9 Mayıs 2009 Cumartesi

Oyiş dobra dobra konuşmaya geldim...


Her gecenin sabahı olduğu gibi katıksız kötülüğün karşısında da mutlaka o kadar şiddetli bir iylik olmak zorunda. Ve bu yüzden ilk resmi düşmanlarımı büyük bir hayranlıkla size açıklamak isterim: gazeteci Ayşe Özyılmazel ve annesi biyonik kadın Oya Germen.

Bu cumartesi günü Sabah haftasonu eklerinde anneler günü vesilesiyle, kızın annesiyle yaptığı bir röportaj çıktı. İtiraf etmem gerekirse elektrikçi ve arkadaşıyla gerçekleştirdiğim double penetration'dan sonra hayatta aldığım en büyük ikinci zevk oldu.

Yalnız sevgi kazanacak sloganıyla yayınlanan bu röportaj gerçekten muazzam. Gönlüm hepsini okumanızdan yana ama dayanamayıp erken boşlarak şu bölümü alıntılamadan duramam

*****
- Peki Oyiş, sence bizim ilişkimiz nasıl? Lütfen objektif değerlendir.
- Dünyanın en şanslı annelerinden biriyim.

- "Ana gibi yar olmaz," diye boşuna dememişler...
- Sence nasıl bizim ilişkimiz?

- Bir kere aşk yaşadığımız kesin, kabul et. Sen bensiz, ben sensiz olamayız. Sen bana çok düşkünsün, nazım da geçer, sazım da. Ne yaparsam sevgi garanti. Arada takışırız, anlaşamayız aah ah gerçek aşk böyle herhalde...
- Hah aynen öyle.

- Ben neleri yapabilirim, neleri yapamam sence?
- Sen istedikten sonra her şeyi yaparsın Ayşe. Çünkü sende çok enteresan bir şey var, insanları mıknatıs gibi kendine çekebiliyorsun. Buna şirinlik mi desem tatlılık mı desem...

- De, de... Devam et.

****

Muazzam. Enfes. Hayatımda bu kadar hastalıklı başka bir şey gördüğümü sanmıyorum ben.

Bir de her şeyi anladım da neden röportaj fotoğraflarında ikisinin de ayakları çıplak?



http://www.sabah.com.tr/Cumartesi/2009/05/09/oya_germen_ele_avuca_sigmiyorsun_be_kizim

7 yorum:

  1. ben bi doktor onerebilirim bu derece agır kisilik bozuklukları olanlar icin :))

    YanıtlaSil
  2. ay bunlar hakkaten ana kız gerizekalı hayatım bunun anası gecen sene gölköyde plajda saclarını örüyodu tarıyodu aysenin boynundan opuyodu falan agac altında baya hasta bunlar ana kız .... aiiiy ölsünler bence.

    YanıtlaSil
  3. Tamamını okudum bence çok tatlı bir ana-kız muhabbeti..bu ilişkiyi yakalayamamış olanlar sizin gibi hissedebilir..normal.

    YanıtlaSil
  4. ibne olmamin buyuk nedeni bunun gibiler... ibret olsun...

    YanıtlaSil
  5. bu ayşe hanım birden, yırtık dondan çıkar gibi çıktı. kimdir, nedir, vasıfları neler, anasından banane acayip itici bi aile al neco'yu vur oya'ya. böle tanımış abileri olunca, e bi baltaya da sap olmayınca haftasonu ekinde saçmalayıp para kazanıyolar(bnz. OB) iş bulup para kazanıyolar. bizde burda 600 lira aylıkla boktan bi dersanede fizik öğretmenliği yapalım gelde burjuva katili olma

    YanıtlaSil
  6. yazar başkaaa yorumcular başka şahane:)) sabaha karşı 3 olmuş hala bırakamadım okumayı. gülmekten öldüm. süpersiniz ciciler:))

    YanıtlaSil
  7. Madi Melihcan29 Ocak 2012 23:25

    kız aşk falan diyorlar ensest mi ayol bunlar :DDDDDDDD

    YanıtlaSil