı gönülden takip ettiğimiz claramıza bir sorum olacak
    acaba kendisi bir gün oray hanfendi hakkında da bir madilik yaınlayacak mı?

    YanıtlaSil
  9. ay taktınız oray'a lubunyalar! şu köşenin zevkini çıkaracağınıza. kıçınız sıkıyorsa siz de açın bir blog siz de orda yazın kime ne yazmak istiyorsanız.

    YanıtlaSil
  10. bahsi geçen popçunun eski manken sevgilisyle sevişmesini oteldeki yan odadan bizzat dinlemiş biriyim... aslında sevişmekten öte bir oral sex durumuydu ama.... hoş bu durum onun gay olmadığı anlamına gelmez.. bisex olabilir ya da kadınlarla da yatan bir gay olabilir... zaten popçularımız arasında gay olup kadınlarla yatan sayısı pek de az sayılmaz

    YanıtlaSil
  11. Ben bu lubunyayı havaalanında gördüm yanımda boyfriend'im vardı .Çocuk yakışıklı yakışıklı olmasına ama çok kadınsı.Kafasında kadın güneş gözlüğü vardı ciddiyim .Saçlar yapılı elde dergiler ama kadın gibi gögsüne doğru tutuyor. offf feci bir kadın

    YanıtlaSil
  12. seksi götlüm yarim benim :) yakısıklı cocuk cıkarmadan 5 posta

    YanıtlaSil
  13. adı : kaşarot msg :O çoookkkk ünlü ve milli mafyamıza da veriyor...muş...klip :) mekan :) vs vs ...
    by teker :)canı popçuyu çeker BU YOL FİRİJİT MENEAJERLERDEN GEÇER
    ARAS KARGO GÜZELİM KAPAK OLSUN ....

    YanıtlaSil
  14. Ben takipsiz kaldığım için bahsi geçenlerin kim olduklarını anlayamıyorum henüz ama matrak olmuş:)

    Bu arada açıkça isim verilmediği için dava da açamıyorlar, süper:)

    YanıtlaSil