20 Mayıs 2009 Çarşamba

Koklamak mı? Koklamamak mı?

Oyunculuk dünyanın en tuhaf ve zor mesleklerinden birisi kanımca. Düşünsenize Türkiye'de bir oyuncu olsnaız gelebileceğiniz en üst nokta Nurgül Yeşilçay olmak. Ne acı!

Tabii oyunculuk mesleğindeki bu yoğun hırs ve yükselme isteği bir takım davranış bozukluklarına da rol açıyor.

Mesela MR.CO bir zamanlar bir kaç reklamda oynayan bir çocukla yatmış. Gece uzadıkça uzamış ve sonunda da yatakta uyuyakalmışlar.

Fakat sabaha karşı MR.CO tuhaf bir hisle uyanıvermiş ve bir bakmış ki genç oyuncu adayı o uyurken onun her biri birer küçük erik büyüklüğünde olan taşaklarını kokluyor.

40 yıllık ibneyim ben böyle histeri görmedim. Dondan yeni çıkan penis kokusunu bilirim de, uyku sırasında taşaktan yayılan kokuya pek hakim değilim.

Acaba bu tip bir seks de spesifik olarak bir bölgeyi mi koklamak gerekiyor? En iyi koku nereden yayılıyor dersiniz? Taşaklarla aşk vadisi arasındaki tarafsız bölgedir diye tahmin ediyorum.

Merak etmeyin minnoşlarım! Madi Clara koklayıp size haber verecek

3 yorum:

  1. mr co? biraz kapalı bir takma ad olmuş. hani herkesi anladım da bir bunu çözemedim.
    ayrıca kim ne düşünüyor bilmiyorum ama siten acayip eğlenceli. =)

    YanıtlaSil
  2. laf lafı açmış işte, işte öyle..:)

    YanıtlaSil
  3. tassak kokusu ben de severim ama o at suratlininkini ben almiyiim

    YanıtlaSil