5 Mayıs 2009 Salı

Domalan, mantarını arıyor


Hürriyet'te bir haber gördüm 'Afrodizyak etkili domalan mantarı aranıyor' diye. Heyecandan kör olduğum için haberi yanlış anlamışım. Hemen sorunuma çözüm bulundu zannettim.

Çünkü aylardır domalıyorum, bir mantar bulamadım şekerim.

Meğerse Konyalı köylüler kilosunu 30 TL'ye sattıkları domalan mantarını arıyorlarmış.

Ben o köylülerden 'iri başlı mantarları' olana 30 TL vermeye hazırım.

Yeter ki bu 'domalan' ağız tadıyla bir mantar yesin artık.

Nisan yağmurları geldi geçti, hasatsız kaldık.

Ey nasırlı ellerine, kısa bodur parmaklarına, çalışmaktan kaslaşmış kollarına hayran olduğum milletin efendileri. Ne varsa siz de var. Gelin de canlandırın şu kurak tarlayı!


http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11548921.asp

4 yorum:

  1. bahçende gölge bi yerde kendin yetiştir

    YanıtlaSil
  2. o mantarlardan yetişmez olm keşşşke keşşşşke...

    YanıtlaSil
  3. hahahaha sen domalansın büyük düşün demek istedim birden (:

    YanıtlaSil
  4. ben konyalı sayılırım ve şu anda bir arkadaşım o mantarların (gerçek olanı) yetiştiği yere yakın bir yerde. bir kilo göndereyim sana

    YanıtlaSil