9 Mayıs 2009 Cumartesi

It's another baby blue!

En spesifik özelliklerinden biri iddialı çıkışlara sahip olmak olan gayler dün yine gayet iddialı bir açılış için bir aradaydı. Daha önce de bahsetmiştim bir adet peygamber sünnetli personele sahip olan yeni gay kulüp X-Large.

İtiraf etmeliyim ki bu iddianın altı gayet güzel doldurulmuştu.

İlk etkilendiğim kulüp Berlin'deki Watergate mesela. Nehrin kenarında, üstünüzden metro geçerken Alman tekno eşiliğinde oral seks yapabilmek harika bir şey. Sonrası da olmadı pek.

Bir de X large'dan çok etkilendim bu anlamda. Çünkü gerçekten hiç bir dekorasyon kabiliyeti, bir mekanı bu kadar kısa bir süre içinde İstanbul'un ortasına Romanya'da bir düğün salon konseptlei bir yer açamaz. Bir başka gay klasiği olan kırmızı halılarla karşılanıp, diğer bir gay klasiği olan takım elbiseli korumaların arasından içeri giriyorusunuz. Son dönemin trendi 90'lara şahane bir vurgu.

Xlarge'ın sahnesi ve sahnenin de en arkasında (görebildiğim kadarıyla) Dj kabini vardı. Müzik his olarak Irak'tan geldiği için, iyi mi kötü mü ben anlamadım.

Sahnesi de ayak fetişisti gayler için eksrta yükseltilmiş.

Böylece dans pisti gerçek bir çukur kıvamında. En sevdiğim konsept: derin bir çukur üstüste yüzlerce kısa boylu, trend çabalı ve koca arayan gay.

Harikaydı!

Son derece ilginç ve izlemeye değer bir yer olmuş bence X Large.

5 yorum:

  1. acı ama gerçek :)
    Bakalım noolucak? batacak yada çıkacak!

    YanıtlaSil
  2. Oray Egin birak bu isleri herkese aciklasana gay oldugunu.
    Biraz cesaret bekliyoruz...
    Cik ortaya deki ben bir .bneyim

    YanıtlaSil
  3. şu ömrü hayatımda hep merak ettim bi kız olarak gay kulüpler nasıldır diye, cidden bi gittiğinde bi resim falan çekip göster istanbulda olsam direk ben gitcem de bu devirde erkekliğine bok sürdürmemek için benim şu merakımı gidermek için benimle gelicek adam yok ki etrafta! ya da gidilcek yerlerin bi listesini falan yap gaylife istanbul tarzında, kimse gelmezse benle ben gitcem artık aq ne erkeklikmiş bunlarınki de aaa!

    YanıtlaSil
  4. Ya caponizma hiç mi gay arkadaşın yok? Onlarla git. Gerçi str kızlara buyrun hoşgeldiniz diyen pek yer de yok. X large'a gittim ama Tekyön'ün kapısından içeri girmeyi daha başaramadım. İçerde neler dönüyor çok merak ediyorum.
    Ha ama 1 saatten sonra bayıyor onu söyliyim. Çünkü fıstık gibi biz kız olsan bile doğal olarak kimse seninle ilgilenmiyor. Bir kısmı da inanılmaz yakışıklı oluyor bakıp bakıp iç geçiriyorsun o kadar :(

    YanıtlaSil
  5. XL mı, homofobik gay mekanmı olurmuş!
    2009 gay pride etkinlikleri yapıldı o dengesiz mekanda ve ne kadar homofobik olduklarını gösterdiler ibneler, asla ve asla gitmem!

    YanıtlaSil