5 Mayıs 2009 Salı

Cem Yılmaz havluları nereye asıyor?


Duş aldıktan sonra en sevdiğim şey, havluya hemen sarılıp dışarı çıkmak. Bu büyük bir sorun çünkü her zaman havluyu asacak yer bulamıyorum ve çıplak olarak bir iki adım atmam gerekiyor.

Ama bazı insanlar var ki doğuştan birer havlu askısına sahipler. Mesela Cem Yılmaz.

Jemmm Bey'in penisi o kadar büyükmüş ki, havlu astığında üstünde durabiliyormuş.

Bunu bana anlatan arkadaşım kendisi özellikle bu örneği verdiği için ben de başka bir şeyle kıyaslamıyorum.

Denenmiş belli ki. Havlu durmış orda.

Bunu duyduktan sonra hemen kendime doğuştan tutacaklı bir sevgili aramaya giriştim. El bezi asacakları buldum kesmedi. İlle de havlu, ille de havlu...

Sonunda tanrı karşıma Pizza Boy'u çıkardı. Artık duştan sonra bornozlarımı Pizza Boy'a asabiliyorum.

4 yorum:

  1. havlu askisi korkutmus zaar, kimse yorum birakmamis.

    YanıtlaSil
  2. değil arkadaşlar değil ben üniversite okurken jemm bey bizim kızlardan biriyle halvet olurdu . pek öyle bi mal yok onda

    YanıtlaSil
  3. kendiside demişti benimki çok büyük diye

    YanıtlaSil