14 Mayıs 2009 Perşembe

Büyük çarpışma

Merkür'ün seviyesi geriledikçe şehirde de çeşitli kıpırtılar oluşmakta.
İstanbul'da son dönemde gender trouble yaşayıp, bambaşka şeylerin peşinde koşma aruzusu çok moda.

Transeksüeller lezbiyenlerle, efemine gay'ler dyke'larla, biseksüeller diğer biseksüellerle, straight erkekler straight kadınlarla her tür tuhaf deneyim birbirine karışmış durumda.

Mesela erkeksi ötesi bir lezbiyen bir gazetecinin, erkek arkadaşından yeni ayrılan genç bir gay'le yattığını duydum. Daha bunun şaşkınlığını üstümden atmadan bu ikilinin sado mazo seks denediklerini öğrendim. Fakat bu S&M seksin ilerleyen saatlerinde yara bandına ihtiyaç duyulması, içeride neler olduğunu iyice merak ettiriyor.

Odamda oturup duvarlara bakarak sıkıntıdan meme uçlarımı tırnakladığım bu dönemde şehir hayatının bu kadar renklenmesi çok canımı sıktı. Ve hemen uzun zamandır gözümün üstünde olduğu straight kafe sahibinin yanına kendimi attım.

Sevgilisinden ayrılmış ve hayatını değiştirmek sitiyormuş. Evini değiştirmiş. Tatile çıkmış. Sürekli takılıyormuş... Ben de ona tamamen köklü bir değişiklik yapıp erkeklerle yatmasını söyledim.

Şu an canım istemiyor ama neden olmasın dedi, pantalonunu avuçlayarak.

O yüzden Merkür'ün bu gerilemesini olumlu yana kullanın ve aklınızda kalan herkese bir şeyler teklif edin.

İstanbul eğleniyor. Geri kalmamak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder