6 Mayıs 2009 Çarşamba

Bu tuvaletten kötü kokular geliyor

Homo ofisim Sugar Cafe'de bu aralar büyük bir sıkıntı var.

Geçenlerde B. büyük bir öfkeyle, üst kattan aşağıya indi ve 'Yine alınmış. İnanamıyorum' dedi. Tuvaletteki koku giderici tekrar çalınmış. Tekrar diyorum çünkü koku gidericinin bu dördüncü gidişiymiş.

Yani tam 4 kere birisi ya da birbirinden bağımsız 4 ibne çıkıp koku gidericiyi çalmışlar.

Bir insan neden koku gidericiyi çalar, bunu sorgulamıyorum. Çünkü gay'lerle ilgili hiç bir abukluğu sorgulamamaya çok uzun zaman önce karar verdim.

Tek merak ettiğim şey o koku gidericileri çaktırmadan nasıl tuvaletten çıkarabiliyorlar? Gay'ler regl olmadığı için genelde tuvalete çantayla girmiyorlar. Yani ancak bir yerlerine sokup çıkarabilerler dışarı.

Bir koku gidericinin boyu yaklaşık 23 cm., kalınlığı da 4 cm.

Kim bu faraş? Oldu olacak tuvalet fırçasını da çıkarsın dışarı.

Bir de bilindiği üzere bu koku gidericiler zaman ayarlı. Yani 30 saniyede bir parfüm sıkıyor.

Bu aralar kıçından 30 saniyede bir kavun kokusu gelen bir gay görürseniz lütfen Sugar Cafe yetkililerine haber verin.
O gay emin olun cezalandırılmayacak.

Sadece bu ergonomik başarıyı merak edip, sorguluyoruz.

2 yorum:

  1. Blog'unu bugün keşfettiğim için ne kadar üzüldüm anlatamam. Bazı yazılarda gözlerimden yaşlar geliyor ve bu da onlardan biri oldu. Ama gülmemin nedeni kesinlikle gaylerle ilgili kısımlar değil - ki zaman zaman onlar da olabilir neden olmasın? - senin espri anlayışın. Gay hikayelerini bir kenara bıraktım, stand up komedyen olacak kadar zeki, gözlemci ve espritüel olduğunu düşünüyorum. Sadece bazen gereksiz derecede dil kullanımını abartıyorsun ki aslında küfür, seks, vb.le ilgili alıp veremediğim yoktur ama sürekli kıçına bal dök yala, kancık, sik, sikmek, sikilmek vs. gereksiz kullanabiliyorsun. O da tarzın heralde. Gay arkadaşlarım var, hiç bu kadar abartılı konuştuklarını duymadım. Belki benim yanımda konuşmuyorlar. Gerçi bu şekilde konuşmak gaylere de özel değil, saçmaladım. Neyse lütfen yazmaya devam et. Kesinlikle takip edicem. Bir dedikodu yakalarsam da mutlaka iletirim :) Bu arada "madi"nin "muddy"den geldiğini sanmıştım. Çamur atma vs. ama Marie Claire'miş. O da güzel :))

    YanıtlaSil
  2. Bir insan neden koku gidericiyi çalar, bunu sorgulamıyorum. "Çünkü gay'lerle ilgili hiç bir abukluğu sorgulamamaya çok uzun zaman önce karar verdim."

    yerinde bi tespit. bende uzun zaman önce yapmıştım bu tespiti.

    YanıtlaSil